ارتباط با ما در

خرید و فروش انواع فنس، پایه فنس، توری مرغی، سیم خاردار و دیگر محصولات مفتولی در حصارآنلاین

فنس در بازار با نام دیگر توری حصاری نیز شناخته می شود. این توری فلزی در نتیجه بافته شدن سیم های فلزی یا مفتولی تولید می شود. چنانچه در ساخت فنس یا توری حصاری از فولاد گالوانیزه استفاده شود، محصول نهایی از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

منتشر شده

خرید فنس یا توری حصاری

فنس در بازار با نام دیگر توری حصاری نیز شناخته می شود. این توری فلزی در نتیجه بافته شدن سیم های فلزی یا مفتولی تولید می شود. چنانچه در ساخت فنس یا توری حصاری از فولاد گالوانیزه استفاده شود، محصول نهایی از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. برای بالا بردن کیفیت فنس به منظور استفاده در کاربرد های بخصوص، برخی انواع آن با روکش PVC پوشانده می شود. برای تولید این توری ها از دستگاه های بخصوصی استفاده می شود. توری ها را در ضخامت های مختلف برای کاربرد های گوناگون تولید می شوند. توری حصاری دارای چشمه های مربعی شکل است. فنس در بازار در ابعاد، وزن ، جنس و چشمه های گوناگونی به فروش می رسد، از این رو توصیه می شود پیش از اقدام به  خرید فنس نسبت به این موضوع دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید درست ترین انتخاب را متناسب با نوع نیاز خود داشته باشید. اصلی ترین کاربرد فنس در حصارکشی و ایجاد امنیت برای مناطق و محیط های مختلف است. همچنین به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت فنس در شرایط آب‌وهوایی گوناگون به طور معمول از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. همین ویژگی در فنس یا توری حصاری سبب شده است طول عمر بالایی داشته باشد. برای نصب و اجرای اصولی توری حصاری لازم است از پایه فنس استفاده شود تا از خم شدن توری به مرور زمان جلوگیری شود. از این رو برای خرید پایه فنس نیز می توانید به فروشگاه حصارآنلاین مراجعه نمایید.

خرید فنس

خرید توری مرغی

توری مرغی، نوعی توری شبیه توری فرنگی است که دارای بافتی بسیار ظریف، منظم و دقیق بوده و وزن آن بسیار سبک است. این نوع توری فلزی از سوراخ های منظم شش ضلعی تشکیل شده است که به آن ها چشمه می گویند. در واقع این نوع توری یکی از انواع بسیار پر فروش توری ها می باشد، که در نتیجه در هم تنیده و بافته شدن مفتول گالوانیزه تولید می شود. از نظر شکل ظاهری شش ضلعی، مربع و مستطیل می باشد. این محصول در ضخامت های مختلف حدود ۲۰ و ۲۵ میکرون ساخته می شود.

خرید توری مرغی

که هر کدام از ضخامت های این نوع توری مناسب برای کاربرد های متفاوتی می باشد. برای ساخت توری مرغی از مفتول گالوانیزه گرم و یا مفتول گالوانیزه سرد می توان استفاده کرد. توری مرغی تولید شده از مفتول گالوانیزه گرم دارای مقاومت بالایی در برابر

خوردگی و زنگ زدگی می باشد. که در نتیجه می توان گفت در مقایسه با نوع تولید شده به روش گالوانیزه سرد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. برای خرید توری مرغی در بازار دو نوع ایرانی و چینی از آن یافت می شود، که کیفیت نوع ایرانی آن از چینی بالاتر است. از مهم ترین ویژگی های این نوع توری می توان به قابلیت حمل آسان، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد.برای استعلام قیمت و یا دریافت اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت مجموعه حصار آنلاین https://hesaronline.com/ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید سیم خاردار

سیم خاردار نوعی از سیم مفتول است که در طول تولید به تیغه های تیز مجهز می شود. در واقع این محصول یکی از شناخته شده ترین انواع سیم های مفتولی است که از آن برای حصارکشی‌ها و جداسازی فضاهای مختلف جهت ایجاد امنیت و یا شخصی‌سازی اراضی مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت سیم خاردار از فولاد نرم استفاده می شود. این محصول به علت داشتن وزن سبک و قیمت مناسب در موارد گوناگونی به کار برده می شود. از جمله مهم ترین کاربرد های این نوع سیم مفتول می توان به مهار کردن، حفاظت و ایجاد امنیت، بخش‌بندی کردن، مانع و کاربردهای نظامی اشاره داشت. سیم خاردار پس از تولید به صورت کلاف بسته بندی می شوند،که هرکدام بر اساس نیاز مشتری بین ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم وزن دارند. سیم خاردار دارای دو نوع خطی و حلقوی بوده که هرکدام از آن‌ها با توجه به ویژگی‌ها، در کاربردهای بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید سیم خاردار حلقوی بیشتر مناسب برای حصارکشی و ایجاد امنیت در مناطق نظامی است، در حالی که از سیم خاردار خطی بیشتر برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می شود. سیم خاردار به دلیل دارا بودن ویژگی های همچون دوام و استحکام بالا، اجرا و نصب سریع و آسان، قابلیت استفاده در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی مختلف و حمل و نقل آسانی که دارد همواره در دسته پر فروش ترین محصولات مجموعه حصارآنلاین قرار دارد. علاوه بر این با توجه به این که قیمت سیم خاردار به نوع، جنس و استاندارد تولید آن بستگی دارد، به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار است و استفاده از آن نسبت به دیگر روش ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید پایه فنس

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.