ارتباط با ما در

محمدرضا تابش در نطق شفاهی خود در صحن علنی مجلس:

رفع حصر و محدودیت از سید محمد خاتمی ضروری است

تابش گفت: در شرایط فعلی باید مسائلی چون رفع محدودیت‌های سیاسی در برابر شخصیت‌های ملی، حل مساله حصر و حل مشکل حضورسید محمد خاتمی در جامعه مدنظر قرار بگیرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در نطق میان دستور خود در مجلس با بیان اینکه امروز باید برای عبور از چالش‌ها به سرمایه اجتماعی و قدرت مردم بازگردیم،‌ گفت: دشمن جنگ را به درون افکار عمومی آورده است.  رمز گذر از شرایط فعلی کشور گفت‌وگوی ملی است، نخبگان باید پیش هم بیایند و با هم گفت وگو کنند.

او ادامه داد: به درستی نقطه آغاز برای حل مسایل فعلی در میدان سیاست است تا رویکردهای سیاسی اصلاح نشود و نخبگان در مسایل عدیده مشارکت فعال نداشته باشند مشکلات حل نمی‌شود.

تابش گفت: در شرایط کنونی لازم است که این نکات مدنظر قرار بگیرد: توجه عملی به نخبگان فعالان مدنی و احزاب و تشکل‌های صنفی، رفع محدودیت‌های سیاسی در برابر شخصیت‌های ملی، حل مساله حصر و حل مشکل حضورسید محمد خاتمی در جامعه، حل و فصل مسائل دانشجویی و فعالان مدنی و فعالان محیط زیست و بازنگری در سیاست‌های اقتصادی مقابله جدی با مساله فساد.

تابش ادامه داد: باید همه با هم بکوشیم تا در برابر طوفان‌ها بایستیم تا تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

2 دیدگاه

یک دیدگاه

  1. علی

    چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۵:۴۸

    واقعا با رفع حصر دلار ارزون میشه
    خدا رو شکر که نمایند های داریم که همه ی فکرشون ملت هست و اصلا به فکر بازی های سیاسی نیستند

  2. س

    چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۸:۴۹

    مرگ خودش . طرفداراش ضروری تره

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.