ارتباط با ما در

چاپ روی تیشرت مشکی

در حال حاضر چاپ روی تیشرت یک روش بسیار کارآمد در زمینه تبلیغات می‌باشد. این کار با به کار گرفتن تکنولوژی‌های جدید در زمینه چاپ انجام می‌شود.

منتشر شده

چاپ روی تیشرت مشکی یک روش برای تبلیغ و چاپ طرح، آرم یا نوشته دلخواه فرد یا شرکت بر روی پارچه‌ی باکیفیت مناسب و در شکل و ابعاد دلخواه مشتری است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی طرح‌های چاپی کاملا به لباس چسبانده شده و نسبت به گذشته ماندگاری و دوام بیشتری در برابر شستشو دارند. همچنین در صورت استفاده از مواد اولیه باکیفیت و شیوه چاپ صحیح، تصویر چاپی ترک بر نداشته و پوست پوست نخواهد شد. در این مطلب ما قصد داریم به چاپ روی تیشرت مشکی و انواع سویشرت بپردازیم. اگر علاقمند به پوشیدن تیشرت یا سویشرت هودی با طرح یا عکس و متن اختصاصی خود هستید و یا صاحب کسب و کاری بوده و به دنبال چاپ لوگوی برند روی تیشرت و لباس کار کارکنان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

اجرای چاپ بر روی چه تیشرت‌هایی امکان‌پذیر است؟

در حال حاضر چاپ روی تیشرت یک روش بسیار کارآمد در زمینه تبلیغات می‌باشد. این کار با به کار گرفتن تکنولوژی‌های جدید در زمینه چاپ انجام می‌شود. امکان چاپ بر روی انواع بسیار متنوعی از پارچه‌ها در قالب تیشرت‌های مردانه، تیشرت‌های زنانه، تیشرت‌های بچه‌گانه، تیشرت‌های کار و… در سایز، اندازه، جنس و رنگ‌های مختلف وجود دارد. همچنین علاوه بر چاپ روی انواع تیشرت، امکان چاپ روی انواع سویشرت در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف نیز فراهم است. مخاطب پسندترین گزینه برای رنگ انتخابی زمینه، چاپ روی تیشرت مشکی است.

چاپ روی تیشرت مشکی

تیشرت مشکی با چاپ طرح اختصاصی از جمله موارد پرفروش میان رنگ‌های مختلف تیشرت‌های هنری- تبلیغی است. چاپ روی تیشرت مشکی می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای اجرای طرح دلخواه مشتری برای استفاده شخصی، اهدای هدیه، چاپ لوگوی برند، شرکت، کسب و کار و… باشد. چاپ روی انواع تیشرت مشکی نیز به دو روش کاتری و یا لیبلی صورت می‌گیرد. طرح‌ها به صورت متن یا عکس با سلیقه مشتری و در شکل و رنگ مختلف بر روی تیشرت‌ها چاپ می‌شوند. لیبل‌های استفاده شده در چاپ روی تیشرت مشکی به شکل حرارتی بر روی تیشرت قرار گرفته، با دست قابل لمس بوده اما به سادگی امکان جدا شدن ندارند. برای استفاده طولانی مدت از تیشرتی که طرح چاپی دارد به خصوص مواردی که جزو لباس‌های کار هستند، بهتر است از ماشین لباسشویی برای شستشو استفاده نشود. تیشرت‌ها می‌توانند در سایزهای M-L-XL-XXL و با قابلیت شستشو با دست و آب سرد و نه آب داغ عرضه شوند.

چاپ روی سویشرت

چاپ روی سویشرت و هودی نیز که دارای جنس باکیفیت و لایه داخلی کرکی نیز ‌باشد، آن را به محصولات زمستانی پرفروش‌ و بسیار شیک تبدیل می‌کند. این سویشرت‌ها اغلب دارای کلاه و جیب جلویی بوده و ظاهر زیبایی داشته که مورد علاقه جوانان است. معمولا چاپ بر روی سویشرت هودی‌های با رنگ‌های مختلف طوسی، مشکی، سفید و… با جنس پارچه خوب صورت می‌گیرد. چاپ روی سویشرت با رنگ طوسی نیز بعد از رنگ مشکی، از جمله ایده‌های بسیار جذاب می‌باشد که متقاضیان زیادی دارد.

