ارتباط با ما در

نمایندگی اشنایدر الکتریک

نمایندگی اشنایدر در ایران نیز توسط شرکت فنی مهندسی صنعت روز، أخذ و راه‌اندازی شد. این شرکت فنی مهندسی توانست با تأسی از دانش فنی شرکت اشنایدر نیاز صنعت برق کشور را با واردات و تولید تأمین نماید.

منتشر شده

از زمانی که برق اختراع شد، با رشد علم و تکنولوژی، بسیاری از ابعاد زندگی انسان تحت تأثیر جریان الکتریکی قرار گرفت. به مرور زمان خط تولید کارخانه‌ها و کارگاه‌ها هم وابسته به صنعت برق گردید. همین عامل باعث شد تا طراحی و تولید تجهیزات و وسایل برقی نیز متناسب با عملکرد و کارآیی رونق بگیرد. کارخانجات زیادی نظیر کارخانه اشنایدر الکتریک در فرانسه در این راستا شروع به تولید و تأمین نیاز تجهیزات برقی نمود و در طول زمان به برند جهانی تبدیل شد. به علت کیفیت بالای محصولات ارائه شده، این کارخانه تصمیم گرفت نمایندگی اشنایدر را در اقصی نقاط دنیا تأسیس و محصولات خود را در اختیار بازار مصرف جهانی قرار دهد. اعتبار و سرمایه اعتماد بدست آمده از بازار باعث بیشتر شدن نمایندگی اشنایدر در کشورها و شهرهای مختلف گردید.

نمایندگی اشنایدر در ایران نیز توسط شرکت فنی مهندسی صنعت روز، أخذ و راه‌اندازی شد. این شرکت فنی مهندسی توانست با تأسی از دانش فنی شرکت اشنایدر نیاز صنعت برق کشور را با واردات و تولید تأمین نماید. نمایندگی اشنایدر الکتریک مأموریت یافت در راستای اهداف برند اشنایدر، محصولات باکیفیتی را روانه بازار سازد تا ضمن برطرف نمودن نیاز صنایع، اعتبار و ارزش کمپانی بزرگ اشنایدر نیز محفوظ بماند. در این نوشتار سعی خواهیم نمود با معرفی شرکت فنی مهندسی صنعت روز، برخی از محصولات ارائه شده در آن را بررسی و تشریح نماییم.

نمایندگی اشنایدر در ایران

کمپانی بزرگ اشنایدر الکتریک که سابقه فعالیت حدود ۱۵۰ ساله در زمینه تولید تجهیزات صنعت برق دارد اهداف خود را با واگذاری به نمایندگی اشنایدر در تمام دنیا پیاده سازی می‌نماید. از مهم‌ترین اهداف این شرکت در تولید تجهیزات با کیفیت بالا، توجه به حداقل مصرف انرژی برق می‌باشد تا توانسته باشد در مسیر ذخیره انرژی گام‌هایی بردارد. این اقدام به صنایع تولیدی و مراکز انتقال انرژی کمک می‌کند تا در خصوص تولید تجهیزات، کمترین هزینه را متحمل شوند. تجهیزات تولید شده با حداقل مصرف انرژی و هزینه، برای مصرف کننده نیز به قیمت ارزان تمام شده و کمکی در صرفه‌جویی اقتصادی خانواده‌ها خواهد شد.

اهداف و مزایای نمایندگی اشنایدر در ایران

توجه به بهره‌مندی مردم کشورمان نیز از محصولات تولیدی باکیفیت برندهای معتبر جهانی و با هزینه اندک، در پیشرفت تولید و صرفه‌جویی اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد. بر همین اساس، تأمین تجهیزات برقی کم‌مصرف مورد نیاز صنایع تولیدی در نمایندگی اشنایدر توسط شرکت فنی مهندسی صنعت روز لحاظ شده و نیاز بازار ایران را رفع نموده است. این نمایندگی در مجموع سه هدف مهم شرکت بزرگ اشنایدر الکتریک را دنبال می‌کند. این اهداف شامل مصرف حداقل انرژی با مدیریت صحیح، تنظیم و مدیریت صحیح ساختمان و اقدام در حوزه انرژهای تجدید‌پذیر و قابل برگشت می‌باشد. این مهم هدف کارخانجات تولیدی را که جلوگیری حداکثری از هدررفت انرژی و تولید باکیفیت محصولات می‌باشد را محقق می‌سازد.

