ارتباط با ما در

معرفی انواع شلوار شیک زنانه + ترند سال

شلوارها در تمامی فصول سال، در تمامی مناسبت ها و در کنار اغلب لباس ها کارایی دارند. در ادامه شما را با جدیدترین مدل های شلوار زنانه آشنا می کنیم.

منتشر شده

شلوارها در تمامی فصول سال، در تمامی مناسبت ها و در کنار اغلب لباس ها کارایی دارند. به همین خاطر هر خانم خوش لباسی در کمد لباس خود چندین مدل شلوار دارد که در سبک های مختلفی تهیه شده و در کنار استایل های مجلسی و کژوال به کار می رود. برای انتخاب بهترین مدل های شلوار شیک زنانه باید به ترندهای دنیای مد دقت داشته باشید و این محصولات را با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی خریداری کنید. در ادامه شما را با جدیدترین مدل های شلوار زنانه آشنا می کنیم.

بهترین مدل های شلوار شیک زنانه ترند سال

شاید در نگاه اول به نظر بیاید که هر شلواری در کنار لباس های روزانه قابل استفاده خواهد بود! اما حقیقت این است که هم نشینی این شلوارها در کنار لباس های روزانه کمی دشوار است. بهترین راه حل برای دیزاین یک استایل جذاب، توجه به هماهنگی پوشاک مورد استفاده است. برخی از بهترین شلوارهای زنانه که در استایل خانم های امروزی به کار می روند به شرح زیر هستند:

شلوار راسته ساده زنانه

یکی از شیک ترین دسته بندی های شلوار که از گذشته تا به امروز کارایی داشته اند، شلوارهای راسته هستند که با انواع پارچه های شلواری تهیه و آماده سازی می شوند. این شلوارها را با نام PENCIL نیز شناخته شده و طراحی جذاب و زیبایی دارند. انواع آن ها در کنار انواع بلوز و شومیز قابل استفاده بوده و ست کردن لباس ها با این محصولات ساده تر است. شلوارهای راسته زنانه با الیافی مانند کتان نیز تولید می شوند که زیبایی قابل توجهی در استایل خانم ها به وجود می آورند. شلوارهای کتان راسته در فروشگاه شنل قشم در رنگ ها و طرح های زیبا عرضه می شوند و هر یک جذابیت بسیار بالایی برای خانم های امروزی دارند.

شلوار شیک سند بادی

مدل های شلوار سندبادی یکی از خاص ترین دسته بندی های پوشاک در دنیای مد به شمار می روند. این شلوارهای خاص طراحی منحصر به فردی دارند و با سایر شلوارهایی که تا به امروز داشته اید، متفاوت هستند. طراحی الگوی این شلوارها از کشورهای خاورمیانه آمده و در میان پوشاک سنتی دسته بندی می شوند. این محصولات در طولانی مدت در استایل های مدرن زنانه جای گرفته و از ساختار سنتی خود فاصله گرفته اند. امروزه در استایل های چیپسی و بوهو انواع مدل های شلوار سندبادی مشاهده می شوند. گشادی و راحتی شلوار سندبادی زنانه از ویژگی های مهم این محصولات به شمار می رود.

شلوار پلازو زنانه

یکی از شلوارهای خاص زنانه که برای خانم های امروزی جذابیت دارند، شلوار پلازو نام می گیرد که با پاچه هایی گشاد ارائه شده و طرحی جالبی دارند. ساختار آن ها کمی مشابه با شلوارهای دمپا گشاد است که در گشادی دمپای آن ها کمی اغراق شده است. این شلوارهای شیک برای استفاده در میهمانی ها بهترین انتخاب به شمار می روند و در کنار لباس های فانتزی ظاهر جذابی خواهند داشت. با این وجود برخی از خانم ها از این پوشاک در استایل های رسمی خود نیز استفاده می کنند و دیزاین جذابی از شلوار پلازو و شومیزهای رسمی خود به وجود می آورند. این شلوارها شما را کمی قدبلندتر نشان می دهند و به همین خاطر برای خانم ها کوتاه قد انتخاب مناسبی به شمار می روند.

