ارتباط با ما در

طراح وب سایت چه وظایفی دارد؟

مهمترین مسئله ای که در طراحی سایت اهمیت دارد و طراح وب سایت باید به آن توجه کند ماهیت کسب و کار است.

منتشر شده

طراح وب سایت باید سایت را به گونه ای طراحی کند تا بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربرانی باشد که وارد سایت می شوند. به همین دلیل، برررسی  نمونه طراحی سایت اهمیت زیادی دارد و می تواند دید روشنی را به کسانی بدهد که به دنبال یک طراح مناسب هستند. همچنین، طراحی وب اپلیکیشن از جمله اموری است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و می تواند به موفقیت کسب و کارها کمک کند.  در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی وب اپلیکیشن

آیا طراح با ماهیت کسب و کار شما آشنایی دارد؟

مهمترین مسئله ای که در طراحی سایت اهمیت دارد و طراح وب سایت باید به آن توجه کند ماهیت کسب و کار است. به طور مثال، تصور کنید شخصی می خواهد سایتی را راه اندازی کند که در زمینه فروش لباس فعالیت دارد و شخص دیگری می خواهد سایتی را بالا بیاورد که کار اصلی آن راه اندازی زمین های ورزشی است.

بی شک، این دو سایت باید درگاه های مختلفی را برای کاربران سایت باز کنند و هر شخصی که وارد سایت می شود در نگاه اولیه بتواند به ماهیت کسب و کار پی ببرد. اینجاست که طراح باید دید بازی به کسب و کار داشته باشد تا بتواند المان های مناسب را برای بازنمایی اینکار به کار ببرد.

آیا طراح نیازهای کاربران را شناسایی کرده است؟

بهتر است بدانید هدف تمامی کسب و کارها از راه اندازی سایت فروش نیست. برخی از کسب و کارها تمایل دارند تا با راه اندازی سایت برند خود را نشان دهند و سازمان خود را در مقابل چشم مشتریان قرار دهند. همچنین، کاربرانی که وارد هر سایت می شوند نیازهای متفاوتی دارند و اگر نیازهای کاربران شناسایی نشده باشد، ممکن است باعث شود تا کاربران به زودی سایت را ترک کنند.

به طور مثال، سایتی که فروش محور است باید به طراحی المان های مهم از جمله دکمه جستجو توجه داشته باشد و سایتی که برند محور است باید اطلاعات مناسب را در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار دهد. طراح وب سایت باید به تمامی این نکات توجه کند تا بتواند سایتی با ویژگی های منحصر به فرد را بالا بیاورد.

آیا طراح با گرافیست همکاری دارد؟

طراح وب سایت باید  گرافیست سایت همکاری داشته باشد. به طور مثال، تصور کنید طراح بخواهد دسته بندی های سایت را به صورت مستطیل های کوچکی در سایت بازنمایی کند. اما گرافیست به این نتیجه می رسد که این دسته بندی ها باید در شکل های دایره نمایش داده شوند تا بتوانند از لحاظ روانی بر روی کاربر اثر بگذارند. به طور کلی، همکاری طراح وب سایت با گرافیست باعث می شود تا رابط کاربری سایت به خوبی بازنمایی شود و این موضوع می تواند به طور مستقیم بر روی فروش اثر بگذارد.

طراح وب سایت

طراح سایت چه پلن هایی برای شما دارد؟

طراح وب سایت باید پلن های مختلفی را برای طراحی سایت داشته باشد. این پلن با بررسی ماهیت کسب و کار بدست می آید و زمانی که طراح نیازهای کاری را به خوبی شناسایی کرد می تواند پلن های متفاوتی را به کارفرما ارائه دهد و سپس برنامه ریزی های مناسب را داشته باشد.

آیا باید نمونه طراحی سایت طراح را مشاهده کنیم؟

کسانی که می خواهند کار طراحی سایت خود را به طراح وب سایت بسپارند، باید از قبل به نمونه طراحی سایت توجه داشته باشند. شما می توانید با آنالیز این نمونه کارها به دانش و تخصص طراح سایت پی ببرید. این موضوع اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می کند تا فرد ایده آلی را انتخاب کنید. در زمان بررسی نمونه طراحی سایت باید تمامی جوانب بررسی شوند.

مزایای طراحی وب اپلیکیشن چیست؟

طراحی وب اپلیکیشن یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. طراحی وب اپلیکیشن به چند کاربر اجازه دسترسی به نسخه مشابه یک برنامه را می دهد. با توجه به این موضوع که با طراحی وب اپلیکیشن دیگر نیازی به نصب نیست و این برنامه ها را می توان بر روی پلتفرم های مختلف از جمله دسکتاپ، لپ تاپ یا تلفن همراه مورد استفاده قرار داد، استفاده از آن می تواند مزایای زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

چگونه بهترین طراح وب سایت را انتخاب کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین طراح وب سایت در اختیار شما قرار دهیم. طراح سایت باید ماهیت کسب و کار را به خوبی بشناسد تا بتواند بر اساس آن برای طراحی سایت اقدام کند. همچنین، طراح باید المان های مورد نیاز کاربران سایت را شناسایی کند و آنها را در بهترین مکان در سایت جا نمایی نماید.

طراحی سایت ایران سایتاگر به دنبال یک شرکت معتبر طراحی سایت در تهران هستید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و تجربه فراوانی در این زمینه دارد. ایران سایت به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک می کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.