ارتباط با ما در

پیچ و رولپلاک نما – نماشویی نمای آجری – نماشویی نمای شیشه ای

از خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می توان به پیچ و رولپلاک کردن نما اشاره کرد که این خدمات برای سطح سنگ نمای ساختمان ها استفاده می شود و می توان گفت که این خدمات زمانی انجام می گیرد که سطح نما ریزش کرده باشد و یا در مواقعی ممکن است که سطح نما لق و یا در خطر سقوط سنگ نما باشد که در چنین حالتی باید خدمات پیچ و رولپلاک نما بر روی نمای ساختمان شما انجام گیرد.

منتشر شده

پیچ و رولپلاک نما

از خدمات ما در مجموعه برادران اجاقی می توان به پیچ و رولپلاک کردن نما اشاره کرد که این خدمات برای سطح سنگ نمای ساختمان ها استفاده می شود و می توان گفت که این خدمات زمانی انجام می گیرد که سطح نما ریزش کرده باشد و یا در مواقعی ممکن است که سطح نما لق و یا در خطر سقوط سنگ نما باشد که در چنین حالتی باید خدمات پیچ و رولپلاک نما بر روی نمای ساختمان شما انجام گیرد.

images_1675075026.jpg

البته که باید در نظر داشت که اگر پیچ و رولپلاک نما انجام نگیرد ممکن است که خطرات جانی و مالی به بار آفریند و برای ساکنین ساختمان ها و مجتمع ها بسیار خطرناک باشد. اگر می خواهید که خدمات پیچ و رولپلاک نما انجام دهید باید توجه داشته باشید که نمای ساختمانی سنگ نما به دیواره نما پیچ و گردد و اگر سطح نمای ساختمانی در اثر ریزش نما زیبایی خود را از دست داده باشد می توان با استفاده از پیچ و رولپلاک کردن نما این زیبایی را به ساختمان برگرداند.

خدمات پیچ و رولپلاک توسط راپل کاران مجموعه ما انجام می گیرد و همکاران ما کار پیچ و رولپلاک کردن نما را با استفاده از دستگاه دریل مخصوص انجام می دهند و همکاران ما از نمای ساختمانی آویزان می شوند و کار پیچ و رولپلاک کردن نما را از بالا به پایین انجام می دهند و تمامی عیب و ایرادهای نمای ساختمانی را با توافق از نماینده ساختمان کار را انجام می دهد و به تمامی صحبت ها و موضوعاتی که نیاز است تا خدمات پیچ و رولپلاک نما انجام گیرد انجام می شود.

نماشویی نمای آجری

نماشویی نمای آجری توسط گروه راپل کاری مجموعه انجام می شود و کار نماشویی نمای ساختمانی با استفاده از دستگاه های واترجت و سند بلاست انجام می شود اگر نمای ساختمانی خود را مدت ها است که نماشویی انجام نداده اید و با توجه به این که دوده هوا و ماشین ها موجب می گردد که بر روی سطح نمای آجری شما چسبیده باشد و نتوان با استفاده از گرفتن آب آن را تمیز کرد که در چنین مواقعی حتما باید از یک کارشناس نماشویی کمک بگیرید تا کار نماشویی نمای آجری شما را انجام دهد.

images_1675075086.jpg

با توجه به اینکه در برخی مواق ممکن است که دیوار آجری شما توسط گروهی با اسپری نوشته شده باشد و یا اینکه سفیدک هایی بر روی سطح نمای آجری شما دیده شده باشید که باعث می گردد تا نمای ساختمان شما شکل و ظاهر زشتی را به خود بگیرد که در چنین حالتی نیاز است که خدمات نماشویی انجام گیرد تا بتوانید سطح نمای آجری شما به حالت کاملا تمیز و بدون کثیفی تبدیل گردد. البته که شستن نمای آجری سه سانتی یکی از فعالیت های ما در مجموعه می باشد که کار با دقت بالا انجام می گیرد.

البته که در نمای ساختمانی برای از بین بردن کپک ها و سفیدک هایی که بر روی نمای آجری و همچنین برای از بین بردن لکه های روغنی و آلودگی ها که از طریق لوله های بخاری و هود ها به دیواره ساختمان به بیرون از آپارتمان هدایت می شود را می توان با استفاده از امر نماشویی نمای آجری با راپل این نما را تمیز کرد و کار نماشویی سبب می شود که نمای ساختمانی شما بدور از هر گونه کثیفی و آلودگی باشد.

نماشویی نمای شیشه ای

انجام خدمات نماشویی نمای شیشه ای با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود و کار نماشویی با راپل توسط گروه ما انجام می گیرد و البته باید این موضوع را هم عنوان کرد که در برخی مواقع امکان دارد که نتوان به پشت بام ساختمان دسترسی داشت و نمی توان طناب فرد راپل کار را به پشت بام محکم کرد در چنین مواقعی نمی توان نمای ساختمانی را استفاده از گروه و اکیپ راپل کاری نما را تمیز و شستشو کرد برای چنین حالت هایی نمای ساختمانی باید با استفاده از داربست کار نماشویی انجام گیرد.

نمای شیشه ای زمانی که نماشویی می گردد باعث می شود که تمامی لکه ها و آلودگی هایی که باعث می شود که سطح نما آسیب تیره و کدر شده باشد می توان با استفاده از روش نماشویی این تیرگی و کثیفی ها را از بین برد و همین امر موجب می گردد تا سطح نمای ساختمانی به تمیز ترین حالت و زمان خود تبدیل گردد و چون نماهای شیشه ای با توجه به این که در اثر معرض بارندگی ها ، گرد و خاک ها و همچنین آلودگی هایی که وجود دارد در معرض کثیفی سریع قرار می گیرند در چنین حالت هایی نیاز است که این خدمات به صورت اصولی انجام گیرد تا بتوان نمایی بدون آلودگی داشت.

البته که برخی از متقاضیان نمای شیشه ای از ما درخواست می کنند که لطفا کاری انجام دهید تا خدمات به صورت دائمی باشد و این کثیفی ها که از بین رفته است بعد از مدتی دوباره ظاهر نگردد که در چنین حالتی ما به متقاضیان درخواست نانوکردن نمای شیشه ای را می دهیم که به موجب آن زمانی که بارندگی و آبی به سطح نمای برخورد کرد دیگر باعث نمی گردد که در نمای شیشه ای لکه ای ایجاد کند و همچنین زمانی که نانوی نما انجام می گیرد یک عایق بر روی سطح نما ایجاد می کند که به موجب آن سبب می شود تا هیچ گونه گرد وغبار و آلودگی به سطح نما آسیب نرساند و به نمای ساختمانی نچسبد که این امر خود یک مزیت محسوب می شود تا نمای شیشه ای ساختمان بسیار تمیز و بدور از کثیفی نمایان گردد.

ما در مجموعه برادران اجاقی برای انجام خدمات پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمانی مشغول هستیم و همچنین زمانی که نیاز است نمای ساختمانی شما از قبیل نمای آجری و نمای شیشه ای و هر نوع نمای دیگری که نیاز است توسط گروه راپل کاران مجموعه ما انجام گیرد می توانیم این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای و رعایت اصولی و نکات ایمنی انجام دهیم. جهت دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره ۰۹۳۵۱۵۵۵۰۱۶ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در مجموعه شما را راهنمایی کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.