ارتباط با ما در

سریع ترین روش لاغری در ایران اما خطرناک !

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی هستند که با مشکل اضافه وزن روبه‌رو هستند. دلیل آن هم به خاطر تغذیه های نامناسب و کم تحرکی است.

منتشر شده

آیا دوست دارید خیلی سریع لاغر شوید؟؟ به دنبال راهی هستید که بدون سختی چربی‌های اضافه بدن را از بین ببرید  و به وزن ایده آل خود برسید؟؟ ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم که با سریع ترین روش لاغری در ایران اما خطرناک آشنا شوید. نگران خطر این روش نباشید، اگر دکتر خوبی انتخاب کنید، دیگر خطری شما را تهدید نمی کند.

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی هستند که با مشکل اضافه وزن روبه‌رو هستند. دلیل آن هم به خاطر تغذیه های نامناسب و کم تحرکی است. اضافه وزن نه تنها زیبای اندام را از بین می برد، بلکه سبب بسیاری از بیماری ها خواهد شد. این روزها روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد که هر کدام از این روش ها با دردسر های مختلفی همراه است. اما اگر به دنبال سریع ترین روش برای لاغری هستید، بهترین راه لیپوماتیک است. اما این روش چگونه انجام می شود و چه حذف چربی های چه نواحی ای مناسب است؟؟؟

عمل لیپوماتیک چیست؟؟

لیپوماتیک نوعی از لیپوساکشن است که به خارج کردن بافت‌های چربی اضافه در زیر پوست می پردازد و نتیجه آن لاغر شدن اندام بدن است. اما باید بدانید، نسبت به لیپوساکشن درد و عوارض کمتری دارد.

خوبی این روش است که برای قسمت های مختلف بدن مانند شکم، پهلو، پشت، باسن، سینه، گردن و حتی صورت قابل انجام است. تنها مشکل روش لیپوماتیک این است که بعد از انجام دچار افتادگی و شل شده پوست می شوید که برای رفع آن بهتر است عمل جراحی لیفت را هم همزمان انجام دهید.

بهترین راه برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه در سریع ترین زمان ممکن

اگر کاندید مناسبی برای انجام لیپوماتیک هستید، این روش بهترین و سریعترین روش ممکن برای لاغری است تا خیلی سریع از شر چربی قسمت های مختلف بدن راحت شوید.

برای انجام لیپوماتیک، ابتدا یک برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد و لوله ای به اندازه مناسب از برش ایجاد شده وارد بدن می شود.  در این روش هیچ حرارتی تولید نمی شود. به همین دلیل، درد و ناراحتی بیمار بعد از انجام لیپوماتیک بسیار کم است. باد تولید شده توسط دستگاه لیپوماتیک باعث متلاشی شدن توده های چربی مقاوم و سپس چربی های متلاشی شده توسط لوله از بدن تخلیه می شود.

این روش نسبت به لیپوساکشن کمتر طول می‌کشد و چربی های استخراج شده را می توان برای تزریق چربی به نواحی دیگر استفاده کرد. در واقع چربی های تخلیه شده خالص می شود و برای برجسته سازی قسمت های مختلف مانند سینه و باسن به کار می رود.

کاربرد لیپوماتیک بیشتر برای استخراج چربی های ناحیه شکم و پهلو است.

معمولا این روش برای استخراج چربی های ناحیه شکم و پهلو جز پرطرفدار‌ترین جراحی های زیبایی می باشند.

کسانی که با روش های رژیم و ورزش نتوانستند چربی های مقاوم را از بین ببرند، عمل لیپوماتیک بهترین راه حل است.

رسیدن به فرم ایده آل بدن با انجام لیپوماتیک

لیپوماتیک به چه منظور انجام می شود؟؟ کسانی که دوست دارند به فرم ایده‌آل بدن خود برسند،  لیپوماتیک انجام می دهند. در واقع، کسانی برای انجام لیپوماتیک مناسب هستند که با کمک هیچ نوع رژیم غذایی و فعالیت بدنی نتوانستن تجمع چربی نامتعادل بدن را از بین ببرند. پس بهتر است که کسانی که اضافه وزن بیش از اندازه ندارند و می‌توانند با رژیم های غذایی و فعالیت های بدنی چربی های تجمع شده در نواحی مختلف بدن را از بین ببرند، بهتر است لیپوماتیک انجام ندهند.

پس اگر روش های رژیم غذایی و ورزش را امتحان نکردید، ابتدا آنها را انجام دهید و در صورت عدم رسیدن به نتیجه دلخواه به سراغ لیپوماتیک بروید.

