ارتباط با ما در

سرلشکر موسوی:

ارتش می‌تواند برای جامعه الگو باشد/ خالصانه در سیل خدمت کردیم

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش در سطوح مختلف برای خدمات رسانی به سیل زدگان خالصانه تلاش کرد و ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشت.

منتشر شده

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مرکز آموزش مخابرات شهید امینی نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با چهار ارزش و ویژگی «معنویت محوری، انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان» شناخته می‌شود که می‌تواند برای جامعه الگو باشد.

وی افزود: ممکن است این ویژگی‌ها در بخش‌هایی شدت و ضعف داشته باشند اما در بین مردم، مسئولان و در چشم فرماندهی معظم کل قوا، ارتش با این چهار ارزش شناخته شده است؛ چهار ارزشی که باید پاسدار آن باشیم و اجازه ندهیم هرگز سست شود و روز به روز تقویت شود.

فرمانده کل ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ارتش، یادآور شد: در دیدار اخیر با فرمانده کل قوا که به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی انجام شد، ایشان فرمودند «امروز ارتش از هر زمان دیگری متدین‌تر و کارآمدتر است». ایشان با سخنان خود مُهری پای تدین و معنویت محوری ارتش زدند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه کمتر مجموعه‌ای از چهار ویژگی ارتش برخوردار است، تاکید کرد: این چهار ویژگی، انرژی و بال پرقدرتی است که می‌تواند جمعیتی را حرکت دهد و به همین دلیل می‌توان ارتش را به عنوان الگو، سرمشق و اسوه به دیگران معرفی کند.

وی با اشاره به امدادرسانی و خدمت رسانی ارتش در مناطق سیل زده کشور، گفت: به برکت تلاش‌های خالصانه و بی‌ریا که تمام سطوح ارتش در خدمت‌رسانی به بخشی از هموطنان گرفتار در سیل از خود نشان دادند، مقام معظم رهبری فرمودند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ایشان همچنین به بعضی از شخصیت‌های برجسته و شهدای ارتش جمهوری اسلامی اشاره کردند و فرمودند که انسان می‌تواند آن‌ها را سر دست بگیرد و به ملت نشان دهد. این سخن نشانه بزرگی و عظمت ارتش بود که ایشان به زبان آوردند.

سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روش‌های گزینش و استخدام کارکنان ارتش در سال ۹۷ از نظر کیفی متحول شده است، ادامه داد: در پذیرش دانشجویان و دانش‌آموزان آموزشگاه‌های نظامی معیارها و روش‌های بهینه و کیفی‌تر اتخاذ شد.

وی گفت: حُسن سلوک و رفتار دانش آموزان و دانشجویان بسیار خرسند کننده است و باعث شد به درگاه خداوند شکر کنیم. روحیات معنوی، حسن سلوک، برخوردها، رفتار و اخلاق آنان باعث آبرو و عزت ما می‌شود.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اخیراً گزارشی از سطوح بالا به دست ما رسید که حاکی از وجود روحیات معنوی و آمادگی برای فداکاری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین کارکنان ارتش بود.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.