ارتباط با ما در

داروخانه آنلاین بانی دارو فعالیت خود را آغاز کرد !

داروخانه آنلاین بانی دارو در سال ۱۴۰۱ مجوز رسمی خود را از سازمان غذا و دارو جهت فروش اینترنتی دارو و مکمل بدنسازی دریافت کرد !

منتشر شده

شروع به فعالیت داروخانه آنلاین بانی دارو - رسانه خبری جامعه ایرانی

به گزارش رسانه خبری جامعه ایرانی ، داروخانه آنلاین بانی دارو که یکی از وبسایت های فروش اینترنتی دارو و مکمل بدنسازی می باشد جهت بهبود روند فروش کالا ها بر بستر اینترنت و دسترسی راحت تر مردم عزیز ایران به محصولات مورد نیاز بهداشتی و دارویی خود فعالیت رسمی خود را با دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو کشور آغاز و اعلام کرده است و هم وطنان عزیز اکنون میتوانند به راحتی به وبسایت این مجموعه دسترسی داشته باشند. در ادامه این خبر به بررسی و معرفی مجموعه داروخانه بانی دارو خواهیم پرداخت.

منظور از داروخانه اینترنتی چیست ؟

منظور از داروخانه اینترنتی وبسایت های فروش آنلاین کالا هایی همچون محصولات بهداشتی و مکمل های بدنسازی می باشد که انتخاب محصول توسط خریدار و پرداخت وجه آن کاملا در بستر فضای مجازی صورت می گیرد. این وبسایت های پیشرفت و گام بلندی برای اقتصاد کشور ایران و دسترسی راحت تر مردم عزیز برای خرید دارو های بدون نیاز به نسخه پزشک می باشد که مشکلاتی همچون ازدحام جمعیت و نبود تنوع در داروخانه های فیزیکی سطح شهرستان ها را برطرف می کند.

به چه دلیل باید دارو و مکمل ها را به صورت اینترنتی خریداری کنیم ؟

شاید در نگاه اول خرید محصولات بهداشتی و دارویی که نیازی به نسخه پزشک ندارد از وبسایت های اینترنتی کاری اشتباه باشد ! اما طبق بررسی های انجام شده توسط رسانه اخبار خوب ؛ خرید محصولات از بستر های آنلاین فواید زیر را به همراه دارد که بسیاری از مشکلات مصرف کنندگان را حل خواهد کرد ؛

  1. افزایش آگاهی از محصول خریداری شده با مشاوره رایگان
  2. دسترسی به محصولات متوع با برند های مختلف
  3. امکان مقایسه و مشاهده نقد و بررسی محصولات
  4. دریافت سریع کالا از طریق پست جمهوری اسلامی
  5. کمک به اقتصاد کشور در بخش فضای مجازی

داروخانه اینترتی چیست ؟

داروخانه آنلاین بانی دارو چیست ؟

وبسایت بانی دارو به طور کلی یک مجموعه مجرب از افرادی از جمله مربیان بدنسازی ، دکتر داروساز ، و البته پرسنل نگهداری سایت می باشد که سعی دارد دسترسی مردم عزیز ایران را به صورت کاملا مجازی برای خرید انواع دارو در بستر اینترنت فراهم سازد. بانی دارو BaniDaroo یکی از معدود فروشگاه های مکمل بدنسازی می باشد که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و کابران میتوانند قبل از خرید هرگونه محصول از طریق شماره تماس های درج شده در این وبسایت با کارشناسان زیبایی اندام و فیتنس در ارتباط باشند و با دید کامل محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیر تیم داروخانه آنلاین بانی دارو خانم دکتر فیروزه اسدی می باشد که دارای مدرک دکترای داروسازی بوده و در استان لرستان نیز داروخانه دکتر اسدی را به صورت فیزکی مدیریت می کند.تمامی کالا های این مجموعه دارای تایید سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت می باشند که همین امر باعث شده است تایید بر عملکرد خوب این وبسایت باشد.ضمنن باید ذکر کنیم که این مجموعه در وبسایت های معتبری همچون ترب و دیجی کالا نیز پنل فروشندگی دارند که صحت این موضوع را بیش از پیش تایید می کند.

وبسایت بانی دارو چه مجوز هایی دارد ؟

این مجموعه جهت ایجاد اطمینان بیشتر کاربران برای خرید های اینترنتی و تضمینی برا اصالت کالا مجوز های گوناگونی را از سازمان های قانونی کشور ایران دریافت کرده است که خوشبختانه میتوان گفت که یکی از بهترین وبسایت هایی می باشد که اینگونه فعالیت خود را قانونی و کاملا آشکارا جلوه داده است. از مجوز های این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرده ؛

  1. مجوز فروش اینترنتی دارو از معاونت سازمان غذا و دارو
  2. اینماد – مرکز توسعه تجارت الکترونیک
  3. مجوز و نماد ساماندهی – مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیچیتال
  4. مجوز ثبت رسمی و فیزیکی داروخانه در استان لرستان

نحوه خرید مکمل های بدنسازی اورجینال از بانی دارو چطور است ؟

بهترین روش برای خرید مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین بانی دارو این می باشد که وارد وبسایت به آدرس www.banidaroo.com بشوید و دسته بندی کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در صورت تایید قیمت کالا را خریداری کنید. ضمنن باید ذکر کنیم که این مجموعه تمامی کالا های خود را با ۷ روز ضمانت عودت و گارانتی عرضه میکند که مشتریان گرامی در صورت وجود هرگونه مشکل بتوانید از ضمانت کالا استفاده کنند.

منبع خبر :

fanooszagros.ir

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.