ارتباط با ما در

با طراحی سایت کسب و کار خود را جهانی کنید

طراحی سایت علاوه بر کاهش هزینه های آغاز کسب و کار، هزینه های جاری شما را نیز کاهش می دهد.

منتشر شده

دنیای مجازی تمامی محدودیت های مکانی یک کسب و کار سنتی را برای شما از میان خواهد برد. با طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی می توانید به صورت جهانی و بدون هیچ گونه محدودیت با کاربران اینترنتی در هر گوشه از جهان وارد تعامل شده و خدمات و محصولات خود را ارائه کنید. این مساله به شما کمک خواهد کرد که مشتریان خود را تنها ظرف مدت کوتاهی چند برابر کرده و کسب درآمد کنید.

طراحی سایت چه تاثیری بر کسب و کار شما می گذارد؟

علاوه بر آن که طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی محدودیت های زمانی را برای شما از میان خواهد برد، مزایای بسیار دیگری دارد که با آن ها آشنا خواهیم شد.

 

تعاملی دو سویه با مشتریان خود خواهید داشت

در صورتی که اندکی با دنیای تجارت آشنا باشید، می دانید که حفظ مشتریان قدیمی به اندازه جذب مشتری جدید برای موفقیت ضروری است. در کنار ارائه خدمات و محصولات با کیفیت برای جذب مشتری همیشگی باید بتوانید با آن ها تعامل داشته باشید. یکی از مزایای طراحی سایت آن است که شما می توانید با در نظرگرفتن بخشی به عنوان باشگاه مشتریان تعاملی دو سویه با آن ها داشته باشید. می توانید مزایای ویژه ای برای ان ها در نظر گرفته تا آن ها را برای خود همیشگی کنید.

با نقاط ضعف و قوت خود از نگاه مشتریان آشنا خواهید شد

ممکن است یکی از مشتریان شما به گوشه ای از معایب یا ضعف های کاری شما اشاره کند که شما اصلا به آن فکر هم نکرده باشید. یکی از مزایای طراحی سایت آن است که می توانید از مشتریان خود نظرسنجی کرده و در جریان نقاط ضعف و قدرت کارهای خود قرار بگیرید. انجام اقدامات لازم برای رفع معایب و ضعف ها به شما کمک می کند که بتوانید کیفیت کار خود را بالا برده و مشتریان خود را چند برابر کنید.

با قدرت بیشتری به بازار وارد شوید

برای آن که بتوانید ورود قدرتمندی به بازار داشته باشید، باید نیازها جامعه هدف را تشخیص داده و در راستای رفع آن ها برآئید. طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از نرم افزارهای خاص و نظرسنجی های اینترنتی، نظام عرضه و تقاضا بازار را ارزیابی کرده و کار خود را با قدرت بیشتری آغاز کنید.

 

کسب و کار خانگی راه بیندازید

در صورتی که شما خدمات یا محصولاتی دارید که می توانید در منزل آن را به مشتریان خود ارائه دهید، طراحی سایت به شما کمک می کند کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید. احتمالا بارها افرادی را دیده اید، که در منزل کارهایی مانند ساخت وسایل تزئینی، پخت کیک و شیرینی، ارائه خدمات تایپ و ترجمه و خدمات نرم افزاری و غیره را انجام می دهند. در صورتی که شما نیز یک توانمندی دارید، با صرف هزینه ای بسیار کم طراحی سایت انجام داده و کسب و کار خود را در منزل آغاز کنید.

به برند وخود اعتبار بیشتری ببخشید

سایت شما همانند یک دفتر مرکزی برای یک کسب و کار سنتی به آن اعتبار می بخشد. کاربران اینترنتی با مراجعه به سایت شما می توانند با نظرات مشتریان قدیمی، تعدادی از مشتریان نام آشنای شما و جوایز و افتخاراتتان آشنا شده و با اعتماد و اطمینان بیشتری به شما سفارش دهند.

 

هزینه های کسب و کارتان را کاهش دهید

طراحی سایت علاوه بر کاهش هزینه های آغاز کسب و کار، هزینه های جاری شما را نیز کاهش می دهد. در یک کسب و کار سنتی شما مجبور به پرداخت هزینه های بسیاری برای تبلیغات، اجاره مکان، هزینه های استخدام کارمند، هزینه های آب و برق و غیره خواهید بود. طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی این هزینه ها را تا حد ممکن کاهش داده و میزان سود دهی شما را چند برابر خواهد کرد.

 

با خیال آسوده سفر بروید!

کسب و کار سنتی شما نیازمند حضور فیزیکی در فروشگاه و یا شرکتتان است. در صورتی که شما بخواهید چند روز از ماه را به سفر بروید ممکن است در جریان بسیاری از کارها قرار نگرفته و یا مشتریان خود را از دست دهید. طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که همیشه در دسترس بوده و بتوانید با مشتریان و کاربران خود تعامل کنید.

با ساعات کاری کم تری، بازدهی بیشتری خواهید داشت

تا چند سال گذشته موفقیت در هر کسب و کار نیازمند آن بود که فرد ساعات بسیار زیادی را در شرکت و یا فروشگاه خود بگذارند. با این کار شاید شما بتوانید در کار خود موفق شوید، اما زمان های بسیاری برای ورزش، در کنار خانواده بودن و تفریح را از خود خواهید گرفت. طراحی سایت می تواندد ساعات کاری شما را به شکل قابل توجهی کاهش داده تا بتوانید به دیگر جنبه های زندگی خود برسید. طراحی سایت از طرفی ساعات کاری شما را کاهش داده و از طرف دیگر میزان سودآوری و بازدهی شما را افزایش خواهد داد.

 

تبلیغات شما همیشگی خواهد بود

یکی از مزایای منحصر به فرد و فوق العاده طراحی سایت و تبلیغات در دنیای مجازی آن است که شما تنها یک بار برای تبلیغات خود هزینه خواهید کرد، اما تبلیغات شما برای همیشه در دنیای دیجیتال باقی می ماند. درج رپورتاژ آگهی در یک سایت پربازدید باعث می شود که تبلیغات برند شما برای همیشه در صفحه آن ها باقی مانده و در مقابل چشمان کاربران اینترنتی قرار گیرد. این مساله باعث می شود که کاربران بسیار زیادی وارد سایت شما شده و به یکی از مشتریانتان تبدیل شوند.

طراحی سایت توسط ایزی وب

در صورتی که به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید، باید طراحی سایت خود را به افراد کاربلد، متخصص و البته متعهد بسپارید. ما در سایت ایزی وب مجموعه ای از متخصصان در زمینه طراحی سایت و سئو را گرد هم آورده ایم تا سفارشات مشتریان خود را در نهایت کیفیت و دقت انجام دهیم.

کیفیت کار ایزی وب باعث شده است که این شرکت بتواند جوایز بین المللی و داخلی بسیاری کسب کند. ایزی وب تا کنون توانسته است ۵ بار مقام نخست جشنواره وب ایران، ۴ بار مقام نخست طراحی سایت جشنواره ساب پورتال های شهرداری تهران و کسب عنوان بهترین سایت طراحی شده دی ان ان آمریکا را به دست آورد. ایزی وب دارای مجوزهای رسمی از مراکز مربوطه از جمله  شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه ای بوده و شما می توانید با خیال آسوده طراحی سایت خود را به متخصصان آن بسپارید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.