ارتباط با ما در

“معرفی ۴ شرکت برتر طراحی سایت در ایران”

۴ شرکت برتر طراحی سایت ایران انتخاب شدند؛ این شرکت ها در سال ۱۴۰۰ توانسته اند بیشترین درصد رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهند و همچنین از نظر طراحی و مسائل تکنیکالی بی نقص باشند.

منتشر شده

به گزارش تسنیم : ۴ شرکت برتر طراحی سایت ایران انتخاب شدند؛ این شرکت ها در سال ۱۴۰۰ توانسته اند بیشترین درصد رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهند و همچنین از نظر طراحی و مسائل تکنیکالی بی نقص باشند. شرکت های وب وان، تابان شهر، وب رمز و نوین  ۴ شرکتی هستند که به عنوان برترین شرکت های طراحی سایت انتخاب شده اند. در تمامی این شرکت ها نقاط قوت مشترکی دیده می شود که در ادامه هر کدام از این شرکت ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

شرکت وب وان

شرکت وب وان: webone.co یکی از ۴ شرکت برتر طراحی سایت در ایران می باشد.

شرکت وب وان در سال های متوالی به جزو لیست برترین شرکت های طراحی وب سایت قرار دارد. وب وان از نمونه کارهای زیادی در طراحی سایت و سایر خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ برخوردار می باشد همچنین طراحی سایت خود شرکت وب وان از سبکی مینیمال و خاصی برخوردار است. در طراحی سایت وب وان سعی شده تا از رنگ های متفاوتی استفاده بشود و نوع رنگبندی انتخاب شده در سبکی شاد و زنده می باشد. این شرکت خدمات طراحی سایت به صورت اختصاصی و وردپرسی را در کنار خدمات سئو ساایت و … انجام می دهد.

شرکت تابان شهر

شرکت تابان شهر در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از شرکت هایی می باشد که در لیست برترین شرکت های طراحی سایت در ایران قرار دارد.

تابان شهر در بین سه شرکت طراحی سایت دیگر، از طراحی گرافیکی قدرتمند تری برخوردار می باشد.  شرکت طراحی سایت تابان شهر با سابقه ای ۱۰ ساله در حوزه طراحی سایت و حوزه دیجیتال مارکتینگ تمامی خدمات طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی را انجام می دهد. تابان شهر با داشتن نمونه کار های متفاوتی از طراحی سایت از جمله طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت خدماتی توانسته است رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کند. این نمونه کارها همگی در وب سایت تابان شهر : tabaneshahr.com موجود هستند و می توانید از صفحه نمونه کارهای تابان شهر نیز دیدن کنید تا پروژه های مختلفی که طراحی سایت آن ها توسط تابان شهر انجام شده است را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مزیت های تابان شهر علاوه بر پلن قیمت طراحی سایت به صرفه اش، دارا بودن تمامی نکات مورد نیاز یک وب سایت حرفه ای می باشد. وب سایت تابان شهر و تمام نمونه کار های تابان شهر: tabaneshahr.com به دلیل آنکه تابان شهر خدمات سئو سایت را نیز انجام می دهد، از نظر تکنیکالی بی نقص هستند و سرعت خوبی برخوردارند و همچنین قابلیت سئو پذیری بالایی دارند. به همین دلیل تابان شهر به عنوان یکی از ۴ شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران انتخاب شده است.

شرکت وب رمز

یکی دیگر از شرکت های برتر طراحی سایت به گزارش ایسنا، شرکت وب رمز می باشد. این شرکت نیز با تجربه زیادی که در این حوزه دارد جزو پرچمداران شرکت های طراحی سایت می باشد.

شرکت وب رمز نیز مانند تابان شهر از سبک طراحی مینیمالی برخوردار است. این شرکت خدمات متفاوتی را در حوزه دیجیتال ارائه می دهد، طراحی سایت فقط یکی از این خدمات می باشد. شرکت وب رمز خدماتی همچون میزبانی سایت و سئو و … را نیز انجام می دهد. به دلیل تجربه بالا در زمینه طراحی سایت و نمونه کارهای با کیفیت طراحی سایت و رضایتمندی مشتریان، وب رمز نیز توانسته است در بین برترین شرکت های طراحی سایت قرار گیرد. بعلاوه هزینه طراحی سایت توسط وب رمز در وب سایت آن یعنیwebramz.com قابل مشاهده است. وب رمز از پشتیبانی خوب و مناسبی برای مشتریان خود برخوردار است و کیفیت خدمات آن نیز خوب است.

شرکت نوین

شرکت نوین : novin.com یا اگر بخواهیم بهتر آن را توصیف کنیم، آکادمی  نوین جزو شرکت های برتر طراحی سایت در ایران می باشد.

علاوه بر خدمات طراحی سایت آکادمی نوین زیر نظر شرکت نوین آموزش طراحی سایت را نیز درست مانند تابان آکادمی زیر نظر تابان شهر انجام می دهد. نوین نیز سبک رنگبندی و طراحی ای شبیه به تابان شهر دارد با این تفاوت که تابان شهر از سبک ۳d برای طراحی سایت خود استفاده کرده است. نمونه کار های نوین و طراحی سایت های متفاوتی که توسط آن انجام شده است نشان می دهد که علاوه بر مسائل تکنیکالی، به طراحی گرافیکی اهمیت زیادی داده می شود. تمیز بودن و زیبایی در کنار سادگی وب سایت نوین باعث شده است که این موضوع در پروژه های آن نیز به چشم آید به همین دلیل نوین توانسته است در بین ۴ شرکت برتر طراحی سایت در ایران قرار گیرد.

نتیجه گیری

تمامی شرکت هایی که نام برده شدند در تمامی معیار هایی که برای شرکت های طراحی سایت در نظر گرفته می شوند، نمره بالاتری را کسب کرده اند. در مطالب بالا سعی شد تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از این شرکت ها و ویژگی های مشترک آن ها آشنا کنیم. شرکت های طراحی سایت وب وان، تابان شهر، وب رمزو نوین، برترین شرکت های طراحی سایت در ایران هستند که در مطالبی که خواندین سعی کردیم به طور کامل آن ها را بررسی کنیم و برای شما عزیزان شرح دهیم. به طور کلی شرکت های طراحی سایت باید از نکات مثبت زیادی برخوردار باشند همچنین نمونه کار های آن ها نیز  باید این موارد را دارا باشند؛ مواردی همچون طراحی گرافیکی زیبا، سرعت بالا، امنیت، ریسپانسیو بودن و سایر مواردی که برای سنجیدن کیفیت طراحی سایت در نظر گرفته می شوند.

به نقل از “تسنیم

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.