ارتباط با ما در

ساخت سایت بدون کدنویسی یا ساخت سایت با کدنویسی؟

امروزه بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت و آنلاین شدن سوق گرفتند، سرمایه داران یا صاحبان مشاغل برای گسترش کسب و کار اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می کنند.

منتشر شده

امروزه بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت و آنلاین شدن سوق گرفتند، سرمایه داران یا صاحبان مشاغل برای گسترش کسب و کار اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می کنند. سایت های اینترنتی کار کسب درآمد را بسیار راحت کرده اند، صاحبان کسب و کار می توانند با راه اندازی یک سایت فروشگاهی آنلاین به صورت اینترنتی محصولات فروشگاه خود را به مشتری ها در سراسر کشور و حتی در سراسر جهان نمایش دهند که موجب میشود مشتری هایی از راه دور و نزدیک داشته باشند. طراحی سایت بدون کدنویسی از محبوب ترین و مشهور ترین روش های طراحی سایت در مدت زمان بسیار کوتاه و کم می باشد و هزینه های طراحی و ساخت سایت را بسیار کاهش می دهد. سایت ساز بوم شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.

طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت و یا ساخت سایت بدون کدنویسی یکی از پر طرفدارترین کارهای موجود در بازار می باشد. طراحی سایت نیاز به مهارت کدنویسی دارد اما کسانی که مسلط به دانش برنامه نویسی و کد نویسی نیستند، می توانند به روش های دیگری بدون داشتن علم و دانش برنامه نویسی و کد نویسی یک سایت کامل و حرفه ای طراحی کنند. روش های طراحی سایت بدون کدنویسی بسیار متعدد می باشند که در این قسمت مهم ترین و محبوب ترین روش های طراحی سایت بدون کدنویسی یا برنامه نویسی را ذکر می کنیم.

دلایل محبوبیت وردپرس در ساخت سایت بدون کدنویسی

مزایای وردپرس بسیار زیاد می باشند. وردپرس در واقع یک قالب آماده می باشد که با کمک آن طراحی سایت به سرعت صورت می گیرد و به زمان بسیار کمی نیاز دارد تا سایت خوبی را به صاحبان سرمایه یا صاحبان کسب و کار تحویل دهد. یکی از عوامل محبوبیت و پر طرفدار بودن وردپرس در طراحی سایت، افزونه ها می باشند. وردپرس متناسب با نوع کار دارای افزونه های خاص و مخصوصی می باشد برای مثال: وردپرس برای انجام کار های سئو، امنیت، اتصال به درگاه های بانکی، فروش اشتراک ها و سایر موارد از افزونه های متفاوتی برخوردار می باشد. وجود این افزونه های مخصوص و متفاوت در افزایش توان بازوهای وردپرس نقش بسزایی دارند.

آماده بودن قالبها یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن وردپرس می باشد. طراحی و آماده کردن قالب یکی از پروسه های زمان بر در کدنویسی یا برنامه نویسی سایت ها می باشد که با کمک وردپرس مشکل طراحی و آماده سازی قالب های آماده به صورت کامل برطرف می شود. وردپرس دارای یک مجموعه بسیار گسترده و وسیعی از قالب های آماده متناسب با حوزه های مختلف و متفاوت می باشد که افراد می توانند متناسب با نوع نیاز خود قالب را تغییر بدهند. افراد می توانند تمام نیاز های وب سایت خود را با ترکیب قالب های آماده و افزونه های وردپرس به صورت کامل رفع و برطرف کنند.

آیا ساخت سایت بدون کدنویسی ممکن است؟

با کمک سیستم هایی که از قبل طراحی شده اند و وجود سیستم های مدیریت محتوا، طراحی سایت بدون کد نویسی انجام می پذیرد و یکی از ایده های متفاوت می باشد. طراحی سایت بدون برنامه نویسی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند تا برای فروشگاه های خود از سایت هایی با قالب های آماده و بدون کدنویسی استفاده کنند. وجود سیستم های مدیریت محتوا (CMS) متفاوت تا حد قابل توجهی فرآیند طراحی سایت با کد نویسی را برای کاربران کاهش می دهد. از محبوب ترین و مرغوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در عصر حاضر که در دنیا نیز بسیار محبوب می باشد، وردپرس می باشد. وردپرس یک نوع سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان است که کار کردن با آن بسیار راحت و آسان می باشد و با کمک آن میتوان بدون داشتن مهارت کدنویسی و یادگیری مهارت های کد نویسی یک سایت یا وب سایت را طراحی و راه اندازی کرد.

