ارتباط با ما در

گزارش تصویری

پوتین؛ از خوش‌وبش با بن سلمان تا نادیده گرفتن ترامپ در نشست جی ۲۰

محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان که از منظر جامعه جهانی متهم به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی است، در نشست جی ۲۰ با چنان استقبال گرمی از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مواجه شد که همه را متعجب کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– نخستین روز برگزاری نشست جی ۲۰ در آرژانتین لحظات شگفت‌آور و بعضاً نامتعارفی را برای جهانیان به نمایش در آورد.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از دیلی میل، محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان که از منظر جامعه جهانی متهم به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی است، در نشست جی ۲۰ با چنان استقبال گرمی از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مواجه شد که همه را متعجب کرد.

 

از سوی دیگر زمانی که سایر سران گروه ۲۰ گرد هم آمدند تا عکس دسته‌جمعی مرسوم در این نشست‌ها را ثبت کنند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا از کنار پوتین گذشت اما حتی به صورت یکدیگر هم نگاه نکردند. گفته می‌شود ترامپ دیدار دو جانبه خود با پوتین را لغو کرده و علیرغم شایعات در مورد اینکه آن‌ها با هم مذاکره خواهند داشت، کاخ سفید هرگونه خبری در این باره را تکذیب کرده است.

 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.