ارتباط با ما در

بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ کدام است؟

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و بزرگ برای خرید بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ هستید فروشگاه دیده بان می تواند یک فروشگاه ایده آل در این زمینه باشد. در این فروشگاه انواع تیغه مناسب برای درب کرکره پارکینگ عرضه شده و شما می توانید بسته به شرایط پارکینگ موردنظر بهترین تیغه را انتخاب کنید.

منتشر شده

امروزه از درب های کرکره ای استفاده های مختلفی می شود که یکی از متداول ترین آن ها استفاده از کرکره برقی به عنوان درب کرکره پارکینگ است. استفاده از درب های کرکر ه ای پارکینگ مزایای بسیاری داشته و این موضوع باعث شده در حال حاضر برای پارکینگ بسیاری از ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و… از درب کرکره پارکینگ استفاده شود.

قطعاً در انتخاب یک درب کرکره ای مخصوص پارکینگ، کیفیت حرف اول را می زند. عوامل مختلفی کیفیت یک درب کرکره پارکینگ را تعیین خواهند نمود که از بین آن ها می توان به نوع تیغه اشاره نمود. اگر شما نیز مایلید بدانید که بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ کدام است؟ این مطلب را از دست ندهید:

اهمیت نوع تیغه برای درب کرکره پارکینگ

در کرکره های برقی، یکی از مهم ترین قطعات، تیغه کرکره برقی است. برای همین بسیار مهم است که در انتخاب و خرید تیغه درب کرکره پارکینگ دقت کافی به کار برده شود. چرا که یک تیغه باکیفیت توانسته دوامی بالا و عملکردی صحیح را برای کرکره برقی به همراه داشته باشد. برای برقراری تعادل در کرکره های برقی نیز بایستی تیغه و موتور با هم هماهنگی داشته و از کیفیتی مناسب برخوردار باشند.

کرکره برقی پارکینگ

بین تیغه و موتور رول آپ زمانی تعادل برقرار خواهد شد که جنس، ابعاد و وزن کلی تیغه و نیرو و توان موتور کرکره برقی همگی به درستی انتخاب شده باشند. لذا برای انتخاب بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ نیاز است که در ابتدا شما در مورد انواع تیغه درب کرکره ای آشنایی داشته باشید و از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع تیغه کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی ضمن برخورداری از کیفیت های مختلف، از نظر طرح و ابعاد نیز دارای تنوع هستند و به همین دلیل به سادگی می توان بهترین گزینه را برای درب کرکره پارکینگ انتخاب نمود و به این شکل از نظر ظاهری نیز هارمونی مناسبی را به وجود آورد. به طور کلی تیغه های کرکره برقی را می توان به ۶ دسته تقسیم نمود:

۱. تیغه دوجداره

این تیغه ها که به تیغه آلومینیوم یا آکسترود نیز معروف هستند مقاومت بسیار مطلوبی داشته و مدام نیازی نیست که مورد روغن کاری قرار بگیرند. این تیغه ها در سایزهای مختلف عرضه شده که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال تیغه های دوجداره آلومینیوم با سایز ۶۰ انتخابی مناسب برای درب های کرکره برقی پنجره ای هستند.

همچنین برای درب کرکره پارکینگ و فروشگاه ها، تیغه دوجداره آلومینیوم با سایز ۸۰ گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود. برای فروشگاه های بزرگ و کارخانه های صنعتی نیز می توان از درب کرکره ای با تیغه دوجداره آلومینیوم با سایز ۱۰۰ استفاده نمود.

۲. تیغه فوم دار

یکی دیگر از انواع تیغه های مورداستفاده برای کرکره های برقی، تیغه فوم دار است. این تیغه ها عایق بسیار مناسبی برای حرارت و صدا محسوب می شوند.

کرکره پارکینگی سفید فوم دار

۳. تیغه فوم دار گالوانیزه

تیغه های فوم دار گالوانیزه را می توان تیغه هایی ضدسرقت دانست که در مقایسه با تیغه های دوجداره آلومینیومی دارای قیمت پایین تری می باشند.

۴. تیغه رول گیتر

این نوع تیغه امنیت بسیار مطلوبی را فراهم نموده و در واقع با مفتول های فولادی آبکاری شده اند. ولی برای تردد و زیاد پارکینگ اصلا مناسب نیستند و کاربرد اصلی آنها کرکره برقی مغازه می باشد.

۵. تیغه پانچ دار یا سوراخ دار

معمولاً به منظور زیبایی و نیز فراهم نمودن شرایط نفوذ نور خورشید به درون محیط پارکینگ های ساختمان های جنوبی و فروشگاه ها از این تیغه ها استفاده می شود.

۶. تیغه شفاف یا پلی کربنات

این نوع از تیغه ها در واقع دارای قابلیت ضد ضربه و ضد خش هستند و مقاومت بسیار مطلوبی را در برابر حرارت از خود نشان خواهند داد. کاربرد اصلی این تیغه ها در کرکره برقی بالکن و پنجره است ولی برای پارکینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کرکره برقی پلی کربنات

چگونه بهترین تیغه را برای درب کرکره پارکینگ انتخاب کنیم؟

در بخش قبلی با تیغه های مختلف آشنا شدیم. به طور معمول تیغه های آلومینیومی یکی از رایج ترین انواع تیغه مورداستفاده برای درب کرکره پارکینگ محسوب می شوند. اما باز هم نیاز است که برای داشتن انتخابی مناسب شرایط درب موردنظر و نیز استفاده ای که از یک پارکینگ می شود را در نظر داشت.

برای مثال این که درب پارکینگ دارای چه ابعادی می باشد و میزان رفت و آمد در آن به چه صورت است از عواملی هستند که تعیین خواهند نمود بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ کدام است. طبیعی است که با افزایش تعداد رفت و آمد پارکینگ ها و نیز بزرگ تر بودن پارکینگ موردنظر به تیغه قوی تری نیاز خواهد بود. این موضوع اگر چه افزایش قیمت تیغه را به همراه خواهد داشت اما از سوی دیگر باعث شده که با انتخاب یک تیغه مناسب، دوام و ماندگاری کرکره برقی پارکینگ را افزایش داد.

انتخاب تیغه فوم دار با جنس آلومینیوم نیز می تواند انتخابی بسیار مناسب برای درب پارکینگ محسوب شود. چرا که می توان صدای ناشی از رفت و آمد خودروها را کاهش داده و به آرامش هر چه بیشتر ساختمان کمک کند.

از کجا بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ را بخریم؟

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و بزرگ برای خرید بهترین تیغه برای درب کرکره پارکینگ هستید فروشگاه دیده بان می تواند یک فروشگاه ایده آل در این زمینه باشد. در این فروشگاه انواع تیغه مناسب برای درب کرکره پارکینگ عرضه شده و شما می توانید بسته به شرایط پارکینگ موردنظر بهترین تیغه را انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید با راهنمایی های کارشناسان تیم دیده بان بهترین درب کرکره پارکینگ را با قیمتی بسیار عالی به همراه بهترین تجهیزات تهیه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.