ارتباط با ما در

راهنمای خرید سرهمی کاپشنی به همراه معرفی فروشگاه معتبر لباس کودک معتبر

سرهمی کاپشنی زمستانی که همان لباس‌های معروف زمستانی مناسب برای کودکان بوده به راحتی در کمد هر کودکی قابل مشاهده خواهد بود. این نوع لباس از گرم‌ ترین گزینه ‌های موجود در بین لباس‌ های زمستانی مخصوص کودکان به شمار می رود.

منتشر شده

سرهمی کاپشنی زمستانی که همان لباس‌های معروف زمستانی مناسب برای کودکان بوده به راحتی در کمد هر کودکی قابل مشاهده خواهد بود. این نوع لباس از گرم‌ ترین گزینه ‌های موجود در بین لباس‌ های زمستانی مخصوص کودکان به شمار می رود . از این حیث بیشتر این نوع لباس‌ ها، با ضخامت بالایی طراحی و تولید می شوند، تا برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما عایق خوبی باشد. برای گردش و پیاده روی لباس های سرهمی گرم بهترین انتخاب خواهد بود تنها لازم است کودکتان را داخل کالسکه گذاشته و با پتویی نرم روی او را پوشش دهید . به این شکل خیالی راحت و بدون نگرانی برای کودک خود از جهت سرما خوردن کودکتان، با او پیاده ‌روی کنید. سرهمی جورابدار و دورس بچه گانه نیز به عنوان لباس های گرم به فروش می روند.

سرهمی کاپشنی

قیمت سرهمی کاپشنی

سرهمی کاپشن زمستانی کودک به عنوان لباس های ضروری برای کودک به شمار می رود که می بایست در زمستان از آن بهره برداری گردد. به طور کلی بدن کودک نسبت به بزرگ سال ضعیف تر و حساس تر می باشد لذا سرهمی کاپشن انتخاب خوبی برای کودک دلبندتان خواهد بود. با خرید این نوع کاپشن زمستان راحت تری را خواهید گذراند. قیمت سرهمی کاپشنی با توجه به ساز و کیفیت متنوع می باشد. ضمن ان که برند محصول در قیمت نهایی آن موثر می باشد.

خرید سرهمی کاپشنی

بدن کودک از حساسیت بالای در برخوردار بورد و ضعیف ‌تر و حساس‌ تر می باشد. لذا می بایست در فصول سرد لباس گرم های بیشتری به آن ها پوشاند . سرهمی کاپشنی از لباس های مناسب کودکان در این فصل می باشد. بنابراین می بایست برای گرم نگه داشتن کودکان خود در پیاده روی و بیرون از این نوع کاپشن ها استفاده گردد. نمونه های زیادی جهت خرید سرهمی کاپشنی قابل مشاهده خواهد بود که هر یک از رنگ و تنوع طرحی برخوردار است.

سرهمی جورابدار

اگر به کمد لباس ها نگاهی داشته باشید بی تردید سرهمی جورابدار را خواهید یافت. این مدل لباس از نمونه های پرفروش و محبوب محسوب می شود . با توجه به استقبال بالایی که مادران از این نوع لباس ‌ها دارند در انواع برند‌ های مختلف و رنگ و مدل های متنوع تولید می گردد. این نوع لباس‌ در مدل‌ های مختلفی به شکل مداوم تولید و روانه بازار می گردد. مدل های سرهمی که در بازار یافته برای پسران و هم دختران مناسب باشد.

قیمت سرهمی جورابدار

سرهمی جورابدار رت به عنوان بهترین نوع لباس های نوزادان می دانند قیمت سرهمی جورابدار همچون دیگر محصولات ضمن برخورداری از کیفیت بالا بسیار مناسب می باشند. از نظر مدل سرهمی ها از تنوع بالایی برخورداراند. نمونه هایی به شکل جوراب دار، برخی کلاه دار و برخی هم نیز از دارای دستکش می باشند. ضمن اینکه فصل نیز باعث تولید ان ها در جنس های گوناگونی همچون نخی، پولیشی، بافت و … می شود که در قیمت نهایی آن نقش خواهد داشت. سرهمی ها معمولا در حفظ دمای بدن نوزاد و پهلوهای نوزاد به خوبی عمل می کنند و از سرمازدگی آن ها را نگهداری می کنند. برخورداری از دکمه در قسمت نشیمن و پاها، تعویض نوزاد را برای والدین راحت تر است.

خرید سرهمی جورابدار

لباس ‌هایی به صورت یک تکه اند در دسته سرهمی قرار می گیرند. سرهمی نوزاد از لباس ‌های نوزادی که در سنین پایین‌ تر بخصوص ماه‌ های ابتدای تولد کاربردی می باشند. خرید سرهمی جورابدار برای فول گرم سال مناسب بوده که البته نمونه های ضخیم تر آن با استفاده از جوراب قابل استفاده خواهد بود. نمونه ای از سرهمی‌ ها از ناحیه کمر به هم متصل می گردد و یا بعضی نیز به شکل یک تکه می باشد ولی از جلو و یا پشت دکمه ‌هایی دارند که شما با باز کردن آن ها بتوانید کودک را در آن قرار دهید. نمونه ای از  سرهمی‌ ها تا نوک انگشتان پا را پوشش می بخشد و به شکل جورابی متصل به شلوار هستند . نمونه های دیگر نیز قسمت شلوار آن تنها تا مچ نوزاد پوشش می بخشد.

 

شلوار لی بچه گانه در فروشگاهی لباس کودک دیجی بی بی

 

فصل دورس بچه گانه

خرید دورس بچه گانه در بازار رونق خوبی به همراه خود خواهد داشت. این نوع محصولات اغلب در هر کمد نوزادی قابل رویت خواهد بود . به طور کلی فصل دورس بچه گانه را با توجه به ضخامت ان ها می توان مناسب فصل مورد نظر به شمار اورد . دورس بچه گانه نوعی پوشاک گرم به شمار می رود که برای فصل پاییز و بهار نیز انتخاب خوبی خواهد بود. این نوع لباس ها در مدل و رنگ های مختلفی تولید می گردد که با توجه به علاقه خود می توانید آن ها را خریداری کنید. دورس نوزادی معمولا با لایسه پشمی باعث استفاده در فصول سرد سال می شود.

دیجی بی بی

در مجموعه ی دیجی بیبی انواع مختلف شلوار بچه گانه اعم از اسلش و کتان را با بالاترین میزان کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می شود، ضمن اینکه تمامی محصولات خود را به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش خواهیم رساند. مجموعه دیجی بیبی بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین دارد . این مجموعه با ارائه پوشاک کودک در بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا به شما عزیزان خمات رسانی می نماید و تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک را می توانید به راحتی از طریق سایت با آدرس dgbabyclothes.com و یا پیج اینستاگرام این مجموعه خریداری نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.