خرید از نمایندگی اشنایدر

بالطبع افرادی زیادی در بازار هستند که از فناوری بالای یک برند معتبر سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی را روانه بازار می‌نمایند. مسلماً محصولات تقلبی به مراتب قیمت کمتر و پایین‌تری نسبت به محصولات اصلی دارند. اما بسیاری از خریداران که قادر به تشخیص جنس اصل نیستند، فریب قیمت پایین محصول را خورده و نسبت به خرید آن اقدام می‌نمایند. هدف از تأسیس نمایندگی‌ها مجاز برندهای خاص، ارائه محصولات باکیفیت و اصل و برابر فناوری و دانش شرکت اصلی می‌باشد. شرکت‌های بزرگ هم برای حفظ بزرگ‌ترین سرمایه خود که اعتماد مردم می‌باشد، هیچگاه از کیفیت محصول نکاسته و اصل آن را به دست مشتری و مصرف کننده می‌رسانند. به همین خاطر اصالت تمامی محصولاتی که در نمایندگی‌ها عرضه می‌شود توسط شرکت تضمین می‌شود.

از جمله مزایای دیگری که برای خرید محصول اصل از نمایندگی اشنایدر می‌توان عنوان کرد، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی می‌باشد. شرکت فنی مهندسی صنعت روز با تضمین تجهیزات برقی ارائه شده، تمامی خدمات و پشتیبانی‌های مربوطه را متعهد شده و در صورت وجود هر گونه عیب و ایرادی در اصل کالا، ضمانت بازگشت و تعویض آن را متقبل شده است. با این شرایط و امکانات فراهم شده، خاطر خریدار از جنس خریداری شده برای همیشه آسوده خواهد شد. از طرفی این اطمنیان را نیز خواهد داشت که هزینه‌ای که برای محصول پرداخته است اصل بوده و کارآیی و کیفیت و بازدهی مطلوب را به‌همراه خواهد داشت.

معرفی تعدادی از محصولات نمایندگی اشنایدر در ایران

در ادامه‌ی معرفی خدمات شرکت فنی مهندسی صنعت روز به ‌عنوان نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران، به تعدادی از محصولات باکیفیت و اصل آن اشاره می‌نماییم.

  1. انواع مختلف کلیدهای اتوماتیک اورجینال اشنایدرالکتریک
  2. کلید هوایی اصل با ظرفیت جریان‌های مختلف متناسب با نوع کاربری
  3. فروش قفل مکانیکی اورجینال اشنایدر الکتریک با قفل الکتریکی داخلی
  4. امرجنسی کله‌ قارچی فلزی با دو کنتاکت NC
  5. دسته کلید اتوماتیک با میله گردان
  6. بیمتال ۰.۶۳ الی ۱ آمپر

فعالیت نمایندگی اشنایدر در فضای مجازی

با توجه به افزایش فعالیت کاربران فضای مجازی در سال‌های اخیر و مخصوصاً پس از شیوع ویروس کرونا، برای کمک به حفظ سلامتی عموم مردم جامعه، بسیاری از کسب‌وکارها هم فعالیت خود را به سمت بستر اینترنت کشاندند. نمایندگی اشنایدر نیز با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات اورجینال و باکیفیت شرکت بزرگ اشنایدر  در این زمینه گام‌هایی را برداشته است. با راه‌اندازی این فروشگاه، فروش محصولات علاوه بر حضور فیزیکی خریدار، از طریق فروشگاه اینترنتی نیز مقدور شده است. این امکانات به گونه‌ای است که تمامی هموطنان در سراسر کشور در هر لحظه از شبانه‌روز با مراجعه به سایت شرکت فنی مهندسی صنعت روز می‌توانند درخواست خود را ثبت نمایند. کارشناسان متخصص و باتجربه شرکت در اولین فرصت با ایشان تماس گرفته و پیرامون درخواست ایشان راهنمایی و مشاوره رایگان را در اختیار خواهند گذاشت. پس از آن و در صورت اقدام به سفارش توسط خریدار، محصول سفارش داده شده با رعایت نکات ایمنی و در اسرع وقت برای ایشان ارسال خواهد شد.

از مزیت‌هایی که این امر دارد، شناخت و آگاهی مشتری و متقاضی در مورد محصولات بیشتر شده و در انتخاب محصول درخواستی متناسب با نوع و میزان مصرف، اختیار وسیع‌تری خواهد داشت. همچنین این شناخت کسب شده از تکنسین‌های نمایندگی اشنایدر، ایشان را در نحوه استفاده صحیح از محصول خریداری شده یاری خواهد کرد تا بازدهی و کارآیی مطلوب کالا زیاد شده و عمر مفید آن افزایش یابد. تضمین کیفیت و تضمین قیمت مناسب شرکت باعث شده است که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی نظیر وزارت راه و شهرسازی، شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز و دیگر سازمان‌های بزرگ به همکاری با این شرکت پرداخته و محصولات مورد نیاز خود را از آن تأمین نمایند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.