ارتباط با ما در

آشنایی با تعداد واحد ها، متراژ آن ها و سایر مشخصات دیگر در پروژه نارنجستان ۲

پروژه نارنجستان دو ۲ در موقعیتی بکر و تشنه ی سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت می باشد که می توانید از این فرصت ایده آل استفاده کرده و این موقعیت را از دست ندهید.

منتشر شده

پروژه نارنجستان دو ۲ در موقعیتی بکر و تشنه ی سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت می باشد که می توانید از این فرصت ایده آل استفاده کرده و این موقعیت را از دست ندهید. این پروژه در یکی از نقاط بسیار خوش آب و هوای منطقه ۲۲ تهران که خود از لحاظ آب و هوا زبانزد مردم تهران است قرار دارد. این پروژه دومین پروژه ی در حال ساخت شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام است از همین نام است که در این منطقه در حال ساخت است و از نظر موقعیت مکانی نزدیک به پروژه قبلی این شرکت در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع بزرگ طوبی، بلوار علوم فنون، روبروی برج های هواپیمایی می باشد.

یکی از دلایل استقبال متقاضیان از پروژه های ساخته شده توسط این شرکت خوش نامی آنها در این منطقه به واسطه ی ساخت و ساز های اصولی و مطابق با زمانبندی هر فاز از ساخت و پیشروی پروژه ها توسط این شرکت می باشد. این پروژه هنوز در مراحل ساخت است و اسکلت بتنی آن ساخته شده و در حال پیش فروش واحد ها می باشد.

منطقه ۲۲ تهران دارای یکی از بهترین پتانسیل های رشد در تهران می باشد چرا که دارای جاذبه های گردشگری بسیار، مراکز خرید بزرگ و متعدد و آب و هوای عالی است و می توانید با سرمایه گذاری چه برای افزایش میزان دارایی خود و چه برای تهیه منزل جهت استفاده از آن با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت از آن بهره دو چندان ببرید. البته این پروژه به دلیل موقعیت های خاص جغرافیایی و…. دارای  محبوبیت بسیار بالایی در منطقه است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله بررسی محبوبیت پروژه های نارنجستان ۲ در منطقه ۲۲ تهران چیست؟ مراجعه کنید.

 

مشخصات پروژه

پروژه نارنجستان دو ۲ از ۲ برج مجزا از هم تشکیل شده است و مجموعا دارای ۱۳۲ واحد مسکونی است که این واحد ها در ۱۱ واحد مسکونی از این برج ها پراکنده شده اند. هر برج دارای ۱۴ طبقه است به طوری که ۱۱ طبقه از آن مسکونی، ۲ طبقه مخصوص پارکینگ و انباری های مختص هر واحد و طبقه همکف نیز به عنوان لابی مشاع ساختمان با دکوراسیون و زراعی منحصر به فرد و شیک ساخته خواهد شد.

هر طبقه دارای ۶ واحد است که نتیجتا تعداد واحد های مسکونی هر برج ۶۶ واحد می شود. متراژ این واحد ها بنا بر اعلام شرکت سازنده به صورت میانگین ۱۰۰ متر در نظر گرفته شده است. با توجه به نقشه ی فوق العاده زیبای کار شده در پروژه های این سازنده، خریداران و متقاضیان از بابت نحوه نقشه کشی و کیفیت مصالح این پروژه اطمینان خاطر دارند.

اعضا چه زمانی واحد ها را تحویل می گیرند

طبق اعلام تعاونی سازنده ی پروژه نارنجستان دو ۲، شرکت متعهد می شود تا تاریخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۱ که ۳۶ ماه پس از شروع گود برداری توسط شرکت می باشد، واحد ها را به خریداران و اعضا تحویل دهد، در غیر اینصورت شرکت ناچار به پرداخت هزینه ی دیرکرد به اعضا می باشد که همین دلیلی محکم برای سرمایه گذاری با خیال راحت در این پروژه می باشد.

