ارتباط با ما در

معرفی ۷ هتل و اقامتگاه برتر در بم

گردشگران زیادی از سراسر کشور برای بازدید از جاذبه‌های منحصربه‌فردی مانند ارگ بم، روستای بروات، تل آتشین دارستان، مسجد اسعدالدوله، مسجد وکیل، بازار سنتی سرپوشیده، روستای خواجه عسکر، آبشار باغچمک، قنات قاسم‌آباد، قنات اکبرآباد، ارگ جدید، روستای دهبکری، گورستان ایستاده کودکان، آبشار تنگ تاهران، گورستان کوهشاه و غیره به بم سفر می‌کنند و در یکی از هتل‌ها یا اقامتگاه‌های این شهر ساکن می‌شوند.

منتشر شده

بم، یکی از مهم‌ترین و وسیع‌ترین شهرهای استان کرمان یکی از قطب‌های گردشگری جنوب شرقی ایران است. هر سال تعدادی زیادی گردشگر با روش‌های مختلفی مانند سفر با ماشین شخصی یا خرید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس به بم سفر می‌کنند؛ البته به دلیل مناسب‌بودن قیمت بلیط قطار و راحتی بیشتر مسافران در کوپه‌های قطار این روش طرف‌داران بیشتری دارد. قبل از اینکه برای سفر به این شهر دیدنی آماده شوید، باید بهترین اقامتگاه و هتل بم را بشناسید. در این مطلب قصد دادیم ۷ هتل و اقامتگاه برتر بم را معرفی کنیم.

۷ هتل و اقامتگاه برتر در بم کدام‌اند؟

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، بم یکی از شهرهای دیدنی واقع در استان کرمان است و جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد.

گردشگران زیادی از سراسر کشور برای بازدید از جاذبه‌های منحصربه‌فردی مانند ارگ بم، روستای بروات، تل آتشین دارستان، مسجد اسعدالدوله، مسجد وکیل، بازار سنتی سرپوشیده، روستای خواجه عسکر، آبشار باغچمک، قنات قاسم‌آباد، قنات اکبرآباد، ارگ جدید، روستای دهبکری، گورستان ایستاده کودکان، آبشار تنگ تاهران، گورستان کوهشاه و غیره به بم سفر می‌کنند و در یکی از هتل‌ها یا اقامتگاه‌های این شهر ساکن می‌شوند. در ادامه ۷ مورد از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بم را معرفی خواهیم کرد:

هتل پارسیان آزادی بم

هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی به‌عنوان بهترین هتل بم در بزرگراه خلیج‌فارس، روبروی مجتمع آموزش عالی قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۳ طبقه دارای ۸۳ باب اتاق است‌.

در اتاق‌های هتل پارسیان آزادی بم امکانات رفاهی مانند یخچال، دراور، مبلمان، بالکن، کمد لباس، روم سرویس، رخت‌آویز، چای‌ساز، تلفن، پاور سوئیچ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی و غیره در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

سایر امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کتابخانه، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، آرایشگاه، سالن ورزشی، خدمات بیدار باش، لاندری، مینی بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، اتاق بازی، فضای سبز و غیره اشاره کرد. قبل از رزرو هتل پارسیان آزادی توجه داشته باشید که در این هتل آسانسور وجود ندارد.

هتل جهانگردی بم

هتل ۲ ستاره جهانگردی به‌عنوان یک هتل قیمت مناسب در بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور و جنب فرمانداری بم واقع شده است. در این هتل ۱ طبقه ۱۷ باب اتاق وجود دارد.

از امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به مواردی مانند حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، دراور، مبلمان، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، کمد لباس، لوازم بهداشتی، رخت‌آویز، دمپایی، آباژور و غیره اشاره کرد.

مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، رستوران، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، کپسول آتش‌نشانی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، فکس، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و پذیرش ۲۴ ساعته خدمات و امکانات دیگر هتل جهانگردی هستند.

