ارتباط با ما در

حسین‌زاده، نماینده لارستان: مدرس‌خیابانی نیرویی جوان با ظرفیت بالاست

آقای مدرس‌خیابانی فردی جوان، خوش‌فکر و تلاشگر است و به‌نظرم چهارشنبه از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

منتشر شده

حسین حسین‌زاده، نماینده لارستان در مجلس یازدهم در خصوص معرفی حسین مدرس‌خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس گفت: در این مدت ۷۵ روزی که بنده توفیق نمایندگی مردم را داشتم از نزدیک شاهد فعالیت، تلاش‌ها و افتتاح پروژه‌های صنعتی توسط ایشان بودم و امیدوارم با نیروی جوانی و ظرفیت بالایی که در او سراغ دارم، کار پرانرژی به جلو برود تا بتوانیم با کمک و تعامل هر سه قوه از وضعیت نامناسب اقتصادی که ماه‌هاست گرفتار آن شدیم به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: در این یکی، دو سال اخیر اوضاع بازار خودرو، قیمت کالاها و مدیریت معادن توام با ضعف‌هایی بوده که انتظار داریم اگر آقای مدرس‌خیابانی از مجلس رای اعتماد گرفت به این بخش‌ها نگاهی ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری توصیه‌هایی برای جلوگیری از خام‌فروشی داشتند ما هم در مجلس نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادیم و اکنون ایده‌های خوبی داریم که حاضریم این راهکارها را در اسرع وقت با وزیر صمت به بحث بگذاریم.

حسین‌زاده تصریح کرد: رتبه ایران در تسهیل فضای کسب و کار در جهان ۱۲۷ است که این جایگاه در شان کشوری که می‌خواهد در آینده قدرت برتر منطقه شود، نیست. از این‌رو از آقای مدرس‌خیابانی می‌خواهم پس از رای اعتماد از مجلس فکری اساسی برای این دغدغه داشته باشند تا افرادی که علاقه‌مند به اشتغال‌زایی، تولید و سرمایه‌گذاری هستند راحت‌تر از همیشه بتوانند وارد میدان عمل شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که اوضاع و احوال آقای مدرس‌خیابانی برای کسب رای اعتماد از مجلس چگونه است؟ گفت: ایشان فردی جوان، خوش‌فکر و تلاشگر است و به‌نظرم چهارشنبه از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.