ارتباط با ما در

سلام امینی، نماینده ایلام در مجلس در گفت‌وگو با جامعه ایرانی:

مجلس باید به مرگ دانش‌آموزان زاهدانی می پرداخت تا ماجرای نماینده سراوان

امینی گفت : کاری که درباره نماینده ایلام انجام دادند، خوب نیست و ارکان نظام بر اساس چنین رفتارهایی سست می‌شود، البته نماینده هم توهین کرده بود که از روی عصبانیت دست به این کار زده بود، البته بابت آن عذرخواهی کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی- سلام امینی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر بحثی به‌اندازه اهمیت خود باید در مجلس موردبررسی قرار گیرد، در مورد موضوع نماینده سراوان هم نباید بیش از این موردتوجه قرار گیرد.

موضوع نماینده سراوان یک روز مجلس را به جلسه غیرعلنی کشاند و در آن حتی وزیر اقتصاد هم حضور پیدا کرد و درنهایت هم بی‌نتیجه با عذرخواهی‌هایی که تکذیب شد، پایان یافت.

روز بعدازآن فیلم جلسه غیرعلنی مجلس توسط یکی از نماینده‌ها منتشر شد که مجدد این مسئله در مجلس مسائل مربوط به حواشی نماینده سراوان را که هم توهین کرده بود و هم توهین شنیده بود را مطرح ساخت.

این در حالی است که روز سه‌شنبه (روز بررسی توهین به نماینده سراوان) یکی از مدارس سیستان و بلوچستان دچار آتش‌سوزی شد و سه تن از دانش آموزان آن جان خود را از دست دادند ولی نه جلسه غیرعلنی در مجلس تشکیل شد و نه وزیر مربوطه را به مجلس فراخواندند.

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جامعه ایرانی دراین‌باره که مجلس دو جلسه خود را به موضوع نماینده سراوان و حواشی آن اختصاص داده است، گفت: مسئله نماینده سراوان روز دوشنبه اتفاق افتاده بود و ویدئو مربوط به آن را همه در فضای مجازی دیده بودند که اول وقت آقای دژ پسند به مجلس آمد و نمایندگان نسبت به او اعتراض داشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار نماینده‌ها از وزیر این بود که دست به اقدامی زند، البته نتوانست توضیح دهد اما درنهایت عذرخواهی کرد و تمام این مسائل در حدود ۳۰ یا ۳۵ دقیقه به پایان رسید.

امینی دراین‌باره که وزیر عذرخواهی خود را موردتکذیب قرارداد، اظهار داشت: دیروز که عذرخواهی کرد، حالا اگر امروز آن را تکذیب کرده، بحث دیگری است.

نماینده مردم ایلام یادآور شد: ما نماینده مردم هستیم، طبق اظهارات وزیر نماینده با هماهنگی به آن اداره مراجعه کرده بود، وقتی به تمسخر درآید، درواقع مجلس مسخره شده است.

امینی در این رابطه افزود: کاری که درباره نماینده ایلام انجام دادند، خوب نیست و ارکان نظام بر اساس چنین رفتارهایی سست می‌شود، البته نماینده هم توهین کرده بود که از روی عصبانیت دست به این کار زده بود، البته بابت آن عذرخواهی کرد.

امینی در خصوص انتشار فیلم جلسه غیرعلنی مجلس که برای حراست مأموریتی تعریف‌شده بود، ابراز کرد: این کار در اندازه یک تذکر بود، البته برخی از نماینده‌ها هم اعتراض داشتند که به دلیل این موضوع در حد وزیر در مجلس مطرح شد، درحالی‌که یک مدرسه در زاهدانی سوخت و تعدادی از شاگردان مدرسه جان خود را از دست دادند، انتظار می‌رفت که در این رابطه وزیر آموزش‌وپرورش را به مجلس آورند که این کار انجام نشد.

وی در این خصوص تصریح کرد: هر بحثی به‌اندازه اهمیت خود باید در مجلس موردبررسی قرار گیرد، در مورد موضوع نماینده سراوان هم نباید بیش از این موردتوجه قرار گیرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.