ارتباط با ما در

بهترین هدایای تبلیغاتی در تهران

هدایای تبلیغاتی نیاز به هزینه زیادی نداشته و از سمت دیگر بازدهی طولانی مدت دارد.

منتشر شده

تهران پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ماست و کسب و کارهای کوچک و بزرگی در داخل این شهر مشغول فعالیت هستند. برای اینکه بین رقبای خود بدرخشید، باید از روش‌های تبلیغاتی کمک بگیرید. روش‌های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، اجاره بیلبورد، هدایای تبلیغاتی و … بوده که هر کدام از آن‌ها بودجه خاص خود را می‌طلبد. برای شرکت‌های کوچک و نوپا، پرداخت هزینه‌های سنگین اجاره بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی امکان پذیر نیست و به دنبال پیدا کردن یک جایگزین مطمئن هستند. هدیه تبلیغاتی همان روشی‌ است که شرکت‌های زیادی در جستجوی آن بوده و می‌توانند با کمک  آن به کسب و کار خود رونق بخشند.

هدایای تبلیغاتی نیاز به هزینه زیادی نداشته و از سمت دیگر بازدهی طولانی مدت دارد. اگر شما امروز یک خودکار تبلیغاتی با کمترین هزینه ممکن به مشتریان خود تقدیم کنید، آن خودکار تا زمانی که مورد استقاده قرار گیرد می‌تواند به معرفی بیشتر برند شما بپردازد. البته ماندگاری هدیه تبلیغاتی به کیفیت ساخت آن بستگی دارد؛ به همین جهت باید به هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی به جنس بدنه توجه زیادی داشته باشید. هدایای تبلیغاتی باید از بین وسایل کاربردی استفاده شوند تا مخاطبان بتوانند در طول روز از آن استفاده کرده و به معرفی برند شما بپردازند. پس از انتخاب یک وسیله، می‌توانید لوگو، نام شرکت و شعار خود را به شکلی خلاقانه بر روی هدیه حک کنید. روش‌های چاپ مختلفی وجود دارند که بدون آسیب رساندن به هدیه تبلیغاتی، طرح شما را به بهترین شکل ممکن بر روی آن چاپ می‌کند.

پر فروش‌ترین هدایای تبلیغاتی در تهران

هدایای تبلیغاتی می‌تواند هر وسیله کاربردی باشد که توسط افراد جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا بهتر است جامعه هدف کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کرده و سپس هدایای تبلیغاتی متناسب با همان سن یا شغل تهیه کنید. برخی هدایای تبلیغاتی به دلیل قیمت ارزان و تنوع بالا بیشتر از سایر هدایا مورد استقبال واقع می‌شوند که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم.

  • خودکار تبلیغاتی: خودکارهای تبلیغاتی در انواع پلاستیکی، فلزی، چوبی و .. عرضه می‌شوند که بسته به قیمت مورد نظر خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. مقرون به صرفه بودن خودکار تبلیغاتی سبب شده از این هدیه برای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنند. علاوه بر قیمت مناسب، خودکار همیشه در جیب یا کیف افراد نگهداری شده و در طول روز مرتبا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • فلش تبلیغاتی: اگر جامعه هدف شما دانشجویان یا دانش آموزان هستند، بهتر است فلش تبلیغاتی را جز گزینه‌های خود قرار دهید. این هدیه تبلیغاتی برای ذخیره کردن فایل‌ها بکار برده شده و می‌تواند بسیار مفید باشد.
  • ماگ تبلیغاتی: با توجه به تنوع بالای لیوان و ماگ‌های تبلیغاتی، قیمت‌های مختلفی از آن را خواهید یافت؛ لیوان پلاستیکی دارای قیمت پایین‌تر و ماگ‌های سرامیکی دارای قیمتی بالاتر هستند. نوع لیوان و ماگ تبلیغاتی به نظر شما بستگی داشته و مشتریان می‌توانند برای خوردن نوشیدنی‌های گرم و سرد از آن کمک بگیرند. لیوان و ماگ تبلیغاتی فضای وسیعی برای چاپ لوگو و برند در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر کیفیت خوبی داشته باشد، تا ماه‌ها در کنار افراد باقی خواهد ماند.
  • ست مدیریتی تبلیغاتی: اگر هدف شما از ارائه هدیه تبلیغاتی، نشان دادن حس قدردانی به کارمندان و مدیران است می‌توانید از ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده کنید. در داخل ست مدیریتی بسته به نظر خود هدایای مانند دفترچه یادداشت، خودکار، فلش، پاوربانک، کیف پول و … جای خواهد گرفت و سپس آن را با بسته بندی شیک به افراد مورد نظر خود هدیه می‌دهید.

در کنار این هدایای تبلیغاتی، هدایای دیگری مانند پاور بانک، تی‌شرت، ساک تبلیغاتی و … وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند با تکیه بر سلیقه خود یکی را برگزینید. اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی و چاپ برند خود بر روی آن‌ها نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان مدیر گیفت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.