ارتباط با ما در

دانلود سریال های خارجی سرگرم کننده

ساخت سریال ها علی الخصوص سریال های خارجی با پیدایش فیلم‌ های دنباله دار (سریالی) در اوایل قرن بیستم آغاز شد. همچنین تهیه‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و کارگردان ها سرمایه های خود را برای ساخت سریال های خارجی خرج می کنند چرا که سریال ها مخاطبان زیادی جذب کرده اند.

منتشر شده

ساخت سریال ها علی الخصوص سریال های خارجی با پیدایش فیلم‌ های دنباله دار (سریالی) در اوایل قرن بیستم آغاز شد. همچنین تهیه‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و کارگردان ها سرمایه های خود را برای ساخت سریال های خارجی خرج می کنند چرا که سریال ها مخاطبان زیادی جذب کرده اند .یک دانلود سریال می‌ تواند از تلویزیون، رادیو، اینترنت یا رسانه خانگی انجام گیرد.

پیشنها سریال های خارجی سرگرم کننده

۱- فراطبیعی

سریال فراطبیعی یا پارانرمال یا ماوراء الطبیعه (Paranormal) سریالی درام، فانتزی، ترسناک، رازآلود و مهیج، محصول کشور مصر است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ در سرویس نتفلیکس آغاز شده است. بازیگرانی چون احمد امین، ریم عبد القادر، سما ابراهیم، رزان جمال، آیه سماحه، رشدی الشامی، باته خلیل و عبد السمیع عبدالله در سریال فراطبیعی به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال با اقتباس از مجموعه رمان های ماوراء الطبیعه نوشته احمد خالد توفیق ساخته شده و مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته است. داستان سریال : در واپسین سالهای دهه ۱۹۶۰ میلادی، یک پزشک متخصص خون به نام دکتر رفعت اسماعیل که خود را انسان بدشانسی می داند، در کشور اسکاتلند با یکی از دوستان دوران جوانی‌اش به نام مگی مکیلوپ ملاقات می کند.

۲- هکرهای زیستی

مینی سریال هکرهای زیستی یا بیوهکرها (Biohackers) سریالی درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز، محصول کشور آلمان به کارگردانی کریستین دیتر است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی نتفلیکس NETFLIX منتشر شد و بازیگرانی چون لونا ودلر، توماس پرن، جسیکا شوارتس، آدرین جولیوس تیلمن، سباستین جیکوب دوپلباوئر، کارو کالت در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ این سریال ابتدا قرار بود در آوریل سال ۲۰۲۰ اکران شود اما نتفلیکس به دلیل گسترش بیماری کرونا، تصمیم گرفت این تاریخ را به تعویق بیاندازد. سرانجام این سریال در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۰ و در قالب ۶ قسمت در کشور آلمان پخش شد. این سریال به دلیل استقبال گسترده بینندگان برای فصل دوم نیز تمدید شد.داستان سریال : این سریال دیدنی در مورد یک دانشجوی پزشکی به نام میا آکرلوند است که در دانشگاه فرایبورگ با یک دانشجوی با استعداد زیست شناسی به نام جاسپر، و نیکلاس، هم اتاقی عجیب و غریب وی آشنا می شود. میا که به فن آوری زیست شناسی علاقه مند است پس از مدتی درگیر دنیای آزمایش های غیرقانونی ژنتیکی می شود.

۳- آقای ربات

سریال آقای ربات یا مستر ربات (Mr .Robot) سریالی جنایی، مهیج و درام، محصول کشور آمریکا است که پخش فص دوم آن از سال ۲۰۱۵ از شبکه یو اس ای آغاز شد و بازیگرانی چون رامی ملک، کریستین اسلیتر، کارلی چیکین، مارتین والستروم، پورشا دابل‌دی، مایکل کریستوفر، گریس گامر و بی‌دی وانگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ سریال آقای ربات در جشنواره‌ های مختلف نامزد و برنده جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌ توان به دریافت دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد؛ آقای ربات در چهار فصل تولید و پخش شده‌ است؛ پخش فصل اول این سریال از تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ و در قالب ده قسمت آغاز شد؛ فصل دوم نیز که دارای ۱۲ قسمت بود از تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و فصل سوم نیز در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد؛ در اوت ۲۰۱۸، اعلام شد که فصل ۴، فصل پایانی این مجموعه خواهد بود؛ فصل چهارم مستر ربات هم در ۱۳ قسمت از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ پخش شد؛ داستان سریال : در ادامه فصل اول، زندگی الیوت همین‌گونه سپری می‌شود تا اینکه آنارشیست مرموزی به اسم آقای ربات سراغ او می‌آید و الیوت را به گروه خود که اف‌سوسایتی نام دارد دعوت می‌کند. اف‌سوسایتی گروهی متشکل از چند هکر بسیار حرفه‌ای است که قصد دارند به مبارزه با نظام سرمایه‌داری بپردازند و برای همین هم می‌خواهند کمپانی ای کورپ را هک و بدهی‌های مردم را پاک کنند و…

۴- دارک (تاریک)

سریال خارجی تاریک یا دارک (Dark) سریالی جنایی، علمی تخیلی، رازآلود و درام محصول سال ۲۰۱۷ کشور آلمان به کارگردانی بارن بو اودار و یانتی فرایز است که فصل دوم آن از سال ۲۰۱۹ در سرویس نتفلیکس منتشر شد؛ بازیگرانی چون لوییز هافمن، آنتی تراو، مایا شون، مارک واشکی، یوردیس تریبل، اولیور ماسوچی و کارولین آیشورن در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند؛ فصل اول سریال دارک در ۱۰ قسمت یک ساعته در ۱ دسامبر ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس منتشر شد؛ داستان سریال روایت‌گر گم شدن مرموز چند نوجوان است که شخصیت‌ های دیگر را وارد چالش می‌ کند؛ داستان سریال : در ادامه فصل اول، شش ماه پس از ناپدید شدن اهالی، پلیس یگان رزمی تشکیل می‌دهد. در سال ۲۰۵۲، جوناس متوجه می‌شود که اکثر ساکنان شهر ویندن طی یک واقعه ناگوار از بین رفته‌اند. در روزی که رویداد آخرالزمان به وقوع می‌پیوندد، کلاوسن حکم تفتیش نیروگاه برق را به اجرا در می‌آورد. از سوی دیگر، یوناس و کلودیا از ماشین زمان برای ایجاد ارتباط میان گذشته و آینده استفاده می‌کنند و…

دانلود سریال با دوبله فارسی

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.