ارتباط با ما در

پکیج بوتان یا شوفاژ لورچ؛ کدام یک برای گرمایش خانه بهتر است؟

اگر میخواهید از بین پکیج بوتان و شوفاژ لورچ یکی را انتخاب کنید، بهتر است به خواندن این مطلب ادامه دهید. می توانید همه این موارد را در فروشگاه ۲۰۰۰ پیدا کنید.

منتشر شده

اگر میخواهید از بین پکیج بوتان و شوفاژ لورچ یکی را انتخاب کنید، بهتر است به خواندن این مطلب ادامه دهید. می توانید همه این موارد را در فروشگاه ۲۰۰۰ پیدا کنید.

نیروی لازم (توان خروجی)

مقدار نیرویی که برای گرم کردن خانه نیاز دارید به حجم فضایی که می خواهید گرم کنید، کیفیت عایق کاری و محل قرارگیری خانه شما (از نظر منطقه و ارتفاع) بستگی دارد. توان خروجی رادیاتور بر حسب وات (W) یا کیلووات (کیلووات) داده می شود. به یاد داشته باشید: ۱ کیلو وات = ۱۰۰۰ وات. می توانید از سطح و حجم اتاق های خود برای محاسبه میزان برق مورد نیاز خود از رادیاتورهای گرمایش مرکزی استفاده کنید.

سطح فضای شما بر حسب متر مربع اندازه گیری می شود و می توان آن را با ضرب طول و عرض یک اتاق محاسبه کرد. حجم یک اتاق بر حسب متر مکعب نشان داده می شود و با ضرب سطح اتاق در ارتفاع محاسبه می شود. شایان ذکر است که ارتفاع اتاق متوسط حدود ۲.۵ متر است. خانه ها را می توان بر اساس کیفیت عایق و میزان تلفات حرارتی ناشی از آن دسته بندی کرد.

پکیج بوتان

خانه‌های قدیمی‌تر احتمالاً به دلیل عایق‌کاری ضعیف، تلفات حرارتی بیشتری خواهند داشت. یک خانه با عایق متوسط تا خوب به خروجی حرارتی حدود ۱۰۰ وات در متر مربع یا ۰.۰۴ کیلو وات در متر مکعب نیاز دارد. بنابراین، اتاقی با مساحت ۳۰ متر مربع یا ۴۵ متر مکعب، به یک پکیج بوتان مرکزی با توان حرارتی ۳ کیلو وات (۳۰ در ۱۰۰ یا ۴۵ در ۰.۰۴) نیاز دارد.

خانه های بسیار عایق بندی شده

خانه های جدیدتر عایق بندی خوبی دارند و گرمای زیادی را از دست نمی دهند. این خانه ها فقط به ۶۰ وات در هر متر مربع یا ۰.۰۲۴ کیلووات در متر مکعب نیاز دارند. در یک اتاق بسیار خوب عایق بندی شده به ابعاد ۳۰ متر مربع، یک رادیاتور با توان حرارتی ۱.۸ کیلو وات تا حد زیادی کافی خواهد بود (۳۰ x 60 یا ۴۵ x 0.024).

مواد پکیج حرارت مرکزی

کیفیت انتقال حرارت عمدتاً به اختلاف دمای سطح بیرونی رادیاتور و هوای اطراف بستگی دارد. بنابراین انتخاب نوع مناسب مواد ضروری است. رادیاتورهای حرارت مرکزی در سه ماده اصلی تولید می شوند که هر کدام خواص حرارتی متفاوتی دارند.

پکیج حرارت مرکزی چدنی

رادیاتورهای چدنی گرما را به خوبی حفظ می کنند زیرا ظرفیت زیادی برای ذخیره گرما دارند. با این حال، مدت زیادی طول می کشد تا گرم شوند. این رادیاتورها قوی هستند اما معمولاً حجیم هستند و نصب آنها را دشوار می کند (به دلیل وزن آنها) و گران هستند.

