ارتباط با ما در

چرا باید هدیه بدهیم؟ نگاهی متفاوت به هدایای تبلیغاتی

یک هدیه علاقه و نحوه ابراز آن از طرف ما به شخصی دیگر است. بدون این نگرش و عشق و احترامی که در هدیه دادن استفاده می‌کنیم، قطعا هدیه تا این میزان ارزشمند نخواهد شد.

منتشر شده

در هدایا نشانه‌هایی از احترام، برای افرادی که به آنها اهمیت می‌دهیم وجود دارد. آنها عشق، محبت و آرزوهای ما برای شادکامی را به نوعی متفاوت تحویل می‌گیرند.

یک هدیه علاقه و نحوه ابراز آن از طرف ما به شخصی دیگر است. بدون این نگرش و عشق و احترامی که در هدیه دادن استفاده می‌کنیم، قطعا هدیه تا این میزان ارزشمند نخواهد شد. در واقع این کار تلاشی برای انتقال همین احساس نیک است و در بسیاری از موارد حتی اهمیت ندارد که از نظر مادی چقدر بابت آن هزینه کرده‌اید.

حافظه احساسی

چه تعداد از شما هنوز هم احساس شادی و احساسات خوب ناشی از دریافت یک هدیه را در گذشته حس می‌کنید؟ این سوال ممکن است حتی هدایای دریافت شده را به خاطرتان نیاورد، اما یقینا حس خوب و کسی که این حس را به شما انتقال داد را یادآور می‌شود.

اگر این سوال را از اطرافیانتان هم بپرسید به پاسخ شفاف و جامع‌تری دست می‌یابید. حداقل برخی از آن هدایا کار خود را انجام داده‌اند. آنها شادی و عشق را منتقل می‌کنند و سپس بی سر و صدا از کانون توجه خارج می‌شوند.

کاربردی‌تر از یک حس خوب

این ذات خالص و زیبای هدیه دادن، در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینک یکی از بزرگ‌ترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این روند به کسب‌وکارها و مشتریان اجازه می‌دهد تا ضمن دریافت یک حس خوب، با یکدیگر ارتباطی مفید را برقرار کنند. راهکاری نسبتا با سابقه در تجارت که همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدایای شما باید احساس شادی را در لحظه و در دراز مدت به ارمغان بیاورد، دقیقا این خاطرات بیانگر زنده بودن شما برای آنها خواهد بود.

اما اگر نمی‌دانید چه چیزی را به چه کسی بدهید، این سؤال ساده را بپرسید که : “برای او چه چیزی اهمیت دارد؟” شما باید این شخص یا اشخاص را به خوبی بشناسید تا جواب سوال را بهتر بدانید. شما باید توجه کنید ، گوش دهید و مشاهده کنید تا به وجوه مختلف آن آگاه شوید. گفتن این حرف‌ها ممکن است شما را گیج کند یا فکر کنید که راهی بسیار پر پیچ و خم در پیش‌ روی شماست. اما بیشتر از سخت بودن، آگاه نبودن نسبت به فرآیند محصولات تبلیغاتی شما را سردرگم خواهد کرد.

بی دردسر هدیه بدهید

هر هدیه الزاما نیاز به یک مناسبت خاص ندارد. این جمله به خصوص در تجارتی که با آن سر و کار دارید بسیار صدق می‌کند. تمام تلاش شما ایجاد یک حس نیک و معرفی برندتان است. پس حتی بدون یک دلیل خاص این کار را آغاز کنید. مهارت شما زمانی به نمایش درخواهد آمد که بهترین گزینه را برای بهترین مشتریانتان در نظر بگیرید.

تلاش برای این که یک هدیه دهنده مسئول و عالی باشید، به شما کمک می‌کند که یک هدیه گیرنده عالی نیز باشید. دانستن این جمله به معنی آن است که انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب از جانب شما تقریبا زمانی ممکن است که خود را به جای مخاطبتان قرار دهید. آنگاه توقعات، نیازها و خواسته‌هایشان را بهتر از همیشه درک می‌کنید و آگاهانه‌تر انتخاب خود را انجام می‌دهید.

هدایا گاهی می‌توانند راهی برای نشان دادن مهارت‌های ما باشند. بعضی از صنایع دستی را به عنوان هدیه یا تقدیر در نظر بگیرید. یا حتی بخشی از محصول یا خدمات کسب‌وکارتان را به عنوان هدیه‌ای درخور انتخاب کنید. دادن یک هدیه این چنینی نشان می‌دهد که شما حاضرید زمان و تلاش‌ خود را برای آن شخص بگذارید. این فقط یک محصول از میان صنایع دستی یا یک تی‌شرت با برند شما را شامل نمی‌شود، بلکه می‌تواند آن چنان متفاوت و عجیب باشد که باعث شگفتی مشتریانتان بشود.

