ارتباط با ما در

قیمت انواع داکت اسپلیت ( سامسونگ،ال جی،آکس و …) و نحوه سرویس کاری آن ها در مایسا

داکت اسپلیت یکی از به روز ترین سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی می باشد که انواع متنوعی از آن در بازار عرضه و به فروش می رسد.

منتشر شده

داکت اسپلیت یکی از به روز ترین سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی می باشد که انواع متنوعی از آن در بازار عرضه و به فروش می رسد. در واقع این سیستم را می توان به عنوان نسل جدید کولر های گازی دانست که قادر هستند چند اتاق را به طور همزمان خنک نمایند. این دستگاه به طور کلی از دو بخش پر اهمیت هواساز و کندانسور ساخته شده است. هواساز که ممکن است آن را به نام دیگر یونیت داخلی نیز شنیده باشید شامل فیلتر، دینام و کویل و کندانسور (یونیت خارجی) نیز دارای کمپرسور، فن و پروانه می باشد.

کیفیت تولید و متریال به کار رفته و نوع این سیستم نقش بسزایی در تعیین قیمت داکت اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) و تمامی برند های این محصول خواهد داشت. بعلاوه برند تولید کننده اسپلیت کانالی ایرانی و یا خارجی بودن آن نیز بر قیمت فروش این دستگاه موثر است. واحد هواساز داکت اسپلیت ها در محیط داخلی ساختمان و در سقف به صورت توکار تعبیه می شود، و همانند کولر های گازی که بر روی دیوار نصب می شوند در معرض دید نبوده و زیبایی و جلوه ی محیط را نخواهند گرفت.

داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت چگونه است؟

برای انجام عملیات سرویس کاری داکت اسپلیت ال جی، داکت اسپلیت آکس، داکت اسپلیت میدیا گلدایران و تمامی برند های دیگر این سیستم پیش از هر کاری لازم است ابتدا فیلتر های هواساز شستشو داده شوند و به طور مجدد در جای خود قرار گیرند. چنانچه دستگاه با مشکل افت دما و یا سر و صدا مواجه شده باشد در ۹۰ درصد مواقع به کمک سرویس کاری مشکل برطرف خواهد شد. اما در صورتی که با وجود انجام عملیات سرویس کاری باز هم افت دما وجود داشته باشد باید گاز سیستم را جمع کردهسپس برق دستگاه راقطع نموده و هواساز را از شاسی جدا کرده و روی زمین قرار دهیمدر مرحله ی بعد پیچ های قاپ رو را باز کرده و فن را جدا کرده و تست می گردد چنانچه فن سرو صدا ایجاد کند اقدام بعدی تعویض بلبرینگ ها می باشد. در مرحله ی بعدی کویل اواپراتور را جدا کرده و اگر نیاز باشد به وسیله توزن و گاز ازتون بخش درونی آن را شستشو می دهیم.همچنین داخل فین های اواپراتور را توسط اب فشار بالا شستشو می دهیم تا گرد و غبار روی ان شسته شود و در مرحله ی نهایی تمامی قطعاتی را که از سیستم جدا کرده بودیم به طور مجدد در جای خود قرار خواهیم داد.

نیاز به سرویس دوره ای در این سیستم به دلیل در معرض بودن پنل داخلی و خارجی سیستم با گرد و غبار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرف دیگر با گذشت زمان منافذ هوای دستگاه کثیف و دچار گرفتگی می شود و به سبب همین گرفتگی راندمان داکت اسپیلیت تا حد بسیاری پایین آمده و علاوه بر وارد شدن فشار به دستگاه مصرف برق آن نیز بالا خواهد رفت. از این رو توصیه می شود به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه و افزایش میزان مصرف برق آن پیش از شروع فصل گرما نسبت به سرویس کاری دستگاه اقدامات لازم انجام شود. شایان ذکر است عملیات سرویس بایستی لزوما توسط افراد متخصص انجام شود.

داکت اسپلیت سامسونگ

گروه تهویه مطبوع مایسا به به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کند که یک فصل مناسب از سال را برای سرویس داکت اسپیلت خود انتخاب نمایید. زیرا چنانچه سرویس کاری دستگاه به صورت اصولی و درست و به موقع انجام شود می تواند تا حد زیادی از خرابی و ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نماید و طول عمر دستگاه شما را نیز بالاببرد. به طور مثال فصل بهار و اوایل ماه فروردین می تواند زمان خوبی برای اقدام به سرویس داکت اسپلیت آکس و دیگر برند های این سیستم باشد.

خرید انواع داکت اسپلیت از گروه تهویه مطبوع مایسا

چنانچه به دنبال یافتن فروشگاهی معتبر و با تجربه برای  خرید داکت اسپلیت ال جی (LG) ، داکت اسپلیت جی پلاس ، داکت اسپلیت هایسنس و…. هستید، گروه تهویه مطبوع مایسا بدون شک بهترین مرجع خرید برای شما خواهد بود. این مجموعه با سابقه ای طولانی در زمینه فروش سیستم های تهویه و همچنین بهره گیری از عملکردی صادقانه و خدمات رسانی درست و به موقع به مشتریان خود امروزه توانسته است به یکی از معتبرترین مراجع تخصصی سیستم های برودتی و تهویه مطبوع تبدیل شود. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات این مجموعه را دارید می توانید به وب سایت مایسا https://maysa-co.com/ مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره تلفن ۸۷۷۰۰۹۶۲-۰۲۱ با این مجموعه در ارتباط باشید.

داکت اسپلیت ال جی

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.