انواع روش‌‌های چاپ روی تیشرت مشکی

به شکل کلی برای چاپ روی تیشرت مشکی چند شیوه وجود دارد. روش معمول برای تیشرت‌های تیره استفاده از پارچه‌های اسپان یا ساتن پشت چسبدار است که در بازار موجود می‌باشد. این پارچه‌ها یک روی ساتن یا اسپان و یک روی چسبی دارند. در واقع یک نوع لیبل پارچه‌ای هستند. مراحل چاپ به این صورت است که ابتدا طرح به وسیله پرینتر و به صورت معکوس آماده شده، سپس به روی ساتن یا اسپان چاپ می‌شود.

یکی دیگر از این شیوه‌های چاپ شامل استفاده از کاغذ لیبلی مخصوص تیشرت، مناسب تیشرت‌های با درصد بالای پنبه و تیشرت‌های مشکی رنگ است. در این شیوه از یک تعداد کاغذ مخصوص استفاده می‌شود. یک طرف از این کاغذهای مخصوص ویژه چاپ بوده و طرح پیشنهادی مشتری بر روی آن چاپ و اجرا خواهد شد. طرف دیگر این کاغذ دارای چسبندگی بوده که این چسبندگی به کمک حرارت و پرس تقویت شده و در مرحله بعد موجب چسبیدن کاغذ بر روی تیشرت می‌گردد. قسمت پشت کاغذهای مخصوص ویژه چاپ، با یک لایه نازک محافظ پوشیده شده که تا پس از پرینت طرح باقی می‌ماند اما پیش از قرار گرفتن تحت پرس باید جدا شود.

کیفیت لیبل بسیار دارای اهمیت است؛ چرا که برخی از لیبل‌های موجود در بازار که مورد استفاده قرار می‌گیرند، کیفیت پایینی داشته و سفت و سخت هستند. این مشکل باعث می‌شود کیفیت چاپ بسیار پایینی به وجود آید. از جمله ویژگی‌هایی که لازم است تا برچسب‌های لیبل داشته باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت بالای چاپ بر روی لیبل
  • نرم و لطیف بودن لیبل
  • قابلیت رنگ پذیری بالای لیبل
  • قابلیت چسبندگی بسیار بالای لیبل

در این شیوه چاپ نیازی به وارونه شدن mirror طرح نیست. کاغذ چاپ لیبلی در داخل پرینتر قرار گرفته و سپس طرح مورد نظر عکس یا متن مشتری به روی تیشرت مشکی یا سویشرت هودی مورد چاپ قرار می‌گیرد و در مرحله بعد لایه محافظ آن جدا می‌شود. در این شیوه چاپ زمان کمتری نسبت به انواع چاپ معمولی لازم است. این مدت زمان به نوع لیبل و همچنین دمای لازم در زمان انجام کار بستگی دارد و می‌تواند از ۱۵ تا حدود ۳۰ ثانیه متغیر باشد.

موارد استفاده تبلیغاتی از چاپ روی تیشرت مشکی

پس از صورت گرفتن چاپ روی تیشرت مشکی این تیشرت‌ها در موارد زیادی قابلیت استفاده دارند، از جمله:

  • تیشرت مناسبتی (ایام محرم و مراسم مذهبی)
  • تیشرت تبلیغاتی کارکنان و کارمندان یک شرکت یا مجموعه
  • تیشرت تبلیغاتی جهت هدیه تبلیغاتی یک مجموعه و…

کلام آخر

چاپ روی تیشرت از جمله کارهایی است که امروزه بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی در سراسر دنیا به آن مشغول هستند. این صنعت در بازار داخل نیز گسترش روز افزون داشته و مجموعه‌های معتبری مانند کارن پرینت در این زمینه فعالیت دارند.

به طور کلی چاپ روی تیشرت در رنگ بندی‌های مختلف شامل تیشرت‌های سفید، تیشرت‌های مشکی و تیره، تیشرت‌های رنگی مانند قرمز، آبی و… متقاضی دارد؛ اما به صورت چشمگیری چاپ روی تیشرت مشکی از جمله انتخاب‌های پرطرفدار در میان طیف رنگ‌های مختلف است. علاوه بر استفاده تبلیغاتی از طرح‌های چاپی بر روی انواع تیشرت مشکی بسیاری از افراد هستند که به منظور زیباسازی بیشتر تیشرت یا سویشرت خود از قابلیت چاپ بر روی پارچه برای لباس‌های خود استفاده می‌نمایند. در صورت نیاز به چاپ روی تیشرت می توانید از خدمات مجموعه کارن چاپ استفاده نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.