 

مفاد قراردادی پروژه و اقساط

طبق اطلاعات مندرج در قرارداد بین دو طرف (شرکت و اعضای صاحب امتیاز) برای خرید امتیاز این برج ها مجموعا می بایست به ازای هر متر ۷ میلیون و پانصد هزار ریال پرداخت نمایید. طبق فاز بندی اعلام شده از سمت شرکت سازنده، قسط های اول پروژه که اعضا ملزم به پرداخت آنها می باشند در روز دهم هر ماه می بایست به حساب تعاونی سازنده و به صورت علی الحساب پرداخت گردد.

طبق زمانبندی خرید اعضا و نوع و مبلغ پرداخت و نحوه پرداخت هرکدام از اعضا دارای امتیاز بندی های خاصی می باشند که در انتها و زمان تحویل واحد ها این امتیازات، اعضا را رتبه بندی خواهند کرد و اعضای دارای امتیاز بیشتر می توانند از بین واحد ها واحد های مورد نظر خود را انتخاب کنند که نشان از اهمیت بالای این امتیاز بندی دارد.

همچنین طبق اعلام شرکت مبالغ قسط طی فاز های مختلف بالاتر خواهند رفت و دلیل این موضوع نیز به عقب نیافتادن و تاخیر نداشتن تحویل واحد ها به اعضای دارای حق امتیاز به دلایل مختلف مانند گران تر شدن مصالح و یا دستمزد کارگران می باشد و حرکت پیشاپیش تمامی تمهیدات به منظور تحویل به موقع واحد ها را اندیشیده است تا مشکلی از این بابت برای خریداران و سرمایه گذاران پیش نیاید.

امکانات پروژه نارنجستان دو ۲

به منظور رفاه حال ساکنین امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی مختلفی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که از جمله امکانات رفاهی این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۴ خط آسانسور به منظور سهولت عبور و مرور ساکنین
  • سالن بازی مخصوص کودکان
  • آنتن مرکزی کابل کشی شده به تمامی واحد ها
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سیستم گرمایش و سرمایش مستقل هر واحد
  • دوربین مدار بسته
  • نورپردازی نمای ساختمان
  • پارکینگ مختص دوچرخه
  • دو سوییت سرایداری در طبقه همکف
  • سالن اجتماعات
  • درب ضد سرقت تعبیه شده برای هر واحد
  • زمین ورزش
  • لابی من ۲۴ ساعته

دسترسی های پروژه

پروژه نارنجستان دو ۲ به جهت قرار گیری در نزدیکی دو جاذبه فوق العاده گردشگری تهران بزرگ یعنی دریاچه و پارک چیتگر از شرایط بسیار خاصی برخوردار است. می توانید برای تفریح و گردش و استفاده از مراکز خرید و رستوران های مجموعه دریاچه چیتگر حتی به صورت پیاده با صرف مدت زمانی کم به این دریاچه بروید. یا می توانید برای گذران وقت و ورزش به پارک جنگلی چیتگر رفته و حتی از پیست دوچرخه سواری آن استفاده کنید.

نکته ی بسیار مهم دیگر نزدیکی این پروژه به بازار بزرگ ایران مال است که به بزرگ ترین بازار مجتمع تفریحی خاورمیانه مشهور است. مجموعه ایران مال با داشتن انواع مراکز خرید برند های روز دنیا، انواع رستوران ها و فود کورت ها، انواع سالن های ورزشی و… به راحتی می تواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند.

نکته جذاب اینجاست که این مراکز به حدی به شما نزدیک خواهند بود که می تواند با صرف کمترین وقت به این مکان ها عزیمت کنید. همچنین از لحاظ نزدیکی به بزرگراه ها و اتوبان های تهران این پروژه با قرارگیری در لوکیشنی مناسب می تواند دسترسی های فوق العاده ای جهت عبور و مرور به شما ارائه دهد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.