هتل ارگ جدید بم

هتل ۴ ستاره ارگ جدید نیز بهترین هتل بم است که در کیلومتر ۱۰ جاده بم زاهدان، منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید قرار داد. فعالیت این هتل در سال ۱۳۷۴ آغاز شد و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل ۱ طبقه ۸۰ باب اتاق وجود دارد.

امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل ارگ جدید بم عبارت‌اند از: یخچال، تلویزیون، دراور، میزتحریر، کمد لباس، صبحانه، روم سرویس، مبلمان، پاورسوئیچ، تلفن، سیستم تهویه؛ سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، دمپایی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و غیره.

مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از سایر امکانات و خدمات رفاهی شامل فروشگاه، نمازخانه، پرینتر، فتوکپی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، سونا، جکوزی، گیم‌نت، زمین تنیس، پارکینگ، فضای سبز، سالن بیلیارد، لاندری، اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری و غیره نیز استفاده کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی ترنج بم

اقامتگاه بوم‌گردی ترنج بم در میدان شهدای گمنام، بلوار هادی ساعی و کوچه قرار دارد. این بوم‌گردی ۵ اتاق دارد و هزینه اقامت در آن نسبت به هتل‌های بم ارزان‌تر است. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در این اقامتگاه رایگان است‌. هزینه اقامت کودکان بین ۲ تا ۷ سال نیز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود‌. از امکانات این بوم‌گردی می‌توان به پارکینگ، غذاهای محلی، کولرآبی، کولرگازی، پرسنل مسلط به زبان، سرویس بهداشتی، حمام و غیره اشاره کرد.

اقامتگاه بوم‌گردی نخل و نارنج بم

یکی دیگر از اقامتگاه‌های بوم‌گردی بم که در خیابان آزادگان این شهر واقع شده، بوم‌گردی نخل و نارنج است که ۵ باب اتاق دارد. مسافران در این اقامتگاه از امکاناتی مانند بخاری گازی، کولرآبی، حمام مشترک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پارکینگ غیرمسقف و غذاهای محلی بهره‌مند خواهند شد.

اقامتگاه بوم‌گردی آسیاکده بم

اقامتگاه بوم‌گردی آسیاکده واقع در روستای دریجان اولین بنای ابتدایی این روستا در سمت چپ از بوم‌گردی‌های معروف این شهر است. امکان استفاده از میوه‌های ارگانیک و غذاهای محلی و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی از مزایای اقامت در بوم‌گردی آسیاکده به شمار می‌رود. امکانات رفاهی این بوم‌گردی عبارت‌اند از: حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پارکینگ غیرمسقف، راهنمای تور، پرسنل مسلط به زبان و غیره.

اقامتگاه بوم‌گردی نخلستان بم

اقامتگاه بوم‌گردی نخلستان در کیلومتر ۳۸ جاده بم به نرماشیر و در روستای الله آباد طباطبایی این شهر واقع شده است. هزینه اقامت در این بوم‌گردی نیز مانند سایر بوم‌گردی‌ها مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. از امکانات عمومی این بوم‌گردی می‌توان مواردی مانند حمام، سرویس بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ، حوض، باغچه، منقل، آلاچیق و درخت میوه را نام برد‌.

خرید بلیط قطار بم و رزرو اقامتگاه و هتل بم در سایت فلای تودی

در این مطلب به معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهر بم پرداختیم. اکثر گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت بلیط قطار نسبت به بلیط هواپیما و راحتی بیشتر در سفر با قطار، ترجیح می‌دهند که برای خرید آنلاین بلیط قطار بم به سایت خدمات گردشگری فلای تودی مراجعه کنند. در سایت فلای تودی هم‌زمان با خرید آنلاین بلیط قطار امکان رزرو یکی از هتل‌ها یا بوم‌گردی‌های بم نیز وجود دارد. فلای تودی به‌عنوان معتبرترین سایت ارائه‌دهنده خدمات آنلاین در حوزه گردشگری همواره رضایت کاربران را در اولویت کار خود قرار داده است و به آن‌ها کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خرید بلیط و رزرو هتل اقدام کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.