ارتباط با ما در

علی تاجرنیا:

افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند

منتشر شده

جامعه ایرانی- یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در افکار عمومی نگرانی زیادی درباره وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شده است. فراموش نکنیم که افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند و نسبت به نوع برخی مدیریت‌ها بی‌اعتماد هستند.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: مشکلاتی که در کشور وجود دارد؛ بویژه مشکلاتی که در امور اجرایی شاهدش هستیم بیش از تبعاتی بوده که بگوییم فقط ناشی از تحریم‌ها است.

وی ادامه داد: در خود اروپا هم تصور کارشناسان این نبود که به این سرعت فضای جامعه ما از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شود. درست است که بخشی از مشکلات ایجاد شده امور تبلیغاتی و روانی است اما بخش  مهم آن به عمل کرد بد مدیران اجرایی کشور مربوط می‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در افکار عمومی نگرانی زیادی درباره وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شده است. فراموش نکنیم که افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند و نسبت به نوع مدیریت آن‌ها بی‌اعتماد هستند.

وی سپس گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات امروز ایجاد تغییرات در سیستم مدیریتی‌است؛ این تغییرات جز با عوض کردن استراتژی‌ها امکان پذیر نیست. فعالیت‌های بیش‌تر و سازنده مدیران اعتماد مردم را باز می‌گرداند.

تاجرنیا ادامه داد: این که در سطوح مختلف کشور گفته می‌شود تحریم‌ها اصلا اثری بر زندگی مردم ندارد، درست نیست؛ چرا که مردم آثار این تحریم ها را حس می‌کنند.

وی افزود: اینکه بر استراتژی هایی تاکید می کنیم که طی این چهل سال هم تبعاتش را دیده‌ایم، جای تامل دارد و باید عوض شود. تغییر در این امور فقط هم دست دولت نیست و نگاه حاکمیت باید عوض شود؛ اما به هر حال دولت در این میان نقش ویژه‌ای دارد .

وی در ادامه گفت: بعد از اینکه رای ریاست جمهوری در سال ۹۶ گرفته شد برخی از شعارها و آرمان‌ها به فراموشی سپرده شد . مهم این است که امروز ببینیم چه قدر در جهت تحقق شعارها حرکت کرده‌ایم.

تاجرنیا در پایان گفت: دولت و دولتمردان باید در این میان وقت بیش‌تری بگذارند؛ چراکه مردم به خوبی تشخیص می دهند چه کسانی در حال خدمت به مردم هستند و چه کسانی جای مدیران با کفایت را اشغال کردند.

انتهای پیام

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.