ارتباط با ما در

رونالدو: حالا فقط به ۴ نفر اعتماد کامل دارم

کریستیانو رونالدو می گوید که اتهام تجاوز و آزار جنسی به او باعث شد تا اکنون در زندگی فقط به ۴ نفر اعتماد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

منتشر شده

کریستیانو رونالدو چند ماه پیش با اتهام عجیبی روبرو شد. او متهم شده بود که سال ۲۰۰۹ به کاترین مایورگا مدل آمریکایی در لاس وگاس تعدی کرده است. اتهامی که حواشی فراوانی برای او به همراه داشت و در نهایت با پس گرفتن شکایت از سوی مایورگا، پرونده

مختومه اعلام شد اما رونالدو از این قضیه هنوز آزرده خاطر است.
او در مصاحبه با شبکه ITV انگلیس گفت:« وقتی با صداقت و حیثیت شما بازی می شود، بسیار سخت و غیر قابل تحمل است. یادم می آید همراه نامزدم در حال تماشای تلویزیون بودیم که این خبر پخش شد. شنیدم که فرزندانم در حال ورود به اتاق هستند و بلافاصله کانال را عوض کردم چون نمی خواستم آنها اخباری دروغ در مورد پدرشان بشوند. نمی خواستم آنها ببینند که در تلویزیون در مورد پدرشان بد صحبت می شود. 

این قضیه باعث شد تا حالا در زندگی فقط و فقط روی ۴ نفر اعتماد صد در صدی داشته باشم ولی نمی گویم آنها چه کسانی هستند. معتقدم اعتماد به همین ۴ نفر برای من کافی باشد.»
رونالدو در مورد رمز موفقیتش گفت:« وقتی در خانه هستم، پس از صرف ناهار کمی استراحت می کنم و سپس به بازی با فرزندانم مشغول می شوم و در ادامه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بدنسازی می کنم. این سبک زندگی و تلاش و تمرین سخت باعث شده تا در ۳۴ سالگی مثل بازیکنان ۲۸ ساله باشم.

من به موفقیت و پیروزی اعتیاد دارم و زمانی که حداکثر تلاش و انگیزه را داشته باشید، رکوردها نیز خود به خود می آیند. انگیزه اصل مهمی است و معتقدم وقتی در کاری انگیزه نداشته باشید، باید آن را متوقف کنید. من همیشه ۱۰۰ درصد خودم را وقف کارم کرده ام.»

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.