چگونه بدون دانش برنامه نویسی یک سایت طراحی کنیم؟

همان طور که در بالا ذکر شد بدون داشتن هیچ مهارت در برنامه نویسی و یا کد نویسی با یادگیری نحوه کار کردن با سیستم وردپرس می توان یک سایت در مدت زمان اندک و با هزینه های بسیار کم طراحی و پیاده سازی کرد. وردپرس در واقع دارای یک سری کد ها می باشد که از قبل توسط برنامه نویسان نوشته شده است و یک نوع قالب آماده می باشد که به صورت رایگان می توان از آن استفاده کرد.

نصب وردپرس و نحوه کار کردن با آن راحت است. هر شخص می تواند با چند کلیک ساده وردپرس را نصب کند و بر اساس روال آن فرآیند نصب را به اتمام برساند. پس از نصب کردن سیستم وردپرس باید نحوه کار کردن با پنل های آن را یاد بگیرید که چندان سخت و پیچیده نمی باشد. در مرحله بعد انتخاب یک نوع قالب (جهت انتخاب قالب روی لینک روبه رو کلیک کنید manaboom.ir/themes) متناسب با نیاز شما است. نصب و انتخاب قالب برای کاربران یکی از جذاب ترین مراحل کار با وردپرس می باشد. انتخاب و نصب قالب بخش ظاهری و نمای کلی سایت را بر عهده دارد که قابلیت مشاهده برای تمام کاربران را دارد. زمانی که تنظیمات قالب را انجام دهید، وب سایت شما در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بهترین راه برای ساخت سایت بدون کدنویسی

بهترین و مناسب ترین راه برای طراحی و ساخت سایت بدون کدنویسی یادگیری روش های دیگر می باشد. وردپرس همان طور که در قبل گفتیم یکی از روش های ساخت سایت بدون کدنویسی می باشد که یادگیری آن چندان سخت و پیچیده نمی باشد. افراد می توانند وردپرس را با هزینه های کم یا به صورت رایگان و در مدت زمان بسیار کوتاهی یاد بگیرند. فقط کافی است که فرد نکات و مطالب را به صورت صحیح و دسته بندی شده یاد بگیرند. دو پیشنهاد از وب سایت مانابوم به آدرس manaboom.ir وجود دارد که در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم:

  • آموزش رایگان وردپرس
  • آموزش ویدیویی وردپرس

آموزش های رایگان در اینترنت وجود دارند که راه و روش های طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی را به کاربران آموزش می دهند بدون آن که هزینه ای از کاربران دریافت کنند.

روش دیگر آموزش ویدیویی می باشد، در این روش یک سری افراد متخصص راه و روش طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی را با دریافت هزینه های شرکت در کلاس های مجازی با نکات مهم و اساسی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.

تفاوت ساخت سایت با کد نویسی و ساخت سایت بدون کد نویسی

طراحی سایت با کد نویسی باعث خلق سایت اختصاصی با ویژگی های متمایز می شود در حالی که سایت های با قالب های آماده دارای ظاهری مشابه می باشند. کد نویسان صفر تا صد سایت را با جزئیات و دقت بیشتری طراحی می کنند و تمام نیاز شرکت یا شخص را با طراحی پنل های مختلف برای سایت در نظر می گیرد، اما طراحی سایت بدون کد نویسی به صورت کلی می باشد. در طراحی سایت بدون کد نویسی هیچ گونه چارچوبی وجود ندارد و افراد به راحتی می توانند با سرعت بالایی یک سایت طراحی کنند و یک تارنمای جدیدی ثبت کنند.

منبع

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.