ارتباط با ما در

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تشریح کرد:

هدف مدعیان فتنه۹۸ از موضعگیری‌های اخیر چیست؟

منتشر شده

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تاکید کرد: اگر فعالان به خصوص تریبون‌داران نگرانی‌هایی درباره سال آینده دارند آن را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند چون درغیر این صورت تنها به ایجاد ابهام و تشویش اذهان عمومی می‌پردازند.

محسن علیجانی اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از سیاسیون موضوع فتنه سال ۹۸ را مطرح می‌کنند؛ کلید واژه فتنه ۹۸ بیشتر از سوی جریان‌های سیاسی خاص و برخی از تریبون‌داران ائمه جمعه و جماعات مطرح شده است. به نظر می‌رسد این موضوع در حال تبدیل شدن به قطب‌بندی‌های جریان‌های سیاسی با کارکردهای سیاسی برای انتخابات سال ۹۸ است.

وی ادامه داد: این رویه کاملا اشتباهی است و آتش بر جریان‌های مختلف می‌اندازد که می‌خواهند فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشند. در شرایط تحریمی که کشور نیازمند اتحاد است چنین رویکردهایی درست نیست. البته اگر منظور همان بیانات اخیر مقام معظم رهبری مربوط به هشدار نسبت به توطئه دشمنان در سال آینده باشد ما هم با آن موافقیم و معتقدیم باید توطئه‌ دشمنان را جدی گرفت و خنثی کرد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در عین حال با تاکید بر این‌که نباید مسائل سیاسی در سال آینده را به چالش‌های سیاسی در کشور تبدیل کرد، اظهار کرد: در این بین اگر کسانی بخواهند دغدغه رهبری را نادرست به موضوع انتخابات ۹۸ و تخریب جریان‌های مختلف به خصوص اصلاح‌طلبی تعمیم دهند کار خطایی است که باید اصلاح شود.

علیجانی توضیح داد: بر این اساس اگر فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به خصوص تریبون‌داران ائمه جمعه و جماعات نگرانی شفافی برای سال آینده دارند آن را به صورت روشن با مردم در میان بگذارند، چون در غیر این صورت ایجاد ابهام و تشویش اذهان عمومی می‌کنند و در نهایت وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور را برهم می‌ریزند، لذا هر کسی هر ادعایی نسبت به سال آینده دارد آن را به صورت شفاف بیان کند کما این‌که برخی از فعالان سیاسی معتقدند که طرح چنین موضوعاتی با هدف انتخاباتی در سال آینده است. از آن طرف اگر هدف از این صحبت‌ها ادامه طرح دغدغه مقام معظم رهبری درباره سوء‌استفاده دشمنان باشد ما هم با آن همخوانی داریم.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. مسعود

    دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۸

    اگه خبری از فتنه نیس پس چرا اینهمه نگرانی و بابت تذکرات واکنش نشون میدی! فتنه ای اتفاق نیفته خودبخود تایید میشین دیگه. حکایتتون آدمو یاد اون بچه ای میندازه که در نبود والدینش کار خطایی کرده و به محض ورود بزرگترش در منزل دوان دوان میره و میگه ما کاری نکردیمااااا

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.