ارتباط با ما در

دزد یا شاه‌دزد/ از آغاز تا تکذیب سرقت عجیب از نماینده مجلس

اولین روز هفته با خبری داغ آغاز شد. سارقان به منزل یکی از نمایندگان مجلس دستبرد زده اند و این نماینده که مبلغ ۴۰۰میلیون وجه نقد و ۲۰۰هزاردلار را درمنزلش نگهداری می‌کرده است، اکنون طعمه سارقین شده است. خبری که خیلی زود اظهارنظرها و واکنش‌های مختلف را برانگیخت و در نهایت با تکذیب نماینده خوی همراه شد.

منتشر شده

خبر سرقت از منزل نماینده مجلس خیلی زود در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و در حالیکه خبرها از سرقت مبلغ ۴۰۰ میلیون وجه نقد و ۲۰۰هزار دلار از منزل این نماینده حکایت داشت، محمدعلی وکیلی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره این خبر نوشت: متاسفانه شایعه سرقت از منزل یک نماینده موج جدید تخریب و قضاوت علیه مجلس را برانگیخته است این درحالی است که براساس اعلان مقامات مسئول این شایعه از اساس دروغ است. گویا ماشین تخریب نهاد ⁧مردمسالاری⁩ لحظه‌ای توقف ندارد.

اظهارات نماینده تهران در حالی مطرح شد که سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بر ماجرای سرقت مُهر تایید زد و در گفتگو با ایسنا گفت: سرقتی از خانه یکی از نمایندگان استان آذربایجان غربی شده است که طبق اعلام این نماینده به پلیس ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و مقداری دلار به سرقت رفته است که مبلغ آن به تومان، دو تا سه میلیارد تومان در مجموع است.

وی در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر وجود این حجم زیاد از پول در خانه این نماینده گفت:‌ دو تا سه میلیارد تومان پول در حد فروش یک آپارتمان ۱۵۰ متری در منطقه دو یا سه تهران است. با این حال اما یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد که مبلغ ربوده از خانه این نماینده ۲۰۰ هزار دلار نبوده، بلکه ۲۵۰ هزار یورو بوده است.

در حالیکه جنجال مبلغ کلان و منشا این پول‌ها به شائبه‌ای در میان مردم و جامعه رسانه‌ای بدل شده بود، سید تقی کبیری نماینده خوی (آذربایجان غربی) از پاسخگویی و شفاف سازی درباره حواشی ایجاد شده در خصوص سرقت از منزل خود در بین خبرنگاران خودداری کرد و پاسخ خبرنگاران را به بیانیه ای که از سوی دفترش منتشر شده بود ارجاع داد.

دفتر این نماینده مجلس در این بیانیه ماجرای سرقت مبالغ قابل توجهی ارز و ریال را کذب محض خواند و اعلام کرد: صرفا تعدادی اسناد و مدارک به همراه مقداری طلاجات شخصی و اندکی وجه نقد مورد سرقت قرار گرفته که هیئت رئیسه محترم مجلس در جریان امر می باشد و پرونده مربوطه نیز توسط پلیس آگاهی تهران تحت پیگرد است.

 

 

 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.