ارتباط با ما در

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال

چه زمانی از خرید باید ارز دیجیتال بخریم؟ و همچنین تکنیک های خرید ارز دیجیتال در بهترین زمان ممکن چیست؟ را با خواندن این مقاله یاد بگیرید!

منتشر شده

برای این که بتوانید از خرید ارز دیجیتال سود خوبی کسب کنید، باید بهترین زمان خرید ارز دیجیتال را بشناسید. بسیاری از افراد بر این باور اند که فقط با خرید ارز دیجیتال می توانند یک شبه پولدار شوند. این باور کاملا غلط است و شناسایی زمان مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال، اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر بتوانید موقعیت های مناسب خرید و فروش را پیدا کنید، احتمال سود شما نسبت به سایر افراد افزایش می یابد. پیدا کردن این زمان نیازمند دانش و تجربه بالایی است که ما در این مقاله بخشی از آن را به صورت رایگان در اختیار شما می گذاریم.

روش های خرید ارز دیجیتال

روش های خرید ارز دیجیتال

اول از همه با روش های خرید ارز دیجیتال آشنا می شویم. برای انجام این کار می توانید ارز دیجیتال را از صرافی های آنلاین و افراد حقیقی خریداری کنید. در گذشته تعداد صرافی ها نسبت به امروز بسیار کمتر بود و افراد به طور عمده به صورت مستقیم با یکدیگر معامله می کردند. لازمه این امر، اعتماد طرفین به یکدیگر در فرآیند انتقال پول و کوین بود. این روش نمی توانست امنیت معامله را برای طرفین آن تضمین کند. به همین دلیل صرافی های ارز دیجیتال به وجود آمدند تا بتوانند این کار را به صورت تضمین شده انجام دهند. اما خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین هم روش های مختلفی دارد. شما می توانید ارز دیجیتال را از صرافی های داخلی، خارجی و غیرمتمرکز بخرید.

 

انواع صرافی ها

راحت ترین گزینه در این بین، خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی است. یک صرافی ایرانی با داشتن آدرس حقوقی مشخص، شماره تلفن ثابت و در دسترس و فعالیت زیر نظر پلیس فتا، تا حدود زیادی خیال شما را از بابت سرمایه گذاری تان راحت می کنند. با این حال، صرافی های خارجی هم با استفاده از اهرم های معاملاتی و امکانات دیگر، می توانند پذیرای شما باشند. این صرافی ها ویژگی های ذکر شده برای صرافی های ایرانی را ندارند و از طرفی هم به خاطر تحریم ها و عدم پشتیبانی از کاربران ایرانی، فعالیت در آن ها ریسک بالاتری دارد. صرافی های غیرمتمرکز یا DEX ها هم یکی دیگر از فضاهای ایجاد شده برای معامله رمز ارزها می باشند. این صرافی ها به صورت غیرمتمرکز و بدون کنترل کار خود را انجام می دهند و بازار سازی در آن ها با روش AMM انجام می شود. استفاده از این صرافی ها تا جایی برای شما مناسب است که مشکلی در فعالیت شما پیش نیاید. چرا که در صورت بروز مشکل، پشتیبانی و مدیر مسئولی برای بازگرداندن سرمایه شما وجود ندارد و تقریبا باید با دارایی خود خداحافظی کنید.

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال

موضوع اصلی این مقاله که سوژه مورد بحث ما در این بخش هم می باشد، شناسایی زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال است. تحلیلگران بازار با استفاده از شاخص های تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و داده های بلاکچین، این کار را بهتر انجام می دهند. البته آمار این داده ها همیشه عملیاتی نیست و ممکن است در عمل نتیجه ای خلاف پیشبینی ها حاصل شود. به همین دلیل، تجربه تحلیلگران و شناخت آن ها از بازار، می تواند یک تحلیل را تایید یا رد کند. گاهی تجربه افراد هم نمی تواند رفتار بازار را به درستی پیشبینی کند و چندان کارآمد نیست. پس چگونه می توان هنگام خرید و فروش تصمیم مناسب را گرفت؟

مهم ترین رکن انجام این کار که ممکن است به یک فرد تازه وارد بیش از یک فرد با تجربه سود برساند، کنترل احساسات و انجام تراکنش بر خلاف حرکت بازار است. هنگامی که قیمت یک ارز بالا می رود، در بین سرمایه گذاران احساس طمع شدت می گیرد و افراد با ذخیره نکردن سود خود، به دنبال سود بیشتر می روند. در این هنگام، بهتر است که شما برای تضمین سود خود، آن را در چند مرحله ذخیره کنید و یا حد ضرر خود را با افزایش قیمت یک کوین بالا ببرید. در هنگام ریزش قیمت ها هم که حس ترس در بازار موج می زند، شما بهترین فرصت خرید ارز دیجیتال را دارید. در این هنگام افراد باهوش خرید می کنند تا بتوانند در آینده سود بیشتری نسبت به سایرین کسب کنند. پس در گفتار ساده تر، بهترین زمان برای فروش سقف قیمت و بهترین زمان برای خرید، کف قیمت است. البته هیچکس نمی تواند همیشه در پایین ترین نقطه خرید کند و در بالاترین نقطه بفروشد. بنابراین باید بازه ای حدودی را در نظر گرفت که بتواند سود دلخواه شما را به پولتان اضافه کند.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین ایرانی

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین ایرانی

همان طور که گفتیم خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین ایرانی می تواند مطمئن ترین گزینه باشد. بر همین اساس، بهتر است یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی که امکانات زیاد و سرویس دهی مناسبی دارد را انتخاب کنیم. صرافی مورد نظر ما باید از بالاترین سطح سرعت و امنیت برخوردار باشد. غیر از این دو عامل، فاکتورهای دیگر از جمله میزان کارمزد دریافتی، تعداد کوین ها و تنوع ارزی در صرافی، پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته جهت راهنمایی به کاربران، داشتن کیف پول شخصی برای هر کاربر و راحتی انجام معامله، مواردی هستند که می توانند مناسب بودن یک صرافی را به ما نشان دهند. صرافی آنلاین بیت ایمن یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی می باشد که امکان خرید و فروش کاربر به کاربر را به سرمایه گذاران می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت صرافی بیت ایمن و مشاهده قسمت راهنمای استفاده در بالای صفحه، صفر تا صد فعالیت در صرافی بیت ایمن را بیاموزید. بعد از انجام این کار، می توانید با اطمینان کامل فعالیت خود را در این صرافی ایرانی آغاز کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.