پکیج های حرارت مرکزی آلومینیومی

رادیاتورهای حرارت مرکزی آلومینیومی خیلی سریع گرم می شوند و مدت زیادی طول می کشد تا خنک شوند. بنابراین برای خانه هایی که به خوبی عایق بندی شده اند ایده آل هستند. اما این رادیاتورها به دلیل خطر خوردگی نمی توانند همراه با رادیاتورهای ساخته شده از فلزات مختلف استفاده شوند. آنها تمایل به طراحی نسبتاً سنتی دارند.

پکیج های حرارت مرکزی فولادی

از آنجایی که رادیاتورهای فولادی دارای پره های نازکی هستند و در نتیجه آب کمتری نسبت به سایر رادیاتورها دارند، رادیاتورهای فولادی به خوبی رادیاتورهای چدنی گرما را حفظ نمی کنند. آنها به سرعت گرم می شوند اما با همان سرعت خنک می شوند، به این معنی که آنها واقعاً می توانند در اتاق هایی با عایق کاری خوب یا اتاق هایی که به طور منظم استفاده نمی شوند استفاده شوند. با این حال، رادیاتورهای فولادی دارای طیف گسترده ای از طرح ها، اندازه ها و رنگ ها هستند.

طرح های شوفاژ لورچ

در سال های اخیر، شوفاژ های لورچ طیف وسیعی از طرح های جدید را به خود گرفته اند. از سنتی ترین تا شیک ترین رادیاتور، مدلی برای همه وجود دارد! البته مهمترین عامل در انتخاب رادیاتور محل نصب آن است. محل قرارگیری رادیاتور تا حد زیادی شکل و اندازه آن را تعیین می کند.

شوفاژ لورچ افقی در مقابل عمودی

رادیاتورهای عمودی یا افقی برای نصب روی دیوار طراحی شده اند. طراحی لوله ها بر این اساس متفاوت است. میزان فضایی که این مدل ها اشغال می کنند به ابعاد کلی آنها بستگی دارد.

شوفاژ لورچ تخته ای

سیستم‌های گرمایش تخته‌سری با احتیاط، اما نصب آنها دشوارتر است. اینها معمولاً سیستم های گرمایشی با دمای پایین هستند که آنها را به گزینه ای ایمن برای کسانی که بچه دارند تبدیل می کند. این مدل ها برای استفاده حداکثری از فضای کوچکتر ایده آل هستند.

رادیاتورهای بسیار باریک

رادیاتورهای باریک و جذاب و کارآمد به گونه ای طراحی شده اند که با خانه شما ترکیب شوند. آنها همچنین می توانند برای افزودن یک پیچ و تاب مدرن به فضای داخلی شما استفاده شوند.

رادیاتورهای طراحی شده

روزهایی که رادیاتورها می بایست واحدهای آکاردئونی شکل اولیه باشند، گذشته است. این روزها رادیاتورهای طراح به خودی خود به عنوان وسایل تزئینی دیده می شوند! از جلوه‌های آینه‌ای و رنگ‌های مختلف گرفته تا فولاد ضد زنگ، شیشه و اشکال مختلف ساده یا اصلی… مطمئناً رادیاتور مناسبی را برای خود پیدا خواهید کرد – فقط باید بودجه مناسبی را کنار بگذارید!

شوفاژ های لورچ سفارشی

اگر به دنبال گرم کردن یک فضای کوچک یا بزرگ هستید، می توانید یک رادیاتور سفارشی تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که برای توزیع بهتر گرما معمولاً نصب دو رادیاتور کوچک به جای یک رادیاتور بزرگ مؤثرتر است. در حالت ایده آل، رادیاتور باید برای پوشش حدود ۱۵ متر مربع استفاده شود.

فروشگاه 2000

فروشگاه ۲۰۰۰

فروشگاه ۲۰۰۰ با سابقه ای که در این زمینه دارد، می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مور نیاز خود در مورد شوفاژ ها و گکیج هایم تفاوت را کسب کنید، سپس، به شما فهرستی از این محصولات را ارائه میدهد که می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه ۲۰۰۰ (hc4s.shop) آنها را خریداری کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.