ارتباط با ما در

معرفی هدایای ارزان تبلیغاتی برای کسب و کار شما

یکی از مهمترین بخش های تجارت و کسب و کار، قسمت بازاریابی آن است. این بخش با ابزارهای مختلفی از قبیل: روزنامه، رادیو و تلویزیون، اینترنت و هدایای ارزان تبلیغاتی انجام می شود. این وسایل تبلیغات هر کدام مزایا و معایب متعددی دارند.

منتشر شده

یکی از مهمترین بخش های تجارت و کسب و کار، قسمت بازاریابی آن است. این بخش با ابزارهای مختلفی از قبیل: روزنامه، رادیو و تلویزیون، اینترنت و هدایای ارزان تبلیغاتی انجام می شود. این وسایل تبلیغات هر کدام مزایا و معایب متعددی دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با هدیه های مختلفی نظیر: لیوان، ماگ، ساک دستی، ساعت دیواری، ساعت مچی و فلش تبلیغاتی آشنا کنیم. با حک و چاپ برند یا لوگو روی این ابزارهای تبلیغاتی می توانید نام شرکت یا محصول خود را ماندگار کنید.

اگر شما هم قصد دارید نامی پرآوازه ای در دنیای تجارت داشته باشید این مطلب را تا انتها بخوانید.

هدایای ارزان تبلیغاتی

هدایای ارزان تبلیغاتی و کاربرد آن در تجارت

یکی از روش های بازاریابی در دنیای کسب و کار و رقابت با سایر مشاغل مشابه، ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی است. این هدایا که در شکل ها و طرح های گوناگونی هستند توسط شرکت ها، سازمان ها و بخش های مختلف کسب و کارها به افراد یا شرکت های دیگر ارائه می شوند. هر مدیر یا صاحب شغل یا حرفه تمایل دارد هدیه تأثیرگذاری مثل فلش تبلیغاتی در اختیار مخاطبان قرار دهد و این ابزار بتواند نام برند یا شغل او را تا سالها در ذهن افراد حک کند. به همین جهت باید کالای مورد نظر مناسب بوده و دارای ویژگی های خوبی باشد.

در هنگام خرید هدایای ارزان تبلیغاتی باید دارای نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهیم که به برخی از آنها در بخش بعدی می پردازیم.

آشنایی با هدیه ارزان تبلیغاتی کارآمد و مناسب

هر شغل و کسب و کاری باید جهت بازاریابی و تبلیغات برند یا شغل خود، هدایای ارزان تبلیغاتی مناسبی را خریداری کند. برای انتخاب هدیه مناسب باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهیم که برخی از آنها عبارتند از:

  • نیاز مشتریان را بشناسیم و بر اساس نیاز آنها کالای مورد نظر را انتخاب کنیم. به عنوان مثال برای تبلیغ یک مرکز آموزشی بهتر است دفتر، دفترچه، خودکار یا فلش تبلیغاتی هدیه دهیم.
  • هدیه ای خاص و کاربردی انتخاب کنید. شما می توانید برای بازاریابی چاپخانه خود سررسیدهایی با مطالب جذاب و خواندنی هدیه دهید. جلدی جذاب و کاغذهایی زیبا برای سررسید انتخاب کنید.
  • نام برند یا شغل را در قسمتی از هدایای ارزان تبلیغاتی حک کنید که آن کالا را زشت و نازیبا نسازد.
  • اگر هدیه شما به صورت پک ارائه می شود روی پک هدیه، لوگو یا برند شغل مورد نظر خود را حک کنید.
  • کالایی با کاربرد زنانه و مردانه تهیه کنید. به این ترتیب هزینه های تبلیغات کاهش و طیف مخاطبان افزایش می یابند.
  • اطلاعاتی که برای شغل یا حرفه خود روی کالا درج می کنید باید کوتاه، کامل و درست باشد. از حک کردن اطلاعات اضافه و بیهوده خودداری کنید.

مزایای استفاده از ابزار تبلیغاتی

ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی به شرکت ها، موسسات و افراد حقیقی و حقوقی یکی از راه های بسیار خوب و مناسب جهت معرفی شغل، کالا و حرفه است. این روش مزیت های متعددی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بازاریابی از طریق ابزار تبلیغاتی، بازاریابی به صورت پیوسته و مکرر است. شما به عنوان مثال هر بار که از فلش تبلیغاتی استفاده می کنید نام برند مورد نظر برای شما تکرار می شود. به این ترتیب مشخص می شود که این روش همانند روش های دیگر نیست و تأثیرگذاری دراز مدتی دارد.
  • اولین عکس العمل فرد دارنده هدیه تبلیغاتی در هنگام نیاز، مراجعه به شرکت یا موسسه مورد نظر است.
  • هدیه ارزان تبلیغاتی اغلب دارای تأثیرگذاری بالا همراه با قیمت اندک است. بنابراین شما می توانید با بودجه بسیار اندکی بازاریابی موثری داشته باشید.
  • برندسازی را می توان به راحتی از طریق ابزار تبلیغاتی انجام داد. با این روش پیوسته برند شما در ذهن افراد باقی می ماند.
  • اطرافیان دارنده هدیه با مشاهده تبلیغات روی هدیه به یکی از مخاطبین بازاریابی تبدیل می شوند و این امر به صورت رایگان برای شرکت یا موسسه صورت می گیرد.

فلش مموری تبلیغاتی

انواع هدیه های ارزان تبلیغاتی

هدایای ارزان تبلیغاتی در چند نوع به مخاطبین و موسسات و شرکت های دیگر ارائه می شود که برخی از آنها از این قرارند:

  • هدایایی که مخصوص شرکت ها، سازمان ها و سایر مشتریان است.
  • کالاهایی که به عنوان نمایشگاهی تجاری و بازرگانی ارائه می شود.
  • اقلامی که جهت تشویق کارمندان اهدا می شود.
  • ابزار تبلیغاتی که توسط شرکت یا کارخانه مورد نظر تولید می شود را برخی از مراکز به عنوان هدایای تبلیغاتی هدیه می دهند. در این روش محصولات شرکت مورد نظر معرفی می شود.
  • کالاهایی که به تمام مخاطبین ارائه می شود. این هدایا جهت آگهی افراد از برند مورد نظر است.
  • اقلامی تبلیغی که برای توزیع کنندگان و نمایندگان در نظر گرفته می شود.
  • هدایای ارزان تبلیغاتی نظیر فلش تبلیغاتی که جهت ارتباط با مشتری تهیه می شوند.

استفاده از فلش تبلیغاتی برای بازاریابی

با استفاده از انواع ابزار تبلیغاتی همانند فلش تبلیغاتی می توانید فعالیت شرکت خود را توسعه داده و اعتبار برند را افزایش دهید. باید در هنگام انتخاب فلش به کاربردی بودن، متناسب بودن و هزینه های آن توجه داشته باشید. حجم متناسب فلش با شغل افراد را در نظر بگیرید.

سهیل گیفت

مجموعه تبلیغاتی سهیل یکی از گروه های فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی است. این مجموعه در حدود ۱۶ سال در زمینه واردات و توزیع هدیه های تبلیغی، طراحی و چاپ روی آنها و همچنین حکاکی لیزری با استفاده از مدیریت کارآمد و مفاهیم بنیادی هنر مشغول است. این گروه توانسته است با تلاش و کوشش خود مشتریان را راضی نگه دارد. جهت ارتباط با گروه سهیل به آدرس اینترنتی soheilgifts.com مراجعه کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.