ارتباط با ما در

رهایم کن عاشقانه ای پر رمز راز از شهرام شاه حسینی

جدیدترین سریال عاشقانه درحال پخش از شبکه نمایش خانگی فیلیمو ، سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی است. داستان این سریال به زمان قبل از انقلاب بر میگردد و درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن شاهرود به نام‌ های هاتف و حاتم است.

منتشر شده

جدیدترین سریال عاشقانه درحال پخش از شبکه نمایش خانگی فیلیمو ، سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی است. داستان این سریال به زمان قبل از انقلاب بر میگردد و درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن شاهرود به نام‌ های هاتف و حاتم است.

images_1683370856_645633687c5b3.png

داستان عاشقانه این سریال هم از عشق حاتم به پرستار فرزندش می آید؛ دختر جوانی به نام مارال. این سریال که در جمعه ۲۸ بهمن ‌ماه، در پلتفرم فیلیمو منتشر شد، توانست توجه بیننده ها و علاقه مندان به سریال عاشقانه ایرانی را به خود جلب کند. به نظر می رسد این کار جدید شهرام شاه حسینی به موفقیت دیگری در رزومه کاری او تبدیل شود. در این مطلب می خواهیم ضمن معرفی این سریال و عوامل پشت صحنه آن، نگاهی بیاندازیم به کارنامه هنری کارگردان این سریال یعنی شهرام شاه حسینی؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

رهایم کن؛ روایتی از یک عشق

از مدت ها پیش که خبر ساخت سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی به گوش بیننده های شبکه نمایش خانگی فیلیمو رسید، علاقه مندان به سریال های عاشقانه ایرانی بی صبرانه منتظر پخش آن بودند. سرانجام این سریال جدید ایرانی جمعه ۲۸ بهمن ‌ماه، در پلتفرم فیلیمو منتشر شد و با اقبال عمومی مخاطبانش روبرو شد. داستان جذاب و جدید آن و تعلیق هایی که دارد، شخصیت پردازی های قوی و با جزئیات و همچنین صحنه پردازی، دکور و طراحی لباس بی نظیر این سریال عامل اصلی موفقیت عاشقانه رهایم کن بود.

یکی دیگر از عوامل موفقیت این سریال ستاره هایی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازند، از محسن تنابنده گرفته تا هدا زین‌العابدین و هوتن شکیبا که جزو بازیگران پرطرفدار سینما و تلویزیون محسوب می شوند. به نظر می رسد که شهرام شاه حسینی این بار نیز با انتخاب بازیگران خوب می خواهد تجربه موفقیتش در سریال می خواهم زده بمانم را بار دیگر تکرار کند. اسامی سایر بازیگرانی که در این سریال ایرانی ۱۴۰۱ به ایفای نقش می پردازند، شامل مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری می شود.  در ادامه این مطلب با دیگر عوامل پشت صحنه سریال رهایم کن نیز آشنا می شویم.

عوامل پشت صحنه سریال رهایم کن

سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی، دومین سریال از این کارگردان است که از شبکه نمایش خانگی فیلیمو شاهد آن هستیم. سریال قبلی شاه حسینی، به نام می خواهم زنده بمانم با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی را همه به یاد داریم، عاشقانه دیگری که هزاران بیننده را جذب خود کرد و توانست افتخار پربیننده ترین سریال پلتفرم فیلیمو را از آن خود کند. این بار نیز به نظر می رسد شهرام شاه حسینی تیمی قوی و کارآزموده را گرد هم آورده تا بتواند بار دیگر در قلب بینندگان بنشیند.

