ارتباط با ما در

شرکت سیگا آلدریچ چگونه شکل گرفت

شرکت سیگما آلدریچ نتیجه ادغام دو شرکت تولید محصولات شیمیایی در سال ۱۹۷۵ می‌باشد یکی با زمینه فعالیت تولید مواد شیمیایی بیوشیمیایی (شرکت سیگما) و دیگری تولید مواد شیمیایی ارگانیک (شرکت آلدریچ).

منتشر شده

سیگما آلدریچ چیست

شرکت سیگما آلدریچ نتیجه ادغام دو شرکت تولید محصولات شیمیایی در سال ۱۹۷۵ می‌باشد یکی با زمینه فعالیت تولید مواد شیمیایی بیوشیمیایی (شرکت سیگما) و دیگری تولید مواد شیمیایی ارگانیک (شرکت آلدریچ). شرکت سیگماآلدریچ هم اکنون یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ آلمانی مرک است و باهم فعالیت دارند. این ادغام، نمایانگر همگرایی استراتژی تجاری و همچنین ایجاد خط تولید متنوعی بود که شرکت سیگما آلدریچ را در صدر صنعت صنایع تولید محصولات شیمیایی ویژه قرار داد و از بهترین تولیدکننده های مواد شیمیایی در جهان است.

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

در تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ آمده است که در طول سال ها این شرکت قوی تر و گسترده تر گردید. یکی از دلایل خریداری شرکت سیگما آلدریچ توسط شرکت مواد شیمیایی مرک آلمان، گسترگی این کمپانی بود. دلیل این موضوع نیز افتتاح شرکت های Biomakor در سال ۱۹۸۶، و Fluka در سال ۱۹۸۹ در Switzerland بود.در سال ۱۹۹۰ حضور شرکت سیگما آلدریچ در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد و تعداد دفاتر شرکت به ۲۰ مورد رسید.در سال ۱۹۹۱ شرکت سیگما آلدریچ با ایجاد یک بخش تولید مواد شیمیایی (fine) نرم کننده، قدم قابل توجهی در تامین و تولید گسترده ی مواد شیمیایی صنایع دارویی و بیو دارویی برداشت.

در حالیکه رشد فروش و درآمد در اوایل و اواسط دهه ۱۹۹۰ به ۱۵ درصد یا کمتر در سال کاهش یافته بود، شرکت سیگما آلدریچ همچنان به تولید محصولات شیمیایی خلاقانه و مبتکرانه ادامه داد.

کاتالوگ نامبر محصولات سیگما آلدریچ

از آنجا که مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولا با گریدهای مختلف و متنوعی تولید می شوند شرکت های تولید کننده برای گریدهای مختلف یک ماده کاتالوگ نامبرهای مواد شیمیایی مختلفی در نظر می گیرند. به عنوان مثال کمپانی سیگما اسید سیتریک را با ۱۴ گرید مختلف در قالب کاتالوگ نامبرهای مختلف تولید نموده اند که ۱۲ گرید در قالب برند سیگماآلدریچ می باشد.
CAT Number  مواد آزمایشگاهی، شماره ای است که کارخانه تولید کننده انحصارا برای محصول تولیدی خود در نظر می گیرد و یکی از اطلاعات تولیدی محصول می باشد که بر روی بسته بندی محصول نیز درج می شود.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت دایا اکسیربه عنوان یکی از نمایندگان سیگما آلدریچ در ایران، در خصوص استاندارد بودن مواد آزمایشگاهی به شما اطمینان خاطر را خواهد داد، شما همچنین میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مواد شیمیایی سیگما آلدریچ با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. از جمله مهمترین ویژگی های شرکت دایا اکسیراین است که برای تهیه و نگهداری محصولات، زنجیره سرد را در فرآیند واردات و انبار رعایت می کند تا خاصیت و ویژگی مواد آزمایشگاهی تا رسیدن به دست مشتری همچنان حفظ شود. در حال حاضر حدود ۴۰ کشور دارای نمایندگی خرید و فروش سیگما در جهان هستند.

شرکت آلدریچ  بعنوان یک شرکت تولیدکننده ی مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها، بافر ها، آنتی بیوتیک ها، آنتی بادی ها و غیره در کشور آمریکا بطور مستقل فعالیت میکند و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط سایت این شرکت انجام میپذیرد.

آنچه که باعث شده است تا سیگما آلدریچ بتواند در زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود، کار گروهی و تیمی آنها است که منجر به بازدهی شرکت شده است. این شرکت سعی کرده است تا با فعالان این عرصه اعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی سیگما آلدریچ در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده است تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

محصولات و مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ همچنین کیت های شیمیایی و بیوشیمیایی این شرکت در تحقیقات علمی و ژنتیکی، بیوتکنولوژی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری و سایر بخش های علمی مورد استفاده قرار می گیرد.

رشته های دانشگاهی مانند زیست شناسی، شیمی، مواد، میکروبیولوژی، بهداشت محیط، محیط زیست، نانوتکنولوژی، پزشکی، داروسازی، بیوشیمی و غیره و تمام گرایش های مربوط به آن ها، واحدهای عملی زیادی دارند که در آزمایشگاه ها با استفاده از مواد آزمایشگاهی انجام می شوند. از این رو مسئولان این آزمایشگاه ها موظف اند مواد مورد نیاز را برای این افراد از طریق مراکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران و شهرستان ها تأمین نمایند.

علاوه بر این در کارخانجات تولیدی پیش از این که یک محصول به مرحله تولید انبوه برسد نیازمند انجام آزمایشگاه های گوناگونی است. به همین علت آزمایشگاه های مجهزی در این شرکت ها وجود دارند که میبایست به کمک مواد شیمیایی آزمایشات اولیه خود را به انجام برسانند. در این صورت می توانند به راحتی تولیدات خود را پس از نتیجه گیری و بررسی نتایج اولیه به مرحله تولیدات انبوه و بهره برداری برسانند.

نمایندگی های سیگما آلدریچ در ۴۰ کشور دنیا فعال می باشند و بیش از۹۶۰۰ کارمند در این مجموعه آماده ارائه خدمات به سراسر جهان ارائه هستند. تا به امروز شرکت مواد شیمیایی سیگماالدریچ به عنوان یک شرکت بین المللی و چند ملیتی با پیشرفته ترین فناوری، در زمره بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات شیمیایی میباشد.

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت و موجودی مواد شیمیایی مورد نظرتان با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱

تلگرام، واتساپ و پیامک ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.