ارتباط با ما در

همه چیز درباره ست کردن پیراهن سفید و مشکی

راهنمای ست کردن پیراهن سفید و مشکی دنیای جالبی دارد؛ چون این دو رنگ به عنوان رنگ مادر شناخته شده اند و با بیشتر استایل ها سازگار می شوند.

منتشر شده

مرد برای این که خود را فردی شایسته و اجتماعی نشان دهد بهترین راه پوشیدن پیراهن سفید است. رنگ سفید باعث می شود افراد به شما اعتماد کنند؛ اما اگر دوست دارید خود را قوی و با اعتمادبه نفس نشان دهید پیراهن مشکی را به شما پیشنهاد می کنیم. آیا دوست دارید درباره ست کردن پیراهن سفید و مشکی بدانید؟ متن را دنبال کنید. همچنین قرار است گریزی به انواع ست بوت چرم و لباس زمستانی هم بزنیم. پس چرا منتظرید؟ هرچه زودتر این ترفندها مانند استایل کت جین و پیراهن سفید را بررسی کنید.

ترفند های ست کردن پیراهن سفید و مشکی

ترفندهای ست کردن پیراهن سفید و مشکی

راهنمای ست کردن پیراهن سفید و مشکی دنیای جالبی دارد؛ چون این دو رنگ به عنوان رنگ مادر شناخته شده اند و با بیشتر استایل ها سازگار می شوند. بهترین ست ها با پیراهن سفید و مشکی شامل موارد زیر است:

استایل های مناسب با پیراهن سفید

اگر مایل هستید از این بعد استایل جدید و فوق‌العاده ای با پیراهن سفید داشته باشید مثال های زیر را نگاه کنید:

پیراهن سفید و جلیقه

یکی از زیباترین استایل های کلاسیک، ست کردن جلیقه ذغالی و کروات مشکی با پیراهن سفید است. برای تکمیل استایل یک جفت کفش آکسفورد مشکی هم بپوشید و خود را جنتلمن و جذاب نشان دهید. این تیپ برای مهمانی های رسمی و تشریفاتی مناسب است و می تواند جایگزین کت شلوار شود.

پیراهن سفید و شلوار لی

برای داشتن تیپ شیک و ایده آل در طول روز، کافیست پیراهن سفید را با شلوار جین آبی و تنگ به کار ببرید و پیراهن را روی شلوار بدهید. شاید در ابتدا این استایل معمولی به نظر برسد، ولی اگر عمیق‌تر ترفندهای ست کردن پیراهن سفید و مشکی را بخوانید متوجه می شوید با این رنگ ها می توانید استایل های ساده در عین حال منحصر داشته باشید.

پیراهن سفید و کت جین

تا حالا به استایل کت جین و پیراهن سفید فکر کرده بودید؟ پسران جوانی که دوست دارند با جذاب ترین حالت اسپرت در جامعه حاضر شوند می توانند پیراهن سفید دکمه دار را با کت لی آبی بپوشند. این ست شما را به مدل های مرد خوش تیپ و لاکچری شبیه می کند.

پیراهن سفید و شلوار چینو

ترکیب پیراهن سفید با شلوار چینو تیره محشر است؛ اما توصیه می شود در این استایل به جای پیراهن سفید ساده از مدل های فلانل و شطرنجی استفاده کنید. برای خرید انواع پیراهن مردانه، می توانید از فروشگاه دایان شاپ بازدید کنید.

استایل های مناسب با پیراهن مشکی

استایل های مناسب با پیراهن مشکی

به قسمت دوم نکات ست کردن پیراهن سفید و مشکی رسیدیم. با کاربرد نکات شگفت انگیز پایین ظاهری جدید و شیک را تجربه خواهید کرد:

پیراهن مشکی و کت شلوار

بهترین رنگ کت شلوار با این پیراهن، مشکی یا خاکستری روشن است. اگر دوست دارید کروات داشته باشید ترجیحاً رنگ های ملایم مانند شرابی کمرنگ را استفاده کنید. کاربرد رنگ های تند و تیره مثل قرمز جیغ یا قهوه ای با پیراهن مشکی مناسب نیست.

پیراهن مشکی و کت تک

استفاده از رنگ مشکی جدا از قدرت و سلطه، نوعی آرامش عمیق را هم به اطرافیان منتقل می کند. بر خلاف «استایل کت جین و پیراهن سفید» که فرد را شاد و پرانرژی نشان می دهد، با پوشیدن پیراهن مشکی دیگران شما را فردی آرام و مرموز می بینند. از پوشیدن کت های رنگی مانند سبز و آبی و قهوه ای با پیراهن مشکی خودداری کنید. مشکی رنگ گرمی است و باید با سایه های تیره مانند ذغالی یا خاکستری ست شود.

پیراهن مشکی و شلوار جین

همانطور که بالاتر هم بیان کردیم بهترین رنگ با پیراهن مشکی، سایه های تیره است. برای شلوار جین یا هر سبک دیگری اولویتتان رنگ مشکی باشد؛ اگر دوست دارید استایلتان را از یکنواختی خارج کنید رنگ های سرمه ای، آبی نفتی و نیلی را با پیراهن مشکی همراه کنید.

مدل های استایل بوت چرم و لباس زمستانی

مدل های استایل بوت چرم و لباس زمستانی

ست بوت چرم و لباس زمستانی، فقط مختص خانم ها نیست؛ بلکه آقایان هم می توانند با به کارگیری نکات ریز و خلاقانه بهترین تیپ ها را در این روزها داشته باشند. با چند نمونه از استایل های شیک آشنا می شویم.

بوت چلسی و بافت یقه اسکی

از آنجایی که بوت چلسی سبکی کلاسیک دارد، باید آن را با استایل زمستانی مینیمالیستی همراه کنید. بهترین توصیه برای بوت چلسی، پوشیدن پیراهن دکمه دار و بافت یقه اسکی ساده است. برای جذابیت بیشتر می توانید با پیراهن جین به رنگ آبی تیره بوت کرمی روشن بپوشید.

بوت کار و کاپشن

برای داشتن این استایل باید تیشرت سفید را با شلوار مشکی و کاپشن سرمه ای همراه کنید؛ در نتیجه لازم شد بار دیگر به ترفندهای «ست کردن پیراهن سفید و مشکی» سری بزنید.

بوت چوکا و پیراهن هنلی

می توانید ست بوت چرم و لباس زمستانی را با بوت چوکا به کار ببرید. استایل بوت چوکا و پیراهن بافت هنلی یکی از شیک ترین پوشش های مردانه در زمستان به شمار می آید.

ست کردن پیراهن سفید و مشکی راحت است؛ به شرطی که با توجه به موقعیت مکانی خود تصمیم بگیرید. مثلاً استایل کت جین و پیراهن سفید در مهمانی های رسمی مناسب نیست ولی برای تفریحات شبانه در کافه ها جالب می شود. زیباترین ست بوت چرم و لباس زمستانی نیز باید با این دو ترکیب رنگی همراه باشد. سفید و سیاه زمستان و تابستان نمی شناسد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.