ارتباط با ما در

انیمیشن تارزان و انیمیشن شگفت انگیزان ۲

دالفک یکی از سایت‌های شناخته شده در کشور است که در حال حاضر رتبه ۷۸ الکسا را کسب کرده است. این سرویس اشتراک ویدیو یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است و در سال‌های اخیر اعضای آن افزایش قابل توجهی یافته است.

منتشر شده

دالفک یکی از سایت‌های شناخته شده در کشور است که در حال حاضر رتبه ۷۸ الکسا را کسب کرده است. این سرویس اشتراک ویدیو یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است و در سال‌های اخیر اعضای آن افزایش قابل توجهی یافته است. سایت دالفک از بین شانزده سرویس اشتراک ویدیو در ایران، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. آپارات، تلویبیون و نماشا پیش از آن قرار دارند.

این روزها که ویدیوهای مارکتینگ برای ارائه اطلاعات کسب و کارها بیشتر از هر نوع محتوای دیگر محبوب شده‌اند، بسیاری از مدیران مشاغل اینترنتی توانسته‌اند از طریق سرویس اشتراک ویدیو اقدام به بازاریابی اینترنتی برای سایت خود کنند. این یک روش عالی برای معرفی خود به کاربران اینترنتی است. سرویس اشتراک ویدیوی دالفک این امکان را به کسب و کارهای اینترنتی می‌دهد تا فیلم و موزیک ویدیو خود را به صورت رایگان در سایت بارگذاری کرده و به این ترتیب کاربران زیادی جذب کنند.

در واقع زمانیکه شما یک ویدیو تولید می‌کنید و آن را در سرویس اشتراک ویدیوی دالفک منتشر می‌کنید، این ویدیو به راحتی در وب و شبکه‌های اجتماعی مختلف بازدید می‌شود و کاربران را به سایت شما جذب می‌کند.

امروزه اشتراک ویدیو تبدیل به یک فعالیت روزمره در انواع شبکه‌های اجتماعی شده است. بسیاری از افراد به طور روزانه ویدیوهایی را به استفاده گوشی‌های موبایل تولید و به اشتراک می‌گذارند. این به اشتراک گذاری ویدیو یک روش کسب درآمد در بستر اینترنت است.

اشتراک گذاری فیلم و موزیک ویدیو یکی از موثرترین راه‌های برندسازی و معرفی کسب و کار است. اما اگر به دنبال این هستید که فیلم های شما بالاترین بازدیدکننده را داشته باشد، باید روی محتوا و کیفیت هر چه بهتر تمرکز کنید. سرویس اشتراک ویدیوی دالفک به شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌هایی با بالاترین کیفیت را در آن آپلود کنید.

ویژگی ها و امکانات سرویس اشتراک ویدیو دالفک

دالفک با دارا بودن ویژگی‌ها و امکانات خاص موقعیت بسیار خوبی برای بارگذاری ویدیو به کاربران می‌دهد. در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • آپلود ویدیو با بالاترین کیفیت‌ها از جمله فول HD
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی در آپلود ویدیو
  • سرعت پخش و بارگذاری بالا به علت سرورهای داخل کشور
  • بالا بودن سرعت ویدیو استریمینگ
  • امکان اضافه کردن لینک در قسمت توضیحات ویدیو
  • امکان درج آدرس وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در بالای کانال
  • امکان اضافه کردن آدرس کانال به شکل واترمارک
  • امکان دانلود ویدیو با کیفیت و حجم دلخواه
  • دنبال کردن کانال‌های سایر افراد
  • امکان درج لایک و اظهار نظر در زیر ویدیو
  • امکان به اشتراک گذاری فیلم‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت دریافت ویدیو از طریق یوتیوب
  • قابلیت دریافت ویدیو از مسیر URL
  • انیمیشن ها و سریال ها

عضویت در دالفک

آپلود فیلم و موزیک در دالفک فقط برای اعضای آن ممکن است. عضویت در این سرویس اشتراک ویدیو به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با داشتن یک آدرس ایمیل ممکن است. پس از عضویت شما می‌توانید اقدام بارگذاری ویدیو و انتشار لینک کانال و وب سایت خود کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی سرویس اشتراک ویدیو دالفک وجود دسته بندی موضوعی برای ویدیوها است. به این ترتیب می‌توان ویدیوی مورد نظر مثل موزیک ویدیو، فیلم مستند، خبری، ورزشی و … را در گروه مشخص بارگذاری کرد. این روش امکان جستجو توسط کاربران را نیز آسان‌تر کرده است.

قوانین فعالیت در سرویس اشتراک ویدیوی دالفک

هدف از ایجاد این سایت فراهم آوردن فضایی برای سرگرمی، تبلیغات، آموزش، و … برای گروه‌های مختلف سنی است. ایجاد محیطی امن و دور از ابتذال نیازمند رعایت قوانین تعریف شده برای هر سایت است.

دالفک هم به عنوان یک سایت به اشتراک گذاری ویدیوی ایران دارای مقررات همخوان با قوانین کشوری است. از جمله چهارچوب اخلاقی، عرفی، فرهنگی ایران باید در محتوای بارگذاری شده رعایت شود. در غیر اینصورت فیلم و ویدیو پس از گذشتن از فیلتر بررسی، از سرور حذف خواهد شد.

از جذاب ترین بخش های این وبسایت فیلم و سریال ها و انیمیشن های آن است که فضای سینمای خانگی را برای شما فراهم اورده است

انیمیشن شگفت انگیزان ۱ محصول سال ۲۰۰۴ با دوبله فارسی به نویسندگی و کارگردانی برد برد یکی از فیلم های بسیار پرطرفدار این وبسایت میباشد که کودکان و نوجوانان ایرانی علاقه بسیار بالایی به تماشای این انیمیشن دارند که هم اکنون میتوانید این انیمیشن ابرقهرمانی که محصول دیزنی است را در وبسایت تماشا و یا دانلود کنید.

شگفت‌انگیزان با استقبالی گسترده از سوی نقدگران و مخاطبان روبرو شد و دو جایزه اسکار و جایزه آنی بهترین فیلم بلند پویانمایی را از آن خود کرد. همچنین این نخستین فیلم کاملاً انیمیشنی بود که برنده جایزه بلندآوازه جایزه هوگو بهترین نمایش درام شد. دنباله فیلم، شگفت‌انگیزان ۲، در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ منتشر شد.

انیمیشن تارزان ۲ فیلمی در ژانر فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی برایان اسمیت است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد.

کارتون تارزان روایت انیمیشنی از پسریست که در جنگل گم شده و با گوریل ها و حیوانات دیگر بزرگ میشود و ادامه ماجراهایی که برایش پیش میاید بسیار جذاب و دیدنی هستند

همچنین نسخه های دیگه این انیمیشن نیر در وبسایت موجود است بعد از استقبال بسیار بالایی که از انیمیشن تارزان شد فیلم این مجموعه نیز منتشر شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.