ارتباط با ما در

رونق کشور در تمام عرصه‌ها در گرو پیروی از رهنمودهای رهبری/ خامنه‌ای از تبار حسین (ع) است

سیدمهدی رضوی گفت: کاهش مشکلات کشور در گرو اطاعت بی‌چون و چرا از بیانیات مقام معظم رهبری است.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ سیدمهدی رضوی وکیل پایه یک دادگستری مهم‌ترین نسخه برای مقابله با تمام تحرکات و شیطنت‌های آمریکایی‌ها را در گرو پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: اگر مسوولان بیانات ایشان را به طور جدی سرلوحه کارهایشان قرار دهند، قطعا خواهیم دید که نابسامانی‌ها یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا است، افزود: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح در کنار وحدت و همبستگی مردم، از راهکارهای مهم و بزرگ برای خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است و در حقیقت امام خامنه‌ای از تبار حضرت سید الشهداست.

رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در چند سال اخیر به آن تأکید داشتند، مفهوم بصیرت و ضرورت برخورداری و بهره‌مندی از آن در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکل اصلی جامعه اسلامی را نبود بصیرت و ضرورت در این عرصه بیان کرده‌اند، به جرات می‌توان گفت دلیل همه انحرافات سیاسی و اعتقادی که تا کنون ملت‌ها با آن روبرو بوده‌اند و بعضا به نابودی و انحطاط آنان نیز منجر شده، رفتارها، تصمیم گیری‌ها و موضع گیری‌های بدون بصیرت بوده است.

«هرکس شهید حق شد، همراه با حسین است

آری مسیر عشق از، عبـــاس تـــا حسین است

در کربـــــلای این عصــــر، سوگنــــد بر ابوالفضل

«لبیک یا خامنـــــــه ای لبیک یا حسین است»

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.