ارتباط با ما در

سفر به کیش و دیدنیهای کیش و سفر به شهر مشهد

تفریحات جزیره کیش و تور کیش از معروف ترین فعالیت هایی می باشد که نظر و توجه گردشگران و مسافران را در سفر به این جزیره مجذوب خود می‌کند.

منتشر شده

جزیره کیش با داشتن تفریحات آبی بسیار در فصل بهار و تابستان مقصد گردشگران و توریستهای علاقه مند به تفریحات دریایی قرار می گیرد. کشتی یونان از جمله محبوب ترین و بهترین دیدنی های این منطقه می باشد که هر ساله مورد بازدید انبوهی از مسافران و گردشگران واقع می شود.

 

تفریحات و جاهای دیدنی در تور کیش

تفریحات جزیره کیش و تور کیش از معروف ترین فعالیت هایی می باشد که نظر و توجه گردشگران و مسافران را در سفر به این جزیره مجذوب خود میکند شما نیز میتوانید با ثبت نام در تور کیش از بهترین و زیباترین تفریحات آبی و گردشگری جزیره کیش بهره مند شوید. در فصل بهار و تابستان تفریحات دریایی مانند قایق سواری، سنا، غواصی و غیره از پرتقاضاترین تفریحات این منطقه به شمار می رود که گردشگران و توریست های علاقه مند به بهره مندی از فعالیت های آبی و دریایی بایستی در نیمه اول سال به این جزیره سفر داشته باشند البته با توجه به شرایط اقلیمی جزیره کیش در تمامی فصول سال آب و هوای گرم و معتدل در سطح جزیره حاکم می باشد. تور مسافرتی کیش گزینه بسیار مناسبی برای بازدید از بازارهای بین المللی، بازدید از نمایشگاه خزندگان، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم اهالی این جزیره و حضور در فستیوال های معروف کیش می باشد. اگر قصد سفر دارید حتما جزیره کیش را در این فصل آرام و رویایی سال در اولویت قرار دهید و با شرکت در تور مسافرتی کیش سفری پر از حوادث زیبا و خاطرات به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

چند حقیقت جالب درباره جزیره کیش، تور کیش

همانطور که میدانید بر اساس اعلام سفر باتو ، جزیره کیش دارای تاریخچه ای طولانی دارد و با حضور در این جزیره می توانید بافت قدیمی و مدرن را در یک مجموعه مشاهده کنید که این امر از ویژگی های خاص جزیره کیش می باشد. کیش با داشتن مساحتی حدود ۹۰ کیلومتر مربع به عنوان تنها جزیره مرجانی جهان شناخته می شود و با داشتن آب و هوای گرم و مرطوب میانگین دمای سالانه این منطقه به ۲۶ درجه سانتی گراد رسیده و به عنوان معروف ترین و بهترین مناطق توریستی و ساحلی کشور معرفی شده است. از جالب ترین نکات در خصوص جزیره کیش می توان به عدم وجود چراغ راهنمایی اشاره کرد و گردشگران قوانین را به خوبی و کامل رعایت می کنند هم چنین بزرگترین پرچم کشور ایران بر فراز خلیج فارس در این جزیره برافراشته شده است. هم چنین این جزیره به عنوان مناطق آزاد ایران شناخته شده و گردشگران خارجی برای ورود به این منطقه نیاز به اخذ ویزا نیستند. در هر حالی با نگریستن به زیبایی های این جزیره می توان گفت به هیچ وجه تور کیش را از دست ندهید و سفری پر از هیجان را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

 

قایق سواری و کشتی های تفریحی در تور کیش

از دیگر تفریحات لذت بخش و بی نظیر در جزیره زیبا و دیدنی کیش می توان به قایق سواری و کشتی های تفریحی خلیج فارس اشاره کرد که مسافران را به وجود آورده و لحظات نابی را برایشان رقم می زند. قایق های استفاده شده در جزیره کیش انواع مختلفی داشته و گردشگران می توانند با سلیقه و شوق و ذوق خود مناسب ترین گزینه را برای گشت و گذار بر روی آب های آرام و زلال خلیج همیشه فارس انتخاب کنند از جمله قایق های تفریحی کیش می توان به قایق های کف شیشه ای، قایق های بادبانی کاتاماران، قایق تندروی معمولی، قایق تندروی دو موتور، ققایق های پدالی و قایق های پارویی اشاره نمود که در کنار این تفریح زیبا می توان کشتی های بی نظیر برای گشت زنی در دریای خلیج فارس را به شما پیشنهاد کرد که شایان به ذکر است کشتی های این منطقه با مجهز بودن به امکانات و خدمات درجه یک و مدرن می تواند گزینه ای بسیار لوکس برای توریست ها به شمار آید شما می توانید از میان انواع کشتی های تفریحی کیش چون کشتی رانیا، کشتی نوید دریا، کشتی سیمرغ خلیج فارس، کشتی آکواریوم طوطیا و کشتی گردشگر بر اساس سلیقه و پسند خود یکی را انتخاب و لحظات به بازدید از طبیعت زیبای جزیره کیش و ساحل رویایی آن بپردازید. می توانید تور مشهد ارزان را به راحتی و با سر زدین به سایت سفر باتو ببینید.

 

کشتی یونان تور کیش

از مهمترین جاذبه های گردشگری که در تور کیش حتما از آن دیدن خواهید کرد می توان به کشتی یونان اشاره کرد که در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس لنگر انداخته است. کشتی یونان در سال ۱۳۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست این کشتی با داشتن تاریخچه طولانی هم چنان دلیل به گل نشستن آن پر از ابهام می باشد. در حال حاضر این کشتی به عنوان بهترین جاذبه های دیدنی کیش به شمار می آید که به دلیل فرسودگی بسیار هر لحظه امکان فرو ریختن و از هم پاشیدن را به دنبال می کشد. در هنگام غروب خورشید می توان در پشت این کشتی باشکوه به گرفتن سلفی های تک نفره و دسته جمعی پرداخت شما با تور کیش می توانید به همراه دوستان و همشهریان خود به تماشای زیبایی طبیعت کیش و سواحل زیبای آن با کشتی یونان مشغول شوید بدون آنکه لحظه ای گذر زمان را احساس کنید این کشتی با نام های مختلفی چون کوروش پارسی شناخته می شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.