ارتباط با ما در

خرید درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت مناسب از دُرفا

درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین درب های اتوماتیک در دنیا می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل راحتی و زیبایی خاص، در کشورمان ایران نیز طرفداران زیادی دارد که در اکثر مکان های شلوغ، یا کم تردد از این درب استفاده می شود.

منتشر شده

درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین درب های اتوماتیک در دنیا می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل راحتی و زیبایی خاص، در کشورمان ایران نیز طرفداران زیادی دارد که در اکثر مکان های شلوغ، یا کم تردد از این درب استفاده می شود. به دلیل خواهان زیاد این درب، شرکت های زیادی اقدام به فروش این محصول می کنند که همه آن ها محصول با کیفیتی برای مشتریان خود تحویل نمی دهند. پس موقع خرید این درب، باید نکات زیادی را به خاطر داشته باشید تا هزینه خود را به هدر ندهید.

درب اوتوماتیک شیشه ای چیست؟

نوعی در است که بصورت اتوماتیک باز و بسته می شود. یعنی دیگر لازم نیست موقع باز و بسته کردن این در، با دست در را فشار دهیم یا بکشیم. این درها توسط سنسورهایی که دارند، تشخیص می دهند که آیا کسی قصد وارد شدن یا خارج شدن را دارد. درب اتوماتیک شیشه ای از مواردی چون: شیشه سکوریت بسیار محکم، اپراتور، قفل برقی، استابلایزر، باتری و چندین قطعه دیگر تشکیل شده است. این درب، در مدل های و قیمت های متنوعی در بازار برای فروش وجود دارند که متناسب با هزینه و سلیقه خود می توانید آن ها را خریداری کنید. این درب، علاوه بر زیبایی خاص خود، بطور زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. به دلیل راحتی و ایمنی بیش از حد این درب ها، مردم برای پارکینگ ها، ساختمان های و چندین محل خود، از این درب استفاده می کنند.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از دُرفا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، به دلیل محبوبیت بیشتر این درب، شرکت های زیادی اقدام به فروش این محصول می کنند. ولی در بین این شرکت ها، شرکتی به اسم دُرفا در تهران وجود دارد که قدیمی ترین شرکت در این زمینه در کشور می باشد. در حال حاضر، این شرکت، محبوب ترین و مورد اعتماد ترین شرکت برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای در کشور می باشد. و علت آن تضمین اصل بودن کالا، قیمت مناسب و گارانتی محصول می باشد. همچنین این شرکت، بعد از فروش و نصب محصول خود، اگر محصول به فروش رسیده این شرکت نیاز به تعمیر داشته باشد، در سریع ترین زمان، محصول فروشی خود را با هزینه ناچیز تعمیر می کند. لازم به ذکر است که در این شرکت، همه مدل از درب های اتوماتیک شیشه ای موجود می باشند. کیفیت و اصل بودن محصول و قیمت مناسب مهم ترین چیز برای این شرکت می باشد که باعث شده است که بیشتری فروش را در کشور نسبت به سایر شرکت ها داشته باشد.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت مناسب

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

این درب در مدل های مختلفی تولید می شوند که همه آن ها در فروشگاه دُرفا موجود می باشد. که معروف ترین آن ها: درب اتوماتیک اسلایدینگ، تلسکوپی و گردان می باشد. که هر کدام طراحی، هزینه و کارایی خاص خود را دارند ولی در اصل همه این مدل ها بطور اتوماتیک کار می کنند. از درب گردان، بیشتر در مراکز اداری و تجاری، درمانی، هتل استفاده می شود. همچنین از درب گردان بیشتر در جایی استفاده می شود که اختلاف دمای داخل با خارج بسیار زیاد می باشد. درب اتوماتیک تلسکوپی نسبت به سایر مدل های خود، از اندازه بزرگی برخوردار هستند و برای مکان هایی مناسب است که زیاد شلوغ هستند. مثلا همزمان چندین نفر وارد و خارج می شوند. مدل اسلایدینگ، محبوب ترین مدل در کشورمان است که خواهان بسیار زیادی نسبت به سایر مدل های دیگر دارد. این مدل، در اندازه های مختلفی وجود دارند که همه مدل از آن ها را می توانید با قیمت مناسب، از درفا خریداری کنید.

خرید پرده برقی زیبا از دُرفا

از دیگر خدمات شرکت درفا که به مشتریان خود ارائه می دهد، فروش پرده برقی می باشد. پرده برقی یکی از محصولات روز دنیا می باشد که به خانه شما زیبایی خاصی می بخشد. حتما در خانه خود، پرده داشته اید و می دانید که برای باز و بسته کردن پرده پنجره های خود، باید بصورت دستی این کارو بکنید. ولی دیگر اینطور نیست. تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده که در داخل خانه هم برای ما راحتی بیشتری فراهم کرده است. اگر در خانه خود از پرده برقی استفاده کنید، دیگر لازم نیست که تا در کنار پرده باشید و پرده های خانه خود را کنار بکشید. با یک کنترل کوچک، از هرجای خانه خود می توانید پرده های خود را باز و بسته کنید.

از دیگر مزیت های این پرده، مدیریت هوشمند این پرده ها می باشد. یعنی می توانید تنظیم کنید که با طلوع آفتاب، پرده های شما کنار زده شوند و موقع غروب آفتاب، پرده ها جمع شوند. و یکی دیگر از مزیت های استفاده از این پرده این است که می توانید با موبایل خود نیز آن را کنترل کنید. این پرده های اپ های خود را دارند که می توان آن ها را برای موبایل های آیفون و اندرویدی نصب کرد و با موبایل خود آن ها را باز و بسته کنید. همچنین مثل درب شیشه ای، ما خرید پرده برقی از سایت دُرفا را برای شما پیشنهاد می دهیم. این شرکت، بیشترین فروش این دو محصول اشاره شده را در کشور دارد که حدود ۹۸% درصد مشتریان این شرکت، رضایت کامل داشته اند. همچنین می توان، پرده های موجود در خانه خود را که الان نصب هستند را نیز به مدل برقی تبدیل کرد. هزینه این کار از هزینه خرید این محصول کمتر است ولی هر پرده، توانایی برقی شدن را ندارد. اگر بخواهید پرده های خانه خود را برقی کنید و یا اینکه امکان برقی شدن پرده های شما هست یا نیست، می توانید با این شرکت در تماس باشید.

خرید کرکره برقی زیبا و اصل

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای و پرده برقی

اگر قصد خرید این دو محصول را دارید و در اینترنت به قیمت دقیقی نمی رسید، کافیست با مشاوران فروش این شرکت در تماس باشید. کارشناسان این شرکت، ۲۴ ساعت از روز و هفته را آماده مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. همچنین برای فهمیدن قیمت دقیق روز و انواع مدل های پرده های برقی و درب های اتوماتیک کافیست با این شرکت در تماس باشید. لازم به ذکر است که موقع خرید این محصولات، باید به نکاتی مثل ضمانت اصل بودن کالا، گارانتی کالا داشته باشید. اغلب شرکت هایی که این محصولات را می فروشند، یا گارانتی ندارند یا ضمانت محصول را. ولی در درفا هر دو مورد آن ها وجود دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.