بسیاری از افراد مایل به پذیرش پول نیستند، حتی اگر به آن احتیاج داشته باشند. این امری پذیرفته شده است زیرا آن‌ها خود را نیازمند یا صدمه دیده تصور می‌کنند. اما اگر این یک موقعیت هوشمندانه باشد، آنها قبول می‌کنند که هدیه‌ای از شما دریافت کنند. چرا که هدیه دادن وجهه‌ای عامه‌پسند دارد و تقریبا تمامی انسان‌ها را شامل می‌گردد. این نگاه زیرکانه دقیقا در بخشی از تجارت که به بن‌بست ارتباطی با تجارت‌های بالا دست خود می‌رسید به کار می‌آید. اجازه بدهید با این مثال موضوع را برای شما واضح‌تر شرح بدهم. پدر من نیازی به قبول پول از من ندارد و حتی ممکن است از دریافت آن در شرایط نیاز مالی هم امتناع کند، اما او با کمال میل یک پیراهن هدیه را از من می‌پذیرد.

تاثیر عالی

هنگامی که مشتریان محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را برای مدت طولانی نگه می‌دارند. در حقیقت، مطالعات نشان داده است که بسیاری از افراد محصولات تبلیغاتی را به طور متوسط ​​یک سال یا بیشتر نگه می‌دارند. این امر باعث افزایش آگاهی از برند شما خواهد شد و نه تنها شخصی که از کالای تبلیغاتی استفاده می‌کند، بلکه به افرادی که با گیرنده در تماس هستندتحت تاثیر قرار می‌دهد.

هدیه دادن محصولات تبلیغاتی نظر مشتریان نسبت به شرکت شما را بهبود می‌بخشد و احتمال خرید از شما را بیشتر می‌کند.

همه دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند. گیرندگان محصول تبلیغاتی، هنگامی که محصول تبلیغاتی شما را نگه می‌دارند و از آن استفاده می‌کنند، بیشتر با نام شرکت شما آشنا می‌شوند و بنابراین، بیشتر احتمال مراجعه و استفاده از خدمات شما را دارند. کالاهای تبلیغاتی به گیرندگان کمک می‌کنند تا شرکت‌های خود و محصولات یا خدماتی را که ارائه می‌دهید در هنگام استفاده از هدیه تبلیغاتی به یاد داشته باشند و آن را به سایرین نیز پیشنهاد دهند.

بازاریابی با استفاده از محصولات تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به سایر تبلیغات دارد. سرمایه‌گذاری تبلیغاتی به این شیوه می‌تواند بازده بیشتری نسبت به سایر انواع تبلیغات به همراه آورد. انواع دیگر بازاریابی مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی و محیطی را می‌توان به راحتی فراموش کرد. اما محصولات تبلیغاتی می‌توانند برای هر بار دیده شدن و یادآوری، هزینه کمتری داشته باشند.

همچنین این محصولات برای بعضی طول سال‌ نگه داشته می‌شوند و توسط سایر مشتریان بالقوه قابل دیدن هستند. وقتی شخصی می‌بیند که یک هدیه تبلیغاتی توسط دوست یا عضو خانواده خود استفاده می‌شود، می‌تواند به عنوان تأیید برند شما تعبیر شود و به شما کمک می‌کند تا این حس را در یک جمع بزرگتر انتقال دهید.

انواع بسیار متنوعی از محصولات تبلیغاتی مختلف وجود دارد. خودکار، ماگ، سررسید و تقویم و جاکلیدی احتمالاً رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که در دنیا استفاده می‌شوند. در حال حاضر محصولات بسیار متنوعی در دسترس است و این دست شما را برای سلایق مختلف باز خواهد گذاشت. می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که نماینده شرکت شما باشد و به برند شما مربوط باشد. مضامین مختلف یا فرهنگ شرکت می‌تواند از طریق هدیه دادن ارتقا یابد. به عنوان مثال، شرکت‌های بیمه‌ای که می‌خواهند از مشتریان خود محافظت کنند، می‌توانند محصولات ایمنی تبلیغاتی را ارائه دهند. با این کار حسی تداعی‌گر خدماتی که ارائه می‌شود به مخاطب القا می‌شود.

تمامی این موارد در گرو هدیه دادن اتفاق می‌افتد. روشی مطمئن، پسندیده و ارزشمند که به ایجاد روابط سالم در اقتصاد کمک می‌کند. چنانچه قصد دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی در این رابطه را دارید، همکاران ما در حس هفتم پاسخگوی شما دوستان عزیز خواهند بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.