ارتباط با ما در

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

دارا بودن کشور کانادا از اقتصاد پرقدرت و مطمئن در سطح جهان، منجر شده تا شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار جدید برای متقاضیان خارجی فراهم نماید.

منتشر شده

 ویزای استارتاپ کانادا جدیدترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشور کاناداست. کانادا با برنامه start up، افرادی که ایده یک کسب و کار جدید دارند را جذب می کند.

دارا بودن کشور کانادا از اقتصاد پرقدرت و مطمئن در سطح جهان، منجر شده تا شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار جدید برای متقاضیان خارجی فراهم نماید. بدین سبب، مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ از بهترین روش هایی است که با ارائه ویزای استارتاپ کانادا، به جذب کارآفرینان و یا متقاضیان دارای ایده خلاق برای ورود به زمینه کسب و کار کانادا می پردازد.

پس اگر قصد آگاهی و بررسی شرایط و مدارک لازم جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا، میزان هزینه دریافت ویزا و یا دیگر سوالات این چنینی را دارید؛ برای یافتن پاسخ، تا انتهای متن همراه ما باشید.

اگر متقاضی دریافت ویزای کانادا هستید، بدون شک می دانید که کشور کانادا همواره راه ها و روش های گوناگونی را برای جذب افراد در اقصی نقاط جهان به کار می گیرد. از جمله بروزترین روش های مهاجرتی که توانسته امروزه به پرمتقاضی ترین روش ها نیز تبدیل شود، ویزای استارتاپ کانادا می باشد. این ویزا که به عنوان مجوز ورود به کشور کانادا نیز به شمار می رود با ایجاد محیط کاری مناسب، ضمن تشویق کارآفرینان به مهاجرت و شروع کسب و کار جدید، با گذشت زمان، زمینه را برای دریافت اقامت دائم آنها نیز فراهم می کند.

البته راه اندازی بیزینس توسط متقاضیان و دریافت ویزای استارتاپ کانادا، نیازمند گذراندن مراحل و پیروی از شرایطی است که در زیر به شرح آن می پردازیم:

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

  • در وهله اول، متقاضیان علاقه مند برای اقدام جهت دریافت ویزای استارتاپ کانادا، نیازمند داشتن یک طرح و ایده ای کاملا خلاقانه می باشند.
  • سپس لازم است تا ایده را برای پذیرش از سوی شرکت های سرمایه گذار و یا حمایت کنندگان کانادایی، ارائه نمایند.
  • پس از تایید و پذیرش ایده از سوی یکی از حامیان و سازمان های معتبر سرمایه گذار در کانادا، در این مرحله است که فرآیند اخذ ویزای استارتاپ با موفقیت سپری می شود.

البته توصیه می شود که روند اخذ ویزای استارتاپ کانادا را با کمک و راهنمایی های موسسات معتبر مهاجرتی سپری نمایید.

گروه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ یکی از موسسات معتبر مهاجرت به کانادا می باشد که شما را در اخذ ویزای استارتاپ یاری می کند. با مراجعه به این موسسه و مشاوره متخصصان کارآمد در زمینه بیزینس پلن، دیگر بدون نیاز به وکیل، می توانید به راحتی مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا را بگذرانید.

شرایط ویزای استارتاپ کانادا

  • داشتن مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی با ارائه مدرک آزمون آیلتس با حداقل نمره قبولی ۵، برای دریافت ویزا الزامی است.
  • با توجه به اینکه دولت کانادا هیچ بودجه مالی را برای دارندگان ویزای استارتاپ در نظر نمی گیرد، داشتن توانایی مالی کافی برای گذراندن یکسال زندگی در کانادا از شرایطی است که دارندگان ویزای استارتاپ کانادا، باید از آن برخوردار باشند. (این میزان سرمایه برای هر شخص حداقل ۱۲۹۶۰ دلار کانادا می باشد و باید به ازای هر فرد اضافه، ۳۱۷۵ دلار به مبلغ اصلی افزوده شود.)
  • ایده و طرح متقاضیان باید در حدی باشد که علاوه بر جذب یکی از سازمان های سرمایه گذار و حمایت کننده کانادا، بتواند اثبات کننده کسب و کار موفق و مناسب برای راه اندازی باشد. در واقع متقاضیان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا مستلزم دریافت دعوتنامه از سوی یکی از سازمان های کانادایی حمایت کننده می باشند.
  • همچنین تعداد صاحبان طرح و ارائه دهنده ایده تنها می تواند توسط یک نفر و یا حداکثر ۵ نفر صورت گیرد.

پس با این اوصاف، ویزای استارتاپ کانادا می تواند گزینه مناسبی برای دارندگان ایده و طرح نو جهت شروع کسب و کار جدید باشد. اخذ ویزای استارتاپ و ایجاد بیزینس جدید در کشور کانادا ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد؛ ولی حمایت دولت کانادا از متقاضیان دارای ایده در زمینه استارتاپ به قدری است که حتی در صورت عدم موفقیت در کسب و کار، با فراهم آوردن فرصت های شغلی دیگر، مانع از لغو و باطل شدن اقامت آنها می شود.

بر این اساس با پذیرش طرح و ایدۀ متقاضی توسط شرکت های سرمایه گذار کانادایی، حداقل ۱۰% سهام استارتاپی به ارائه دهنده ایده تعلق می گیرد. اما در صورتی که تعداد نفرات بیشتر باشد (حداکثر ۵ نفر)، این سهام به میزان حداقل ۵۰% در اختیار تمامی بنیان گذاران قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید و در مورد برنامه استارت آپ مطالعه کنید. (www.canada.ca)

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ 

همانطور که پیش تر نیز گفته شد دریافت ویزای start up کانادا، مجوز ورود دارندگان و متقاضیان دارای ایده را به کانادا امکان پذیر می کند. در این صورت است که متقاضیان می توانند بطور همزمان جهت دریافت اقامت دائم کانادا برای خود و خانواده اقدام نمایند. پس از ارائه درخواست، این پروسه در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۶ ماه بطول می انجامد تا ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان صادر شود. لازم به توضیح است که دریافت اقامت کانادا در این بازه زمانی، مستلزم تمرکز و توجه متقاضیان بر روی ایده و طرح خود می باشد.

هزینه ویزای استارت آپ کانادا

در راستای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، متقاضیان جدای از داشتن حساب بانکی کافی برای اثبات تامین هزینه های یکسال اولیه زندگی در کانادا، نیازمند داشتن سرمایه ای بین ۷۵ الی ۲۰۰ هزار دلار کانادا می باشند. (البته باید توجه شود که میزان هزینه های یکسال اولیه زندگی، بسته به تعداد نفرات خانواده و میزان سرمایه لازم بسته به نوع سازمان های کانادایی حمایت کننده، می تواند متغیر باشد.)

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.