ارتباط با ما در

روزنامه جمهوری اسلامی به یک پلاکارد در تجمع طلاب واکنش نشان داد

اعتراف به قتل هاشمی رفسنجانی؟

منتشر شده

جامعه ایرانی- روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:روز پنجشنبه تجمعی در مدرسه فیضیه قم با هدف اعتراض به سیاست‌های دولت برگزار شد که وجود یک تابلو با مضمونی تهدیدآمیز نسبت به رئیس جمهور، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرد.

بر روی این تابلو نوشته شده بود: «ای آنکه مذاکره شعارت – استخر فرح در انتظارت». 

کاربران، با دیدن این شعار گفتند این، علاوه بر آنکه تهدیدی علیه رئیس‌جمهور است، نوعی اعتراف به فعال بودن دست‌هائی در ماجرای جان باختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استخر است. البته انتساب آن استخر به فرح دروغی است که معاندان ساخته‌اند. نکته جالب اینکه روی دسته تابلوهای این مراسم نوشته شده بود «بعد از مراسم تابلوها را برگردانید» جمله‌ای که برنامه ریزی شده بودن این تجمع توسط یک جریان خاص را برملا کرد.

2 دیدگاه

یک دیدگاه

  1. سیدعلی

    شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۷

    روزنامه جمهوری …خله که چنین برداشتی کرده . شماها …خلتر که استفراغ اون رو بازخور می کنید

  2. علی

    شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۴

    واقعاوقت اتحاداست یا تفرقه آنهم دراین موقعیت چرابعضیهانمیگذارندمملکت راه خودش را پیداکند دریک دست شعار است در دست دیگر انتقام عقده گشایی می کنند؛ پس از مرگ یک انسان فداکارکه اهل منطق بود چرا چنین می کنند آنهم از گروهی که باید امروز در صف اول اتحاد ویک پارچکی کشور باشندآن از بعضی اما م جمعه ها که مردم را به خیابانها دعوت میکنند این از بعضی روحانیون که شعار تفرقانه سر داده اندمگرهاشمی رفسنجانی طرفداردندارد اگر آنها بخواهند به خبابان بیاینددر این کشور چه پیش می آید نگذارید کشور ما مثل کشورهای همسایه شود برای رضای خدا- برای اسلام وخون این همه شهید رزمنده گمنام جنگهای نا منظم چمران

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.