ارتباط با ما در

معرفی آیفون های کوکوم هوم

یکی از مهمترین محصولاتی که با تکنولوژی در هم آمیخته شده است، آیفون تصویری است. آیفون­های تصویری امکانات زیادی دارند که امروزه برای هر خانه توصیه می شود.

منتشر شده

کوکوم هوم

یکی از مهمترین محصولاتی که با تکنولوژی در هم آمیخته شده است، آیفون تصویری است. آیفون­های تصویری امکانات زیادی دارند که امروزه برای هر خانه توصیه می شود. در آیفون تصویری علاوه بر اینکه شما می توانید تصویر شخصی که زنگ می­زند را ببینید، امکاناتی مثل ارتباط با بقیه واحدها، ضبط تصویر، خاموش کردن یا روشن کردن آیفون، کم و زیاد کردن صدای آیفون و … وجود دارد. آیفون تصویری انواع مختلفی دارد که هرکدام قیمت های متنوعی دارند. تعمیر و نصب آیفون یک امر تخصصی است که هر کسی از عهده آن برنمی­آید و نیاز به یک متخصص دارد. سایت کوکوم هوم یک سایت برای خرید و آشنایی بیشتر با محصولات آیفون تصویری از برند کوکوم است. این سایت یک سایت تخصصی است که دارای دسته بندی خاص برای هر محصول است. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و راهنمایی تخصصی است، می­توانید وارد سایت شوید. در این سایت شما می توانید با انواع مختلفی از آیفون تصویری آشنا شوید و برای خرید هر کدام اقدام کنید.

 

امکانات آیفون­های کوکوم هوم

در این قسمت قصد داریم تا به بررسی تخصصی آیفون بپردازیم. به طور کلی آیفون به دو دسته کلی تقسیم می شود که شامل آنالوگ و دیجیتال است. در آیفون های آنالوگ شما می توانید به بیرون از ساختمان از طریق تصویر ارتباط برقرار کنید و صدای شخص پشت آیفون را از طریق آیفون بشنوید و تصویر شخص را مشاهده کنید .آیفون تصویری آنالوگ معمولاً قیمت کمتری از آیفون دیجیتال دارد و جزو اولیه ترین آیفون های تصویری است اما آیفون‌های تصویری دیجیتال جدیدترین نوع آیفون تصویری است. آیفون دیجیتال دارای پنل های مختلفی هست و امکانات بیشتری از آنالوگ دارد .برای مثال شما در آیفون دیجیتال می توانید با فشار دادن یک دکمه با واحدهای مختلف یا نگهبانی ارتباط برقرار کنید یا در هنگامی که خانه نیستید تصویر اشخاصی که زنگ خانه شما را به صدا در می آورند را ببینید و حتی صدای آنها را نیز بشنوید. کوکوم هوم که نسل جدید آیفون­ها را عرضه می­کند، یکی از بهترین برندهای آیفون تصویری است.

صفحه نمایش آیفون تصویری دیجیتال وابسته به انتخاب شما می تواند رنگی یا سیاه سفید باشد و منوی چند زبانه داشته باشد. آیفون دیجیتال می­تواند حافظه داخلی، تقویم و ساعت داشته باشد. در آیفون تصویری دیجیتال شما می توانید تماس را به واحد دیگری دایورت کنید. آیفون ها می‌توانند پنل­های مختلفی داشته باشند و هم­چنین ابعاد صفحه شان بزرگ یا کوچک باشد. چنانچه تمایل دارید برای خرید آیفون تصویری اقدام کنید سایت کوکوم هوم یکی از بهترین سایت های ممکن برای خرید آیفون تصویری است. در سایت www.kocomhome.com شما می­توانید انواع آیفون تصویری را مشاهده می کنید و با توجه به خواسته خودتان پنل مورد نظر را انتخاب کرده و آیفون را با بهترین قیمت خریداری کنید. قیمت آیفون تصویری از یک میلیون به بالا قابل خریداری است.  با توجه به برند آن، این قیمت می‌تواند مختلف باشد. برندهایی مثل پاناسونیک قیمت بسیار بالایی دارند برند kocomhome علاوه بر فروش آیفون به تعمیرات تخصصی آن نیز می پردازد. اگر در مورد درب بازکن kocom با مشکلی برخورد کردید، می­توانید با تماس با شماره هایی که داخل سایت کوکوم هوم قرار دارد، راهنمایی های لازم را بشنوید یا از افراد متخصص در این سایت بخواهید تا حضوری به رفع مشکل بپردازند. در سایت www.kocomhome.com شما انواع آیفون تصویری را با برند کوکوم مشاهده می نمایید که بسیار پیشرفته و همراه با آپشن­های مختلفی هستند.

آیفون تصویری های کوکوم قیمت مناسبی دارند و بسیار با کیفیت هستند. در سایت کوکوم هوم شما می­توانید مشاهده کنید که همگی آیفون­های این برند دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش هستند. چنانچه مشکلی در آیفون کوکوم پیش آمد شما می توانید با ورود به سایت کوکوم هوم از راهنمایی های داخل سایت استفاده کنید.

 

نسل جدید آیفون کوکوم هوم

سیستم های دربازکن کارتی کوکوم مدل ST-100 نسل جدید آیفون کوکوم هوم

دربازکن­های کارتی kocom و کوماکس جدیدترین محصول این نوع برند هستند. با ورود به سایت www.kocomhome.com امکانات بسیار پیشرفته آیفون­های کوکوم هوم قابل مشاهده است. این آیفون ها که نسل جدید آیفون تصویری هستند، قابلیت خوانش ۱۲۰۰ کارت را دارند. هم­چنین با امنیت بسیار بالا مانع از ورود و خروج افراد متفرقه می شوند. اگر به دنبال آیفون با امنیت بسیار بالا هستید، این محصولات توصیه می‌شوند. کار با این آیفون ها بسیار ساده است. همچنین نصب آنها به راحتی از طریق کادر سایت انجام میشود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.