ارتباط با ما در

کتاب فروشی انقلاب با پیک رایگان برای خرید کتاب دانشگاهی

امروزه با وجود ترافیک سنگین در سطح کلان شهرها، خرید کتاب به صورت حضوری به امری دشوار بدل شده است. یکی از آسان ترین روش‌های خرید کتاب به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب است.

منتشر شده

یکی از مهم ترین دغدغه‌های دانشجویان در روزهای اول ترم، خرید کتاب دانشگاهی است.

دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکتری برای خرید کتاب‌های دانشگاهی نیازمند مرجع کامل و معتبری هستند تا تمامی جزوات و کتاب‌های معرفی شده توسط اساتید را از آن خریداری کنند.

امروزه با وجود ترافیک سنگین در سطح کلان شهرها، خرید کتاب به صورت حضوری به امری دشوار بدل شده است. یکی از آسان ترین روش‌های خرید کتاب به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب است.

در سایت تلکتاب، سفارش و خرید کتاب‌های دانشگاهی به صورت اینترنتی و با ارسال رایگان انجام می‌شود.

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی تلکتاب بپردازیم، با ما همراه باشید.

Campus Novels: 10 Books Set at University - For Reading Addicts

مزایای فروشگاه اینترنتی کتاب:

کتاب فروشی آنلاین باید مزایایی داشته باشد که بتوان به آن اعتماد کرد، در این بخش از مقاله می‌خواهیم به معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی کتاب بپردازیم.

·         دارای نماد اعتماد

در ارزیابی اعتبار هر فروشگاه اینترنتی، مهم ترین عنصر داشتن نماد اعتماد الکترونیک است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزارت صنعت و معدن به وب سایت‌های فروشگاهی اعطا می‌شود.

فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، نماد لوگو را در صفحه‌ اصلی قرار می‌دهند تا همه بتوانند آن را بررسی کنند.

·         آرشیو کامل کتاب های دانشگاهی

یکی دیگر از مهم ترین مزیت‌هایی که یک فروشگاه اینترنتی کتاب باید دارا باشد، آرشیو کتاب‌های دانشگاهی است. در سایت تلکتاب شما می‌توانید در بخشی، آرشیو کامل کتاب‌های دانشگاهی در مقاطع و رشته‌های مختلف ، کمک درسی، عمومی و… را مشاهده کنید.

·         ارسال رایگان به شهرستان ها با پست

در هر نقطه از کشور که باشید فقط با داشتن یک سیستم می‌توانید اقدام به سفارش کتاب نمایید تا در کم ترین زمان به شما تحویل داده شود.

دانشجویان شهرستانی دیگر نباید نگران کتاب‌های دانشگاهی خود باشند، زیرابرخی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، امکاناتی همچون ارسال رایگان با پست به شهرستان ها نیز دارند.

دانشجویان به راحتی می‌توانند کتاب مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و بعد از چند روز آن را درب منزل تحویل بگیرند.

Heading to university? These tips will help you save money on all your  course books for the year ahead - Mirror Online

·         ارسال رایگان کتاب با پیک در تهران

یکی از مزایای مهمی که خریدار کتاب به آن توجه می‌کند، ارسال رایگان محصولات است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی به منظور راحتی مخاطبان خود، قابلیت ارسال رایگان را در اولویت قرار داده اند.

علاقه مندان کتاب که ساکن تهران هستند می‌توانند کتاب مورد نظر خود را در سایت تلکتاب سفارش دهند و در همان روز درب منزل تحویل بگیرند.

·         بالاترین تخفیف

یکی از بهترین مزایای خرید اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی، استفاده از بالاترین تخفیف ها است. در زمان خرید کتاب به صورت حضوری از کتاب فروشی‌ها این امکان وجود ندارد زیرا هزینه های جانبی فروشگاه‌های اینترنتی کتاب کمتر بوده و به همین دلیل می‌توانند امکاناتی همچون تخفیف های ویژه را برای دانشجویان در نظر بگیرند.

·         همیشه در دسترس بودن

یکی از تفاوت هایی که فروشگاه‌های آنلاین را با کسب و کارهای سنتی متمایز می‌کند، همیشه در دسترس بودن آن‌ها است. شما در هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید به راحتی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

·         صرفه جویی در وقت و هزینه های خود

از دیگر مزایای خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی، صرفه جویی در وقت و هزینه است. برای مثال، اگر شما بخواهید کتاب‌های دانشگاهی خود را از فروشگاه های کتاب به صورت حضوری تهیه کنید باید وقت و هزینه بیشتری را صرف کنید.

شما می‌توانید وارد سایت فروشگاهی تلکتاب شده و کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید. علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود، امکان خرید چند کتاب با امکانات ویژه ای که در سایت در نظر گرفته شده است، برای شما امکان پذیر است.

·         انتخاب نامحدود

در کتاب فروشی‌های معمولی، فضای محدودی برای به نمایش گذاشتن کتاب‌ها وجود دارد. اما در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، پایگاه داده بسیار وسیعی وجود دارد. به همین دلیل، به ندرت می‌توان مشاهده کرد که کاربری نتواند کتاب مورد نظر خود را پیدا کند.

که در این صورت نیز می‌تواند به کتاب فروشی آنلاین دیگری مراجعه کند. کاربران برای پیدا کردن کتاب‌های کمیاب در کتاب فروشی‌های آنلاین در مقایسه با کتاب فروشی‌های معمولی ساده تر و سریع تر می‌توانند عمل کنند.

100 new books you can read in Covid-19 lockdown, from fantasy to romance -  LancsLive

هم چنین کاربران می‌توانند علاوه بر نسخه‌ چاپی کتاب، آن را به شکل دیجیتال نیز دریافت کنند. نسخه‌ دیجیتال کتاب را می‌توانند دانلود کنند و در گوشی یا تبلت ذخیره کنند. کاربران با خرید اینترنتی کتاب می‌توانند آن را با هر فرمتی که دوست دارند، دریافت کنند.

·         دسته بندی کتاب بر اساس ناشران

در فروشگاه‌های اینترنتی، کتاب ها بر اساس ناشران دسته بندی می‌شوند. شما با جستجو در بانک کتاب‌های دانشگاهی به راحتی می‌توانید انتشارات مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی، کتاب‌های تمام ناشران را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن ارسال رایگان و شرایط تخفیفات می‌توانید معتبرترین مرجع فروشگاهی کتاب را در اینترنت پیدا کنید و سفارش های خود را ثبت کنید.

·         به صرفه تر بودن خرید اینترنتی کتاب

یکی دیگر از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی کتاب در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی، قیمت پایین کتاب ها است. شما اگر بخواهید کتاب مورد نظر خود را به صورت حضوری از کتاب فروشی‌ها تهیه کنید باید قیمتی که در پشت جلد کتاب درج شده را بدون تخفیف خریداری کنید.

در کتاب فروشی‌ها برای خرید کتاب‌های دانشگاهی، شرایط تخفیف وجود ندارد. در صورتی که در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب شرایط ویژه ای همچون: ارسال رایگان، تخفیفات ویژه و… برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی:

علاقه مندان به کتاب می‌توانند، کتاب‌های مورد نظر خود را از بین میلیون ها کتاب به صورت آنلاین انتخاب کنند. خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاهی این امکان را به دانشجویان می‌دهد که بدون صرف وقت و انرژی به تعداد نامحدودی کتاب دسترسی پیدا کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم، مزایای خرید اینترنتی کتاب را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید کتاب دانشگاهی به صورت اینترنتی دچار مشکل نشوید.

درصورتی که مطالب نوشته شده در این مقاله برای شما مفید بود، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.