ارتباط با ما در

زمان خداحافظی رونالدو از فوتبال مشخص شد

مهاجم پرتغالی ممکن است پس از پایان قراردادش با یوونتوس دیگر فوتبال بازی نکند.

منتشر شده

به نقل از آس، کریستیانو رونالدو درباره خداحافظی از در یکی، دو سال آینده صحبت کرد. مهاجم پرتغالی تا سال ۲۰۲۰ با یوونتوس قرار دارد و پس از آن می‌تواند کفش‌هایش را بیاویزد.
ستاره یوونتوس گفت: هنوز فوتبال را دوست دارم. دوست دارم وقتم را با هوادارانم و کسانی که کریستیانو را دوست دارند بگذرانم. سن برایم اهمیتی ندارد و تنها ذهنیت مهم است. از پنج سال گذشته به این موضوع فکر کردم که خود را بیرون از فوتبال ببینم. بنابرین چه کسی می‌داند یکی، دو سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
رونالدوی ۳۴ ساله همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود. موفقیت‌های برنده پنج توپ طلا پس از حضور در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس متوقف نشده و ادامه دارد.
با این حال چهره رونالدو فراتر از زمین‌های بازی است. در سال ۲۰۱۶ شرکت نایکی یک پیشنهاد مادام العمر به بازیکن پرتغالی داد. این سومین قرارداد مهم ورزشی پس از مایکل جردن و لبرون جیمز است.
ستاره یوونتوس در پایان گفت: دوست ندارم از کسی تقلید کنم. باید همیشه خودتان باشید اما همیشه می‌توانید از جزئیات کوچک بهره بگیرید و از ویژگی‌های خوب الگوبرداری کنید نه تنها در میان فوتبالیست‌ها بلکه در دیگر ورزش‌ها همچون فرمول یک، NBA، گلف، UFC. مثل آنها کار کنید چون مجبور بودند برای کسب موفقیت‌های بزرگ تلاش زیادی کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.