ارتباط با ما در

آموزش افزایش فالوور به صورت رایگان

اما یکی از دغدغه های همیشگی ادمین ها و صاحبان کسب و کارها این است که چگونه می توانند با کمترین هزینه افزایش فالوور ارزان اینستاگرام را تجربه کنند.

منتشر شده

این روزها اپلیکیشن های بسیاری در تلفن های همراه افراد جای گرفته است با این حال کدام یک از آن ها به دفعات بیشتری استفاده می شود؟ کدام یک از آنها ساعات بیشتری از هر روزمان را به خودشان اختصاص می دهند؟ قطعا اینستاگرام! این شبکه ی اجتماعی با جذابیت هایی که دارد، کاربران خود را هر روز بیشتر شیفته ی خود می کند. به طوری که حتی کسب و کارها هم یک نسخه از خود را به این بستر انتقال داده اند و بخش قابل توجهی از داد و ستدهای مالی از طریق آن صورت می گیرد.

اما یکی از دغدغه های همیشگی ادمین ها و صاحبان کسب و کارها این است که چگونه می توانند با کمترین هزینه افزایش فالوور ارزان اینستاگرام را تجربه کنند. این موضوع برای افرادی که به تازگی فعالیت خود در اینستاگرام را شروع کرده اند، حتی بیشتر هم هست. از آنجایی که آن ها نتوانسته اند درآمد خاصی هم کسب کنند، واضح است که به دنبال راه هایی برای افزایش فالوور به صورت رایگان باشند. در این مقاله از دیجی ممبر قصد داریم که تعدادی از این راه حل ها را بیان کنیم.

افزایش رایگان فالوور

ترفندهای رایگان افزایش فالوور اینستاگرام

داشتن پروفایل جذاب

واضح است که وقتی یک فرد پیج شما را مشاهده می کند و از آن خوشش می آید، دوست دارد که پیجتان را فالو کند. برای این کار لازم است که به پروفایل شما مراجعه کرده و در این جاست که فرد تصمیم میگیرد که پیج شما ارزش فالو کردن دارد یا نه. در واقع شما با استفاده از پروفایل خود این موضوع را تعیین می کنید. اگر پروفایل حرفه ای و خوبی داشته باشید، شما را فالو می کنند اما در غیر این صورت ممکن است که از دنبال کردن شما صرف نظر کنند.

یک پروفایل خوب شامل عکس باکیفیت و مناسب، نام کاربری کوتاه و بامعنی، توضیحات این که چه کسی هستید و چه کاری می کنید، آدرس سایت و دستورالعمل اقدام به عمل است. هر چقدر که این توضیحات بهتر و کاملتر نوشته شوند، اطمینان پذیری تان هم افزایش می یابد. با انجام این کار می توانید مطمئن شوید که هیچ کاربری را که پروفایل شما را مشاهده می کند، از دست نخواهید داد.

برگزاری مسابقات اینستاگرامی سرگرم کننده

با استفاده از برگزاری مسابقات اینستاگرام سرگرم کننده هم می توانید فالوورهایی را به صورت رایگان به دست آورید. البته سرعت افزایش فالوور در این روش بیشتر از موارد دیگر است. منتها بایستی برای این که مسابقه جذاب به نظر برسد، جایزه های خوبی برای آن در نظر بگیرید. به همین خاطر شاید این راهکار خیلی هم رایگان نباشد. با این حال یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای جذب فالوور ارگانیک انجام دهید.

برای مثال مسابقه شما می تواند به این شکل باشد که هر کسی که ۱۰ نفر را در کامنت ها منشن کند، در قرعه کشی محصول خاصی قرار می گیرد. به این صورت هم تعداد کامنت های شما افزایش می یاد و هم این که افراد دیگر متوجه پیج شما شده و در صورت مناسب بودن محتوایش شما را فالو خواهند کرد.

استفاده از خدمات وب سایت های معتبر

برخی از سایت ها هستند که خدماتی در زمینه ارائه فالوور رایگان عرضه می کنند. به این صورت که مثلا شما یک پست تبلیغاتی  از آن ها به صورت پست یا استوری در پیج خود منتشر می کنید. سپس این سایت ها به شما تعدادی فالوور واقعی و رایگان تحویل خواهند داد. این یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به صورت رایگان است.

معرفی پیج در سایر شبکه های اجتماعی یا سایت ها

اگر سایتی دارید و یا این که در سایر شبکه های اجتماعی فعالید، می توانید از آن فضاها برای افزایش دادن فالوورهای خود به صورت رایگان بهره ببرید. به این صورت که آدرس پیج اینستاگرام خود را در سایت یا در بیوگرافی سایر صفحات اجتماعی خود قرار میدهید و بازدیدکنندگان و فالوورهای شما با مشاهده‎ ی آن ترغیب می شوند که پیج اینستاگرام شما را هم دنبال کنند. بنابراین تا جایی که می توانید از تمامی بسترها استفاده کنید.

انتشار پست های وایرال شونده

پست های وایرال شونده، پست هایی هستند که به خاطر جذابیت بالا یا تناسب با موقعیت زمانی خاص، به صورت ویروسی بین مردم پخش می شوند. یعنی وقتی یک نفر آن را مشاهده می کند، نمی تواند آن را به تعداد زیادی از دوستان خود ارسال نکند. در نتیجه دفعات بازدید از این پست ها به شدت افزایش یافته و احتمال این که فالوورهایتان افزایش یابد، بسیار بیشتر خواهد شد.  تهیه چنین پست هایی کار سختی است اما لازم نیست که هر روز چنین کاری انجام دهید. اگر هر چند ماه یک بار چنین محتوایی تولید کنید، تعداد فالوورهایتان افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

تعامل داشتن با پیج های همکاران

یکی دیگر از راه های افزایش رایگان فالوور اینستاگرام این است که با سایر پیج هایی که تا حدودی با شما هم موضوع هستند، تعامل داشته باشید. یعنی با استفاده از هشتگ ها و پیشنهادات اینستاگرام، چنین پیج هایی را پیدا کرده و سپس پست هایشان را لایک کنید و یا این که نظرات سازنده و مفیدی را برایشان ارسال نمایید. با انجام این کار اولا اینستاگرام شما را هم موضوع و مشابه با آن پیج ها تشخیص داده و در نتیجه در لیست suggestions این پیج‎ ها قرار می گیرید. دوما فالوور آنها شما را خواهند دید. از آنجایی که آن ها علاقه مند به چنین صفحاتی هستند، در نتیجه احتمال این که شما را هم فالو کنند، وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

به صورت کلی افزایش دادن تعداد فالوورها کار ساده ای نیست. از سویی دیگر، روش های رایج برای انجام این کار هزینه بر هستند و همه ی افراد قادر به انجام دادن آن ها نمی باشند. اما ما اینجا و  در این نوشته سعی کردیم تا تعدادی از راهکارهای رایگان برای افزایش فالوور را بیان کنیم. البته بیشتر آن ها مبتنی بر محتوا و فعالیت هایی است که در خود پیج انجام می دهید. توجه داشته باشید که کیفیت بالای پست و استوری های شما عامل تعیین کننده در افزایش فالوورهای شماست.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.