عمل لیپوماتیک یک عمل سرپایی محسوب می‌شود.

لیپوماتیک نسبت به روش‌های قدیمی مانند پیکر تراشی یک عمل سرپایی محسوب می‌شود و احتمال آمبولی در آن بسیار کم است. این در شرایطی است که در تمام جراحی ها احتمال آمبولی وجود دارد. اما در روش لیپوماتیک بسیار کمتر از دیگر روش های جراحی زیبایی است.

همچنین با انجام لیپوماتیک می توان چربی زیر پوست را کاملا یکدست و یکنواخت کرد و با پیشرفتی که در ساخت دستگاه های لیپوماتیک ایجاد شده است، ساخت هیچ سلولیت و ناهمواری در زیر پوست وجود نخواهد داشت.

دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است و فرد بعد از انجام لیپوماتیک به راحتی می تواند به خانه برگردد. اما نباید در انجام مراقبت های پس از عمل کوتاهی کند.

انجام لیپوماتیک در قسمت های مختلف بدن چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم، لیپوماتیک برای قسمت‌های مختلف بدن کاربرد دارد و به راحتی می‌توان برای هر ناحیه دلخواه کاهش سایز انجام داد.

لیپوماتیک یک روش مناسب برای از بین بردن چربی پهلوهاست: چربی ناحیه پهلوها را به راحتی و با سرعت تمام توسط دستگاه هوشمند لیپوماتیک خارج می شود. بدون این که به بافت‌های چربی آسیب برسد.

لیپوماتیک در قسمت شکم بسیار طرفدار دارد: چربی های ناحیه شکم توسط لیپوماتیک با یک موتور بادی استخراج می شود. هوای فشرده تولید شده در سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش توسط لوله به چربی ها انتقال داده می شود. این سه حرکت موجب می‌شود بافت چربی ها به ذرات بسیار کوچکی تبدیل شود.

برای لیپوماتیک شکم  میله فلزی هنگام بیرون کشاندن چربی، عمل لیفت را هم به صورت همزمان بر روی پوست انجام می دهد.

خوبی این روش این است که قدرت لیف بسیار بالایی دارد و بعد از جراحی اثری از استخراج شدن چربی ها بر روی پوست مشاهده نمی کنید و همچنین جای هیچ بخیه و برشی باقی نخواهد ماند.

کسانی که با وزن ایده آل از چربی ناحیه غبغب رنج می برند، اتوماتیک به کمک آنها می آید.

خیلی ها با وجود وزن ایده آل و یا نزدیک به وزن مناسب از چربی ناحیه غبغب رنج می برند. آنها می توانند از مزایای بسیار زیاد لیپوماتیک برای رفع چربی این ناحیه استفاده کنند.

برای اجرای لیپوماتیک در این قسمت فرد باید دندان های خود را بر روی هم قرار دهد و زبانش را به سقف دهان بچسباند. هنگام انجام این حرکت عضله سفت می شود و پزشک راحت تر می تواند چربی های انباشته شده غبغب را از بین ببرد.

این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود و یک میله فلزی بسیار نازک از طریق یک شکاف بسیار کوچک چربی‌های انباشته شده را استخراج می‌کند. سپس به صورت همزمان لیفت پوست هم انجام می شود تا نتایج آن برای فرد کاملا رضایت بخش باشد.

لیپوماتیک برای زیبایی بازوها هم انجام می شود.

لیپوماتیک یک عمل کاهش وزن نیست. بلکه رسیدن به اندام دلخواه است. بنابراین می‌توان برای کوچک کردن بازوها هم از آن استفاده کرد. داشتن بازوهای خوش فرم و کوچک تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی بالا تنه دارد. بافت های قسمت بازو جز سخت‌ترین بافت های بدن است که به راحتی از بین نمی رود. اگر نتوانستید با تمرینات سخت و منظم ورزشی چربی های این ناحیه را کاهش دهید؛ وقت آن رسیده است لیپوماتیک را بر رسیدن به هدف خود انجام دهید.

کلام آخر

روش لیپوماتیک یک عمل بسیار سریع و موثر برای رسیدن به اندام دلخواه و از بین بردن چربی هاست. چرا که طی یک جلسه لیپوماتیک، بیش از ۵ لیتر چربی اضافی از بدن خارج می شود. بنابراین عمل لیپوماتیک برای تغییر سبک زندگی و کنترل وزن یک روش بسیار موثر است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.