ارتباط با ما در

خرید و فروش ضایعات استیل در مرکز استیل

مرکز استیل فروشگاهی معتبر و شناخته شده در زمینه فروش محصولات استیلی و از جمله ضایعات استیل می باشد.

منتشر شده

مرکز استیل فروشگاهی معتبر و شناخته شده در زمینه فروش محصولات استیلی و از جمله ضایعات استیل می باشد. این مجموعه در واقع در ابتدا با نام استیل خیام در بازار آهن مکان فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ضایعات استیلی در سال ۱۳۵۴ آغاز کرد و با گذشت زمان و پیشرفت مجموعه و جذب کاردی مجرب و حرفه ای توانست به بزرگترین مرکز فروش محصولات استیلی از جمله رول یا ورق استیل ، پروفیل و لوله استیل در سطح کشور تبدیل شود.

این مجموعه با پیشرفتی که در این چند سال اخیر داشته است توانسته در رشد اقتصادی کشور تاثیر بسیار زیادی داشته و از این رو به ارگان ها ، کارخانه جات ، کارگاه ها و… که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند کمک زیادی بکند. هدف مرکز استیل ارائه محصولاتی با درجه کیفی بالا و قیمتی بسیار مناسب می باشد تا از این طریق بتواند در جلب رضایت شما مشتریان گرامی موفق باشد. مرکز استیل تاکنون با بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی همکاری داشته است. دیدگاه توسعه محور در ارتباط با ارتقای فرهنگ تولید و نگهداری نیروی انسانی، پیشرو بودن در نوآوری و تمایز در ارائه خدمات به کار فرمایان یک اصل حرفه ای بوده و به عنوان فلسفه وجودی مرکز استیل دنبال می شود.

یکی از خدمات مهم مجموعه مرکز استیل، خرید و فروش ضایعات در اشکال و ابعاد مختلف جهت کاربرد های گوناگون می باشد. ضایعات استیل که در فروشگاه مرکز استیل به فروش می رسند، در انوع مختلفی قابل تولید هستند. ضایعات استیل یا فولاد زنگ نزن بخش عمده ای از ضایعات کارگاهی و صنایع مختلف را تشکیل می دهد. ضایعات استیل بیشتر شامل تراشه هایی است که در حین تولید مخازن ، لوله ها و سایر تجهیزات صنعتی تولید می شود. این محصولات کاربرد های فراوانی در ساختمان سازی دارند. به عبارتی هر وسیله ای که از جنس استیل باشد، شامل ضایعات استیل است.

ضایعات استیل

اگر شما ضایعات استیل دارید و قصد فروش ضایعات استیل را دارید صورت حرفه ای و تخصصی تمامی ضایعات استیل را از تمامی افراد و شرکت ها با بهترین و مناسب ترین و به روزترین قیمت روز مرکز استیل از شما خریداری می‌کند.

انواع معمول ضایعات استیل شامل تراشه ها و قطعات فولاد زنگ نزن شامل عناصر آلیاژی کروم و نیکل است. به عنوان مثال سفاله استیل حاوی ۱۶ درصد کروم و ۷ درصد نیکل است. این ضایعات در مرحله تولید و ساخت مخازن، لوله ها و سایر تجهیزات و.. تولید می شوند.

ضایعات استیل به صورت انواع مختلف ضایعات بگیر ، لوله ، شیرآلات ، پروفیل ، ورق ، تسمه ، نبشی ، ناودانی در دو شکل تناژ بالا و پایین مغناطیسی و غیر مغناطیسی وجود دارد. همچنین آلیاژ های متفاوتی مثل آلیاژ ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۳۰۴ و ۳۲۱ برای خرید وجود دارند.

به عنوان مثال لوله استیل که از جمله ضایعات استیل و از دسته پروفیل ها می باشد در مرکز استیل به مقدار زیادی خرید و فروش می شود. لوله استیل یک استوانه توخالی است که در صنایع، پتروشیمی و دکوراتیو به کار می‌رود. همان‌طور که از نام محصول برمی‌آید، جنس آن استیل است و نیکل موجود در آلیاژش مانع از زنگ زدن استیل می‌شود. استحکام و دوام بالا و همچنین مقاومت در برابر خوردگی، از دیگر ویژگی‌های استیل است که در لوله استیل نیز وجود دارد.

قیمت لوله های استیل در بازار ما متاسفانه همانند سایر محصولات در کشور دچار نواساناتی غیر قابل پیش بینی شده است. امیدواریم که این مشکل برای همیشه کوله بار خود را ببندد و دغدغه های ما را پایان دهد. از این رو در خرید و فروش محصولات استیلی از جمله ضایعات بسیار دقیق و حساس باشید و قبل از اینکه فروشی انجام دهید ابتدا قیمت ‌های روز فروش ضایعات را بررسی کنید و از چندین شرکت استعلام بگیرید و شرکتی که مناسب ترین و بهترین قیمت روز را به شما پیشنهاد می دهد و تا کمترین زمان ممکن حاضر می‌شود را انتخاب نمایید.

لوله استیل

پس از استعلام و بررسی قیمت محصول توسط شما با توجه به لیست قیمت قرار داده شده در سایت، کارشناسان فروش مرکز استیل، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش شما را به صورت پیش فاکتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد حمل و نقل این مجموعه سفارش شما را ثبت می کند؛ بعد از تایید قیمت کرایه توسط شما مشتری گرامی، طبق زمان‌بندی مذکور، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدامات لازم را اجرا می کند. مرکز استیل با ارائه این خدمات قصد دارد تا بر پایه ی اعتماد مشتریان گرامی جز سه شرکت برتر در زمینه ی فروش اینترنتی محصولات استیل باشد.

مرکز استیل همه روزه در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ضد زنگ استیل می باشد و سعی دارد مرجعی معتبر در این زمینه برای شما عزیزان باشد. از این رو شما می توانید با شماره گیری ۵۵۵۳۳۳۲۶_۰۲۱ با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط بوده و یا می توانید با مراجعه به وبسایت مرکز استیل اطلاعات لازم در خصوص محصول مورد نظر و قیمت آن را مطالع فرمایید و سپس اقدام به خرید نمایید. پیش از خرید نیز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش مرکز استیل بهره مند شوید و سپس از کسب اطلاعات لازم محصول مورد نظر را تهیه کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.