ارتباط با ما در

کاهش درصدی هزینه های زیبایی پوست و مو

با توجه به میل باطنی انسان نسبت به جوانی و شادابی و زیبایی پوست صورت و بدن امروزه شاهد به وجود آمدن بسیاری از کلینیک های زیبایی در سطح شهر های مختلف هستیم.

منتشر شده

با توجه به میل باطنی انسان نسبت به جوانی و شادابی و زیبایی پوست صورت و بدن امروزه شاهد به وجود آمدن بسیاری از کلینیک های زیبایی در سطح شهر های مختلف هستیم.

به دلیل بالا بودن هزینه های مربوط به خدمات زیبایی و عدم پوشش بیمه های تامین اجتماعی و تکمیلی، تنها قشری محدودی از جامعه توانایی پرداخت هزینه های زیبایی را دارند.

با تهیه ی کارت تخفیف بیمه زیبایی سلامت کارت از تخفیف ۳۰ درصد در زمینه زیبایی پوست و مو برخوردار شوید. این کارت علاوه بر این که هزینه های زیبایی پوست را کاهش میدهد هزینه های دندانپزشکی را نیز تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.

کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت

برای تهیه ی کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت به سایت سلامت کارت مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید. مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می کنند و کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی را برای شما صادر می نمایند.

پس از عضویت و صادر شدن کارت تخفیف سلامت کارت در کمتر از چند ساعت، مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات مراکز درمانی دندانپزشکی، آزمایشگاه و خدمات زیبایی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

شما می توانید به نزدیکترین مراکز درمانی استان های تهران و البرز مراجعه نمایید و خدمات درمانی خود را در زمینه دندانپزشکی، آزمایشگاه های تشخیص طبی و زیبایی پوست و مو دریافت کنید.

پوشش عمل های زیبایی با کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت

عمل‌ های زیبایی جز پر تقاضا‌ ترین عمل‌ های جراحی در کشور ایران هستند. یکی از پرتکرارترین سوالات در زمینه عمل های زیبایی این است که آیا این عمل ها تحت پوشش بیمه قرار دارند یا نه. با توجه به این که عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند کارت های تخفیف به وجود آمده اند. بسیاری از افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی دارند نمی‌دانند که با تهیه ی کارت های تخفیف زیبایی می توانند هزینه ی درمان و زیبایی را کاهش دهند.

شرکت آتیه پرتو سلامت خاورمیانه با مجوز رسمی، به شما اطمینان می دهد که تمامی تعرفه های دندانپزشکی و زیبایی حقیقی می باشد.

تعرفه کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت

خرید کارت تخفیف بیمه سلامت کارت برای یک سال در مقایسه با رقیبان از قیمت معقولانه تری برخوردار بوده است. در قبال خرید این کارت از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی زیبایی، آزمایشگاه و دندانپزشکی در تمامی مراکز تحت پوشش در استان تهران، البرز و… بهره مند می شوید.

تعهد ۳۰ درصدی کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت، تضمین شده می باشد. امکان مشاهده تعرفه ی مهر و امضا شده هر یک از پزشکان و کلینیک های تخصصی زیبایی در استان های مختلف نظیر تهران، کرج در وب سایت سلامت کارت وجود دارد.

کاهش هزینه های پوست، مو و زیبایی با کارت تخفیف سلامت کارت

با تهیه ی کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبای سلامت کارت به بهترین متخصصین پوست و مو، زیبایی طرف قرارداد سلامت کارت در سطح استان تهران و البرز مراجعه کرده و کلیه خدمات را با ۳۰ درصد کاهش تعرفه پوست، مو و زیبایی دریافت نمائید.

بهترین کارت تخفیف زیبایی

بهترین کارت تخفیف بیمه زیبایی، کارتی است که تمام خدمات زیبایی را تحت پوشش قرار دهد. کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت این تضمین را به شما می دهد تا از بالاترین کیفیت و بهترین خدمات برخوردار می شوید.