نویسندگان سریال رهایم کن سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی هستند و مجید مولایی کار سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگی این سریال جدید را بر عهده گرفته است. بسیاری از بینندگان که تا اینجا مخاطب سریال رهایم کن بوده اند، نظرات بسیار مثبتی در مورد طراحی لباس و دکور و صحنه این سریال داشتند. رهایم کن موفقیت این بخش از ساخت و تولید خود را مدیون سهیل دانش‌اشراقی به عنوان طراح صحنه، عباس عباسی به عنوان طراح چهره پردازی و خانم ها مارال جیرانی و نازنین خزاعی به عنوان طراحان لباس این مجموعه است. از دیگر عوامل پشت صحنه سریال رهایم کن که سهم بزرگی از موفقیت این سریال دارند، می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی، مدیر تولید: فواد بور بور، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، تدوین: عماد خدابخش، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، موسیقی: بامداد افشار، مشاور انتخاب بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها، مدیر اجرایی: کامبیز دارابی، دستیاران اول کارگردان: علیرضا هاشمی، افشین آقایی، منشی صحنه: هدیه نصیری، مدیر برنامه‌ریزی: سجاد دین‌پرست و عکاس: امید صالحی. اما باید اقرار کرد که موفقیت تیم بدون کارگردان آن یعنی شهرام شاه حسینی امکان پذیر نبود، بنابراین در ادامه این مطلب سری می زنیم به کارنامه هنری شهرام شاه حسینی، کارگردان سریال عاشقانه رهایم کن.

images_1683370872_64563378e0d28.png

شهرام شاه حسینی؛ رهبری کاربلد برای رهایم کن

شهرام شاه حسینی تجربه زیادی در سریال ‌سازی در تلویزیون و پلتفرم های نمایش خانگی مثل فیلیمو دارد و اکثر ما نام این کارگردان را از سریال می‌خواهم زنده بمانم، سریال پرستاران، فیلم خانه دختر، کلاغ ‌پر و زن ها فرشته اند به یاد داریم.

به نظر می رسد هر چه کار های شاه حسینی بیشتر می شود، تجربه و موفقیت او نیز بیشتر می شود و ما این را با مقایسه سریال های اولیه او با کارهای جدیدش مثل می‌خواهم زنده بمانم و حالا رهایم کن می بینیم. البته بد نیست بدانید که شهرام شاه حسینی فعالیتش را در سینما با دستیاری کارگردان ‌های بزرگی مثل بهرام بیضایی و رسول ملاقلی‌پور و بهمن قبادی آغاز کرده و بنابراین موفقیت و تجربه بالای او در ساخت فیلم و سریال چندان هم دور از ذهن نیست. دیری نگذشت که شاه حسینی از دستیار کارگردان به کارگردان تبدیل شد و توانست جزو استعداد های نوظهور سینمای ایران در دهه ۸۰ شود. در همین دوران هم توانست با کسب سیمرغ جشنواره فجر، وارد عرصه فیلمسازی شده و نظر مثبت اهالی سینما و منتقدان و بینندگان را به خودش جلب کند.

از جمله سریال های اولیه او که حتی به عنوان اولین تجربه های یک کارگردان تازه نفس هم امتیاز بالایی به دست می آورد، سریال های هشت‌ونیم دقیقه و پرستاران بود. بعد از موفقیت این سریال ها در دهه ۸۰ بود که شاه حسینی تصمیم گرفت با چالشی جدید روبرو شود و وارد ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی شد. اولین سریال او که در این پلتفرم ها پخش شد سریال می خواهم زنده بمانم با بازی بی نظیر حامد بهداد و سحر دولتشاهی بود که به نوبه خود موفقیت چشمگیری به دست آورد. او در این سریال نشان داد که یک کارگردان دغدغه مند و اهل سبک و هنر است و می تواند با یک روایت جدید بینندگان را غافل کند. حالا ما شاهد دومین سریال نمایش خانگی او به نام سریال رهایم کن هستیم که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. شما می توانید این سریال را جمعه ‌ها ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی از فیلیمو تماشا و شاهد یک عاشقانه شیرین دیگر از این شبکه نمایش خانگی باشید.

سریال دیو و ماه پیشونی

سریال دیو و ماه پیشونی به کارگردانی حسین قناعت در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی صادقی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی پور، رضا شفیعی جم، الهام جدی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، احمدرضا اسعدی، آتش تقی پور، امیرکیوان معصومی، عسل قرایی و میرطاهر مظلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

images_1683370972_645633dc0c28d.png

داستان سریال دیو و ماه پیشونی

ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان دست به کار می‌شود.

پیشنهاد میشود حتما این سریال جذاب را هم در وبسایت فیلیمو مشاهده فرمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.