ارتباط با ما در

دوباره به مجلس، مدرس رود …

منابع آگاه از دعوت آیت‌الله حسینی خراسانی و ترغیب ایشان به حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از استان قم خبر می‌دهند.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ با توجه به انصراف دکتر علی لاریجانی در حوزه انتخابیه قم خبرهای جدید به گوش می‌رسد که فضلای حوزه علمیه قم به دنبال این مسئله هستند تا با توجه به اینکه در هر دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی میزان حضور روحانیت در میان راه یافتگان به مجلس کم رنگ تر می‌شود، ضرورت دارد تا نماینده مردم استان قم که در واقع نماینده علما و فضلا و روحانیت انقلابی نیز هستند، یکی از فقهای برجسته حوزه علمیه در جمع نمایندگان منتخب مردم استان قم باشد.

به منظور تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های تعالی بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و متناسب با شان و منزلت معنوی و روحانی استان قم به عنوان پایگاه و مرکز گسترش و اشاعه تفکر دینی همسو با اهداف عالیه انقلاب اسلامی و طرح موضوعات و مباحث لازم در مجلس شورای اسلامی.

منابع آگاه از دعوت آیت‌الله حسینی خراسانی و ترغیب ایشان به حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از استان قم خبر می‌دهند که در دستور کار برخی از بزرگان قم و مجامع مختلف فعال در عرصه انتخابات قرار گرفته است.

حضور اخیر دکتر علی لاریجانی در بیت آیت‌الله حسینی خراسانی هم نمی‌تواند بی ارتباط با این موضوع باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین حوزه قم می‌باشد که در کارنامه درخشان خود حدود بیست سال تدریس دروس عالی خارج فقهه و اصول را داراست و در سال ۱۳۹۴ برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد انتخابات شد که با قریب به یک میلیون و دویست هزار رای از حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی موفق شد به عنوان نماینده این استان به مجلس خبرگان رهبری راه یابد.

سید احمد حسینی خراسانی در دوران نوجوانی در شهرهای مشهد و فریمان علیه رژیم ستم شاهی فعالیت داشته و پس از پیرزوی انقلاب در دوران دفاع مقدس همرزم شهید چمران در جنگ های نامنظم که زیر نظر رهبر معظم انقلاب مدیریت می.شد، ایفای نقش داشته است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.