در صورت بروز هرگونه سوال با مرکز پشتیبانی ۲۴ ساعته سلامت کارت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان و مشاوران سلامت کارت شما را راهنمایی کنند.

سلامت کارت با ۵ سال سابقه و بیش از ۱۰۰۰ مشتری راضی، کوشیده تا که خدمات دندانپزشکی و زیبایی را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار دهد.

خدمات کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت

● کاهش هزینه های زیبایی پوست و مو تا ۳۰ درصد
● پاکسازی پوست
● فیشیال پوست
● میکرونیدلینگ
● مزونیدلینگ
● لیزر فراکشنال co2
● لیزر موهای زائد
● تزریق ژل و فیلر
● تزریق بوتاکس
● مزوتراپی پوست و مو
● هایفوتراپی
● ترزیق چربی
● درمان جوش، جای جوش و آکنه
● پی آر پی prp

چرا کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت

تعهد ۳۰ درصدی کارت تخفیف بیمه زیبایی سلامت کارت تضمین شده می باشد. امکان مشاهده ی تعرفه مهر و امضا شده ی پزشکان و کلینیک های تخصصی زیبایی در وب سایت سلامت کارت وجود دارد. شهروندان عزیز قبل از مراجعه به پزشک می توانند تعرفه، آدرس و خدمات را مشاهده و سپس اقدام به انتخاب محل درمان خود نمایند.

کارت تخفیف بیمه سلامت کارت ۳۰ % هزینه ی درمان زیبایی، پوست و مو را کاهش می دهد. شرکت سلامت کارت همچنین طرف قرارداد با بهترین مراکز و کلینیک های زیبایی در استان های تهران و البرز می باشد.

● استفاده نامحدود برای یک سال
به مدت یکسال به صورت نامحدود و بدون سقف پرداخت از خدمات درمانی و زیبایی کارت تخفیف زیبایی سلامت کارت بهرمند شوید.
● قرارداد با پزشکان متخصص
جامعه پزشکان طرف قرارداد سلامت کارت با سابقه و تخصص بالا از سراسر تهران و کرج می باشند. این پزشکان از مناطق مختلف انتخاب شده اند تا مراجعه کنندگان بتوانند به نزدیکترین مرکز درمان و زیبایی مراجعه نمایند.
● استفاده از مواد درجه یک
پزشکان طرف قرارداد سلامت کارت، از مواد درجه یک برای مراجعه کنندگان استفاده می کنند.

کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی

امروزه استفاده از کارت تخفیف نیاز همه افراد یک جامعه می باشد. با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی و درمانی افراد به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها هستند.

بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه خدمات درمانی دندانپزشکی قادر به پرداخت هزینه نمی باشند و مجبور اند درد را تحمل کنند یا از خدمات کم کیفیت استفاده نمایند. شرکت سلامت کارت توانسته با بهترین مراکز درمانی و زیبایی دندانپزشکی، آزمایشگاه، پوست و مو قرارداد ببندد و با ارائه ی کارت‌ های تخفیف هزینه ی این افراد را کاهش دهد.

مزایای کارت تخفیف بیمه سلامت کارت

کارت تخفیف سلامت کارت علاوه بر این که خدمات زیبایی را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد همه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را نیز تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. بسیاری از بیمه ها، زیبایی دندان را نیز شامل نمی شوند اما شما با استفاده از کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت می توانید هزینه زیبایی دندان را به نصف برسانید. این کارت شامل کلیه خدمات دندانپزشکی، زیبایی پوست و مو و آزمایشگاه می شود. کارت‌ تخفیف بیمه زیبایی سلامت کارت خدمات متنوعی را در زمینه درمان، زیبایی دهان و دندان، آزمایشگاه، پوست و مو ارائه می‌دهد. هدف سلامت کارت کاهش هزینه در عین حال کیفیت بالا در خدمت رسانی می باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.