شلوار ملوانی زنانه

شلوارهای زنانه در گستره وسیعی ارائه می شوند و هر یک از آن ها از نظر طرحی با دیگری متفاوت است. شلوارهای ملوانی زنانه یکی از دسته بندی های پرفروش پوشاک زنانه در سال های خیر هستند. در ترکیب استایل های کروز و روترو به میزان بالایی این مدل شلوارها را مشاهده می کنید. انواع آن ها به صورت گشاد دوخته شده و اغلب فاق بلندی دارند. در قسمت بالایی فاق آن ها از دکمه استفاده می شود که جذابیت شلوار را افزایش می دهد. این شلوار برای افراد لاغر اندام انتخاب ایده آلی به شمار می روند و اندام آن ها را کمی توپر نشان می دهد.

شلوار پیلی دار ترند زنانه

شلوارهای پیلی دار زنانه نیز یکی از محبوب ترین ترندهای شلوار در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۸۰ به شمار می روند که با طراحی جالبی در دسترس خانم ها قرار می گیرند. این شلوارها به صورت ساسون دار در بخش کمر دیزاین و طراحی می شوند و ظاهر جذابی دارند. در کنار آن ها از انواع اکسسوری هایی مانند کمربند نیز استفاده می کنند که جذابیت این استایل ها را به مراتب افزایش می دهد. دمپای این شلوارها گاها به صورت پاکتی طراحی می شود که با دکمه دیزاین شده و ظاهر کار را جذاب تر نشان می دهند.

این محصولات با همه استایل های زنانه قابل استفاده بوده و محدودیتی برای پوشیدن آن ها وجود ندارد. استفاده از آن ها برای همه اندام های خانم ها نیز مناسب خواهد بود. انواع آن ها با کفش های پاشنه دار و تخت برای استایل های مجلسی و کژوال به کار می روند.

شلوارهای اسپرت و کبریتی

استفاده از پارچه های کبریتی در پوشاک زنانه امروزی بسیار متداول شده است. پارچه کبریتی در شلوارهای زنانه کارایی بسیار زیادی داشته و ظاهر این پوشاک را جذاب تر نشان می دهد. شما می توانید با جنس پارچه انواع استایل های اسپرت زنانه را دیزاین کنید. این شلوارهای ترند زنانه در کنار پیراهن های چهارخونه زنانه، کفش های کتانی، بلوزهای ساده و… بسیار کاربردی بوده و دیزاین جذابی در استایل لباس های شما به وجود می آورند. استفاده از این استایل و سبک لباس برای مکان های عمومی بسیار کارایی دارد.

شلوار جیب دار دخترانه

یکی از ترندهای دنیای پوشاک امروز، شلوارهای جیب داری هستند که با استایل های دخترخانم ها مطابقت داشته و برای دیزاین لباس های اسپرت بهترین انتخاب به شمار می روند. این شلوارها در رنگ های متنوعی ارائه شده و هر یک از آن ها به صورت فانتزی نیز دیزاین می شوند. در طراحی آن ها از پارچه های کتان و جین استفاده شده که ظاهر لباس را شیک تر جلوه می دهند. گشادی و راحتی این شلوارها نیز سبب راحتی خانم ها با پوشیدن آن ها می شود. شما می توانید هر یک را برای استفاده در خیابان و استایل روزانه خود به کار ببرید.

شلوار رکابی زنانه

یکی دیگر از شلوارهایی که برای استایل های اسپرت به کار می رود، شلوار رکابی است که با طراحی ورزشی و چسب طراحی شده و در کنار پوشاک اسپرت و ورزشی ظاهر جذابی خواهد داشت. این شلوارها را در استایل های اسکی و سوارکاری به کار برده و برای دوخت آن ها از پارچه های کشی و استرچ استفاده می شود.

جمع بندی

در این بخش با برترین دسته بندی های شلوار در دنیای مد و لباس آشنا شدید که هر یک از آن ها برای خانم های امروزی جذابیت دارند. شما می توانید برای خرید شلوار زنانه و دخترانه به شنل قشم مراجعه کنید. انواع شلوارهای شیک زنانه در کنار استایل های رسمی، اسپرت، مجلسی، میهمانی، کژوال و… به کار برده شده و دیزاین لباس های شما را در کنار هم جذاب تر جلوه می دهند. هر خانم با سلیقه ای باید در کمد لباس های خود چند سبک از شلوارهای مدرن امروزی را داشته باشد. این شلوارها استایل خانم ها را تکمیل کرده و با انواع لباس های روزانه آن ها ست می شوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.