ارتباط با ما در

بررسی و تحلیل همه جانبه در خصوص پروژه خرازی چیتگر که باید بدانید

پروژه های بسیار متنوع ای در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت و ساز می باشند که در میان تمامی آن ها پروژه خرازی از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخودار است چراکه برای ساخت این پروژه از تعاونی های به نام و آشنایی استفاده شده است.

منتشر شده

بررسی و تحلیل همه جانبه در خصوص پروژه خرازی چیتگر که باید بدانید.

استان تهران از مناطق مختلف و متنوع ای تشکیل شده است که هرکدام از آن ها دارای مزایای قابل توجه ای می باشند! یکی از مناطقی که به شدت مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است، منطقه ۲۲ تهران می باشد. این منطقه به دلیل قرارگیری در نقطه خاص و ایده آلی از تهران که دارای آب و هوای بسیار مناسب و ایده آلی می باشد، همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و یا مردم عادی است.

از این رو در این بخش قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص پروژه خرازی سپاه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید اطلاعات کامل تری را در این خصوص کسب کنید.

آشنایی با پروژه خرازی چیتگر با مشارکت املاک دیار۲۲

پروژه های بسیار متنوع ای در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت و ساز می باشند که در میان تمامی آن ها پروژه خرازی از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخودار است چراکه برای ساخت این پروژه از تعاونی های به نام و آشنایی استفاده شده است که وابسته به تعاونی های سپاه بوده و دارای تجربه کاری فوق العاده بالایی هستند.

در این پروژه از ۵ تعاونی سپاه استفاده شده است که به ترتیب می توان به تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)، تعاونی مسکن هوا فضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی و تعاونی مسکن ستاد کل اشاره نمود.

هرکدام از تعاونی های این پروژه در حال آماده سازی تعداد واحد های مشخص و معینی هستند که در همان ابتدای کار میان آن ها تقسیم بندی شده است. این پروژه دارای مزایای بسیار قابل توجه ای می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی مزایای سرمایه گذاری بر روی پروژه خرازی خواهیم پرداخت اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه هستید می توانید به صفحه  پروژه خرازی چیتگر با مشارکت املاک دیار۲۲ مراجعه کنید.

 

بررسی پلن های موجود بر روی نقشه پروژه خرازی

این پروژه در حال حاضر توسط ۵ تعاونی مختلف سپاه در حال راه اندازی و اجرا می باشد که در ۳ تیپ A، B  و C برج های آن نام گذاری شده اند که هرکدام از تیپ های مختلف دارای تعداد برج ها و واحد های مختلف و متنوع ای هستند که توسط تعاونی های مختلف در حال اجرا و آماده سازی هستند.

چه زمانی پروژه خرازی به خریداران آن ها واگذار می شود؟

این که بتوانیم زمان دقیقی را برای تحویل واحد ها در نظر بگیریم عملا غیر ممکن است چراکه تعاونی های مختلف و متنوع ای در حال فعالیت بر روی این پروژه هستند که هرکدام از آن ها بر حسب نوع نیرو، تنوع مصالح و… زمان های متغیری را برای پایان پروژه خود در نظر گرفته اند. از این رو طبق بررسی های صورت گرفته این طور به گوش می رسد که زمان تخمینی تحویل واحد ها نیمه دوم سال ۱۴۰۰ می باشد.

دسترسی پروژه خرازی به سایر نقاط تهران به چه صورت است؟

همان طور که اشاره نمودیم منطقه ۲۲ یکی از مناطق بسیار خوش و آب و هوای تهران است که به دلیل قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی خاص، ملک های این منطقه دارای ارزش و اعتبار بسیار بالایی می باشد. از سوی دیگر دسترسی راحت تر به اتوبان های اصلی تهران نظیر خرازی و حکیم، دسترسی به مجموعه آزادی، مجموعه ایران مال، ویوی زیبای دریاچه چیتگر و… از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های این منطقه است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه خرازی چیکار کنیم؟

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه خرازی هستید می توانید به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید تا آن ها به صورت رایگان اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.