ارتباط با ما در

استفاده از کد تخفیف، بهترین روش خرید محصولات سوپرمارکتی

مدت هاست که امکان خرید کالای سوپرمارکتی به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم شده است. اگرچه خرید محصولات مختلف مانند لباس، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و… به صورت اینترنتی چندان عجیب نیست و فروشگاه های بسیاری به صورت آنلاین نسبت به فروش آنها اقدام می کنند، اما خرید کالای سوپرمارکتی به صورت آنلاین مزایا و معایبی دارد.

منتشر شده

مدت هاست که امکان خرید کالای سوپرمارکتی به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم شده است. اگرچه خرید محصولات مختلف مانند لباس، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و… به صورت اینترنتی چندان عجیب نیست و فروشگاه های بسیاری به صورت آنلاین نسبت به فروش آنها اقدام می کنند، اما خرید کالای سوپرمارکتی به صورت آنلاین مزایا و معایبی دارد که در ادامه به هر کدام پرداخته شده است:

مزایا:

  • صرفه جویی در وقت
  • امکان استفاده از کد تخفیف و کاهش هزینه ها
  • شفافیت قیمت خرید و عدم امکان ارائه تخفیف غیر واقعی
  • دسترسی به تنوع بالاتر محصولات

معایب:

  • تعداد محدود فروشگاه های اینترنتی کالای سوپرمارکتی
  • زمان ارسال طولانی در بعضی موارد
  • حساسیت بالای محصولات فاسد شدنی

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، می توان اینطور اظهار داشت که در مجموع خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی، می تواند مثبت باشد. به خصوص امکان استفاده از کد تخفیف که در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ئلیل استفاده از کد تخفیف در خرید سوپرمارکتی

استفاده از کد تخفیف در خرید تمام گروه های کالایی یک مزیت است. اما یک چالش همیشگی به هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین وجود دارد و آن هم موضوع شفافیت قیمت خرید است. محصولات مختلف مانند لوازم تحریر، کالای دیجیتال و لوازم جانبی، دکوراسیون و… قیمت مصوب و دقیق ندارند. به همین دلیل بعضا در فروشگاه های مختلف شاهد ارائه با قیمت های مختلف هستیم که این موضوع یک چالش اساسی برای خرید اینترنتی است. اما از آنجایی که کالای سوپرمارکتی دارای قیمت مصوب و درج شده بر روی محصول هستند، می توان با خیال راحت آنها را خریداری کرد. ضمن اینکه تمامی تخفیف های ارائه شده بر روی قیمت خرید آنها، واقعی است.

بهترین سایت های خرید کالای سوپرمارکتی

اگرچه تعداد فروشگاه هایی که به طور تخصصی در حوزه فروش کالای سوپرمارکتی فعالیت دارند محدود است، اما خوشبختانه همین تعداد در سطح وسیعی فعالیت دارند. این موضوع سبب شده تا کاربران بسیاری بتوانند از این خدمات استفاده کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین فروشگاه های سوپرمارکتی آنلاین می پردازیم:

  1. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

حتما نام دیجی کالا را به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی شنیده اید. این فروشگاه در کنار تنوع بسیار بالایی در گروه محصولات مختلف، بخشی به عنوان دیجی کالا فرش (digikala fresh) دارد که به طور تخصصی در حوزه فروش کالای سوپرمارکتی فعالیت می کند. به همین دلیل با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا می توانید در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید. البته این فروشگاه، سامانه دیگری تحت عنوان دیجی کالا جت هم برای فروش کالای سوپرمارکتی ایجاد کرد که چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

  1. فروشگاه اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یکی از جدیدترین اعضای خانواده اسنپ است. در این فروشگاه امکان خرید از فروشگاه های اطراف و ارسال سریع کالای خریداری شده وجود دارد. به همین دلیل کاربران از کد تخفیف اسنپ اکسپرس بیشتر استقبال کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

  1. فروشگاه اکالا

اکالا یا امارکت که چند سالی از آغاز فعالیت آن می گذرد، خدمات باکیفیتی در حوزه فروش کالای سوپرمارکتی ارائه می کند. بخصوص که از طریق همکاری مشترک با فروشگاه هایی مانند افق کوروش، هایپر فامیلی و… سطح خدمات خود را افزایش داده است. به همین دلیل در صورت استفاده از کد تخفیف اکالا می توانید به تنوع بسیار بالایی از محصولات سوپرمارکتی دسترسی داشته باشید و خرید ارزان تر را تجربه کنید.

  1. فروشگاه اسنپ فود

احتمالا نام اسنپ فود را به عنوان سامانه سفارش آنلاین غذا از رستوران های اطراف شنیده اید، اما این فروشگاه در حوزه های مختلف مانند، رستوران و کافه، عطاری، شیرینی فروشی و قنادی، بستنی فروشی و لبنیات، نانوایی و البته سوپرمارکت فعالیت دارد. به همین دلیل استفاده از کد تخفیف اسنپ فود را برای صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد می کنیم. البته اخیرا بخش سوپرمارکت اسنپ فود جای خود را به اسنپ اکسپرس داده است.

فروشگاه های اینترنتی کالای سوپرمارکتی چگونه کار می کنند؟

به طور کلی دو نوع فروشگاه اینترنتی مختص کالاهای سوپرمارکتی در ایران فعال هستند. نوع اول همانند فروشگاه های اینترنتی سایر محصولات، دارای انبار برای نگهداری محصولات و ارسال آنها بعد از ثبت سفارش است. به این نوع از فروشگاه ها در اصطلاح خرده فروشی یا Retail گفته می شود. فروشگاه های دیجی کالا و اکالا در این گروه قرار می گیرند.

نوع دوم مربوط به فروشگاه هایی است که سفارش شما را از طریق فروشگاه های اطراف تامین می کنند. مزیت این نوع از فروشگاه در این است که سفارش ها با سرعت بالاتر و هزینه ارسال کمتر به دست شما می رسند. فروشگاه های اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و اسنپ مارکت در این لیست قرار می گیرند.

استفاده از کد تخفیف در سایر حوزه ها

تا به اینجا با مزیت استفاده از کد تخفیف برای خریدهای سوپرمارکتی و تاثیر آن در کاهش هزینه ها آشنا شدیم، اما استفاده از کد تخفیف مزیت های دیگری هم دارد. مانند استفاده از آن برای سایر خدمات دهندگان اینترنتی که این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در ادامه با برخی از پراستفاده ترین انواع آنها آشنا خواهیم شد:

نوع خدمات نمونه کد تخفیف کاربرد
تماشای فیلم و سریال آنلاین کد تخفیف فیلیمو

کد تخفیف نماوا

کد تخفیف فیلم نت

خرید اشتراک ماهانه برای دسترسی نامحدود به محتوا
درخواست تاکسی اینترنتی کد تخفیف اسنپ

کد تخفیف تپسی

امکان درخواست تاکسی برای سفرهای درون و برون شهری
خرید بیمه نامه آنلاین کد تخفیف ازکی

کد تخفیف بیمه بازار

خرید انواع بیمه نامه مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و…
رزرو هتل و اقامتگاه کد تخفیف علی بابا

کد تخفیف جاباما

کد تخفیف اسنپ تریپ

خرید بلیط مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، قطار) و همچنین رزرو هتل و اقامتگاه

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.