ارتباط با ما در

تاوان سخت استقلالی‌ها و بی‌توجهی به یک اخطار

استقلال که از سه بازی قبلی اش دو امتیاز گرفته بود با باخت در دربی نتایج ضعیفش را کامل کرد تا به رده پانزدهم سقوط کند.

منتشر شده

استقلالی که به اعتراف خیلی ها بزرگتر ندارد، هم گلر کم تجربه اش یقه خودشان را گرفت و هم علی کریمی ملی پوش که هم پنالتی را از دست داد و هم بعد از آن سایه ای از او درون زمین بود و در نهایت هم اخراج شد.

بازیکنی که در پایان فصل گذشته اولین بازیکنی بود که اعلام کرد جدایی اش از استقلال قطعی است و در فصل نقل و انتقالات هم به پیشنهاد استقلالی ها برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داد و به مذاکره با سایر تیم های داخلی و خارجی پرداخت اما در نهایت پیشنهادی بهتر از استقلال به او داده نشد تا دوباره آبی پوش شود.

او زمانی با استقلال تمدید کرد که دوره بدنسازی تیم به پایان رسیده بود و به نظر می رسید علی کریمی به خاطر مصدومیت کهنه از ناحیه کمر برای فرار از این دوره سخت تمرینی دیر اقدام به تمدید کرده است موضوعی که به شدت مورد اعتراض علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال قرار گرفت و او اعتقاد داشت بازیکنی که دورهایش را زده و در نهایت به تیم قبلی اش چراغ سبز نشان داده نباید جایی در تیم داشته باشد اما باشگاه با وجود این استدلال منطقی با علی کریمی قرارداد بست و این بازیکن که مدتها مدتها در تمرینات غایب بود خیلی زود هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دربی سرخابی بدترین بازیکن زمین و قاتل تیمش شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.